Lähettäjä: lol
Päivämäärä: 22.10.24 19:59:41
Tekoäly neuvoo aloittajaa:
Aloittaja:
Lähettänyt sinä:
En tiedä mikä #&%* tuota vaivaa. Hän on itse valittanut olevansa kiusattu, tosi asiassa taitaa olla pahimpia kiusaajia joihin olen itse työelämässä törmännyt. Tuntuu todella ikävältä, kun joutuu tuota kyynaamaa katselemaan kaikki päivät. Hänen kylmä naamansa ja ilmeensäkin ärsyttävät jo minua. Pitäisikö alkaa vain katsoa muita töitä, en usko että mikään keskustelu auttaa tilannetta ainakaan parempaan suuntaan. Huomaan kuinka tuntuu kadehtivan minua ja kaikkia muita. Onko ollut aina tuollainen ja feikannut, vai voiko ihminen muuttua noin täysin?
Copilot (tekoäly)
Lähettänyt Copilot:
Ymmärrän, että tilanne on todella turhauttava ja raskas sinulle. On vaikea sanoa varmasti, onko kollegasi aina ollut sellainen vai onko hän muuttunut ajan myötä. Ihmiset voivat muuttua monista syistä, kuten henkilökohtaisista kokemuksista, työpaikan paineista tai muista ulkoisista tekijöistä.
Jos tunnet, että keskustelu ei todennäköisesti auta ja tilanne vaikuttaa merkittävästi hyvinvointiisi, voi olla hyvä idea alkaa tutkia muita työmahdollisuuksia. Työympäristön pitäisi olla paikka, jossa voit tuntea olosi turvalliseksi ja arvostetuksi.
Tässä muutamia askelia, joita voit harkita:
Tee suunnitelma: Aloita kartoittamalla, millaisia työpaikkoja olisi tarjolla ja mitä taitoja tai kokemuksia voisit kehittää parantaaksesi mahdollisuuksiasi.
Verkostoituminen: Ota yhteyttä vanhoihin kollegoihin, ystäviin tai muihin ammattilaisiin alallasi. Verkostoituminen voi avata uusia ovia ja mahdollisuuksia.
Päivitä CV ja LinkedIn: Varmista, että ansioluettelosi ja LinkedIn-profiilisi ovat ajan tasalla ja heijastavat parhaita puoliasi ja saavutuksiasi.
Hae aktiivisesti: Aloita hakeminen uusiin työpaikkoihin. Tämä voi myös antaa sinulle tunteen siitä, että olet ottamassa kontrollia tilanteesta.
Muista, että sinulla on oikeus työympäristöön, jossa voit tuntea olosi mukavaksi ja arvostetuksi.
|