Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  käykö teille niin, että kun johonkin

Lähettäjä: cee 
Päivämäärä:   22.10.24 15:28:58

koskette, se ei toimi ja sitten muut ihmettelee mikä on?

Esimerkkejä;
käyn kirjastossa, missä on ovisummeri. Painan sitä aina pitkään eikä kukaan tule avaamaan. Sitten joku muu työntekijä avaa oven ja kirjastossa ihmetellään ja sanotaan että painoitko summeria.

No painoin!! Viimeksi luulin, että ei mennyt pohjaan, nyt pidin kunnolla nappulaa pohjassa ja pitkään ja ei silti tullut ketään ja taas sama juttu, että mikä on. Mistä hitosta minä tiedän mikä on ettei soi siellä.

Tee/kahvipannut- etsit ja etsit mistä se aukeaa ja mistä valuu, painat päältä, painat alta, ei tapahdu mitään. Yhdessäkin piti pannua jotenkin nostaa ylös että neste tulee sieltä. Mietin mikä niissä laitteissa on joka kerta, kun en osaa niitä käyttää. Ymmärtäisin että painat jotain, tapahtuu jotain, mutta ei.

Re: käykö teille niin, että kun johonkin

Lähettäjä: Henne 
Päivämäärä:   22.10.24 15:31:20

Joo, ja sitten kun pyydän jonkun muun paikalle, hänellä kaikki toimii :D

Lähettäjä: Door 
Päivämäärä:   22.10.24 15:36:43

Mulle ei ovet aukea. Automaattiovet eivät liikahdakaan vaikka teen mitä oven edessä. Seuraava tyyppi tulee niin ovi aukeaa.

Kerran kirjastossa oli ovet huollossa ja ulko-ovi piti avata manuaalisesti. Kokeilin kaikkia kahvoja, vedin ja työnsin mutta ovi ei liikahtanut mihinkään. Sit näin että yksi perhe oli tulossa ovelle ja jäin odottamaan. Sanoin että avatkaa te tuo ovi kun ei se mulle aukea. Perheen pieni tyttö avasi oven. Pitivät mua varmaan vähän vinksahtaneena, mut itse jo tottunut tuohon ovihommaan että kiittelin vaan.

Lähettäjä: haha 
Päivämäärä:   22.10.24 15:36:49

Tulee mieleen se klassikkovitsi ruotsinlaivan vessasta "Titta, titta..." :D:D:D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.10.24 15:36:59

"Joo, ja sitten kun pyydän jonkun muun paikalle, hänellä kaikki toimii :D"

Just tää!

Viimeksi painelin hissin kutsunappia kun naapuri saapui paikalle. Oli pakko tunnustaa, etten saanut hissiä tottelemaan. Mies painoi nappia, ovi avautui. Ja taas sai hävetä. Samoin rappukäytävien valokatkaisimet, en saa toimimaan.

Lähettäjä: Hilipatipippan 
Päivämäärä:   22.10.24 15:40:52

Pystyttekö näkemään oman peilikuvanne ja varjonne?

No ei vaiskaan, mulle on käynyt usein noin varsinkin auton kanssa. Palavat merkkivalot sammuvat heti kun korjaaja astuu näköpiiriin. Niin ja nyt en saa yhtä ikkunaa kiinni, mies saa sen takuulla ensimmäisellä yrityksellä.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   22.10.24 15:43:33

Onnittelut teille, joita tavarat eivät suostu tottelemaan. Mulla ne yleensä hajoavat käsiin kun kosken niihin, ihan sama mistä tavarasta kyse. Erikoisuuteni on saada kaupan maksupääte jumiin, useimmiten viisi minuuttia ennen sulkemisaikaa :D

Lähettäjä: Puu 
Päivämäärä:   22.10.24 15:46:50

Kyllä! Olen todennut, että minulta täytyy puuttua joku loogisen ja teknisen hahmottamisen palikka päästä.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   22.10.24 17:31:20

Kyllä. Kaikissa vähänkään digitaalisissa asioissa. Mekaanisia osia osaan käyttää hyvin, mutta lisää siihen yhtään automatiikkaa joukkoon, niin ei toimi millään. Varsinkin tietokoneohjelmat on aina jumissa ja ei vaan toimi kuten pitäisi, vaikka heti kun joku muu tulee katsomaan asiaa niin toimii. Tai sitten ongelma jatkuu muillakin, mutta syytä ohjelmiston sekoiluun ei löydy eikä samaa ongelmaa ole koskaan tullut kenellekään muulle vastaan.

Tosi hauska työskennellä tietokoneella kaiket päivät... olisi vaan pitänyt ymmärtää lähteä johonkin ojankaivuu-opistoon, vaan ei kukaan varoittanut, että kaikki tehdään tietokoneella siinä kohtaa, kun työelämään asti ehdin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.10.24 18:09:32

Mä paranen heti kun otan yhteyttä soteen, vaikka vain apilla. Just parani ihan kauhea viikkoja kestänyt kipu ilman et lähdin kotoa pois :D

Ja kaikki purkit mitä en saa auki ni mies vaan löysästi kääntää ja on sillee et täähän oli ihan kevyt.

Lähettäjä: wubla 
Päivämäärä:   22.10.24 18:31:16

Minulla tulee aloituksesta ja näistä kommenteista mieleen vain se hipsutteleva tyttö joka ei saanut edes hevoselle riimua päähän.

Yritättekö te edes tosissanne?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.