Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  naapuri haisee

Lähettäjä: jutti 
Päivämäärä:   22.10.24 17:55:46

menin naapurin jälkeen hissiin ja siellä haisi tunkkaiselle koiralle. ilmoittaako tästä johonin? naapurin tummissa vaatteissakin näkyi karvoja kun odoteltiin hissiä yhdessä mutta päästin hänet ensin kun en tuon koiran kanssa tosiaan halua joutua samaan hissiin!

Re: naapuri haisee

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   22.10.24 17:58:18

Mistä tekisit ilmoituksen ja kenelle? Ilmoittaisit, että naapurilla on koira?

Lähettäjä: KitKat 
Päivämäärä:   22.10.24 17:58:26

Voi surku.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   22.10.24 17:59:36

Voit soittaa asiasta Sirpalle.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.10.24 17:59:45

Ketä sä ajattelit, että tuo kiinnostaisi? Isännöitsijää? Tuskin. Eläinlääkäriä? Ei. Pirjoa teidän töissä? Hissiyhtiötä?
Haista saa ihan vapaasti. Monet koirat (ja ihmiset) haisee pahalle, ei se ole laitonta.

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   22.10.24 18:02:29

Käytä rappuja.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.10.24 18:04:18

-5/5

Päivämäärä:   22.10.24 18:11:14

Mitä sinä ajattelet, että sille ilmoitukselle tehtäisiin? Häädettäisiin naapuri koska hänen jäljiltään hissi haisee hetken tunkkaiselta ja vaatteissa on koirankarvoja?

Juu ei. Sitten jos alkaa ihmisen asunnosta levitä jotain hirveää löyhkää naapureiden asuntoihin, niin silloin asiaan voidaan puuttua koska siitä on jo oikeasti haittaa naapureille. Mutta se, että ihminen itse haisee tunkkaiselle ja vaatteissa on koirankarvoja? Ei puututa, ja hyvä niin, koska vaikka itseänikin häiritsevät haisevat ihmiset niin en minä silti haluaisi elää yhteiskunnassa, jossa ihmisten elämään puututtaisiin tuollaisten asioiden vuoksi.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   22.10.24 18:30:11

Aloittaja, käypä lomareissu Intiassa, niin saat vähän uutta näkökulmaa.

Lähettäjä: toimisto 
Päivämäärä:   22.10.24 18:34:01

Kiitos. Ilmoitus otettu vastaan eikä aiheuta toimenpiteitä.

Lähettäjä: tt 
Päivämäärä:   22.10.24 18:51:36

Taas sama naapureistailmoittaja.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.10.24 23:19:52

Jutta taisi taas vapautua avohoitoon kun tänne jatkaa näitä naapurijuttujaan

Päivämäärä:   23.10.24 05:42:42

” Taas sama naapureistailmoittaja.”

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   23.10.24 12:17:26

Minä ilmottasin isännöitsijälle jos on vuokra asunto. Se asunto haisee kans.

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   23.10.24 12:27:36

Mun naapuri oli kuolleena kämpässään kesällä 2kk ennenkuin alkoi haista. Ilmoitin isännöitsijälle asiasta. Naapurilla ei onneksi ollut koiraa. Ihmettelin kyllä että juopon möykkääminen loppui, oletin, että on mökillä tms. Tuon jälkeen haisulikoira ja karvainen naapuri olisivat luksusta!

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   23.10.24 12:30:09

Ai kamala. Oikeesti ?

Päivämäärä:   23.10.24 12:46:17

"Minä ilmottasin isännöitsijälle jos on vuokra asunto. Se asunto haisee kans."

Silloin voi ilmoittaa JOS sieltä asunnosta ihan oikeasti leviää hajua. Mutta luuletko sinä, että sen perusteella joihinkin toimenpiteisiin ryhdytään, että asukas itse haisee hississä koiralle? Ei ihmisen asuntoon voida mennä saati lähteä häätämään ketään sillä perusteella, että henkilön olemus on ei niin siisti. Et sinäkään oikeasti haluaisi, että tuollaisen perusteella voitaisiin ryhtyä rikkomaan kotirauhaa tai jopa heittämään ihmisiä asunnoistaan. Seuraavaksi sitten sillä perusteella, että naapurin mielestä sinä vaikkapa pukeudut tyylittömästi, eli ulos vain?

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   23.10.24 12:59:09

Joo, ihan oikeasti. Asutaan vielä kahdeksannessa kerroksessa vanhassa talossa -onneksi ruho ei tippunut lattian läpi alempaan kämppään mädännyttyään tms kun on huono kantavuus (mm. vesisänky kielletty). Ei asuttu siis samassa rapussa, mutta oli seinänaapuri.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   23.10.24 13:01:18

Nimimerkki. jokuhan siellä asunnossa haisee, kenties roskat tai se ettei siivota. Ainakin meillä vuokra asunnot tarkistetaan vuosittain ja uskon että vuokran antaja ryhtyy toimenpiteisiin jos asunto on erittäin epäsiisti ja haisee.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.