Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia Matsmartista?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   22.10.24 10:35:05

Tilaan usein Fiksuruoalta ja ajattelin nyt kokeilla tätä toistakin, kun sieltä saa sen uuden asiakkaan edun. Katsoin, että saisi edukkaasti pähkinöitä, kahvia, hammastahnaa, ateriankorvikejuomia, suklaata ja mitähän kaikkea vielä.

Onko hyviä kokemuksia? Kumpi parempi?

Re: Kokemuksia Matsmartista?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.10.24 10:42:39

No aika samaa molemmat, ei pahaa sanottavaa kummastakaan. Itse tilailen joskus jos löytyy jotain järkevään hintaan.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   22.10.24 11:07:47

Tykkään enemmän Fiksuruuasta - nopeammat toimitukset haluamaani paikkaan, ja ilmaiset postikulut pienemmällä ostorajalla. Lisäksi Matsmartin kanssa on pari kertaa käynyt niin, ettei jossain tuotteessa ole lukenut, että sen päiväys on mennyt jo kuukausia sitten, eikä hinnoittelu ole sitten myöskään ollut sen mukaista. Nyt ovat kyllä petranneet tämän asian kanssa, ei ole lähiaikoina käynyt näin enää. Mutta Fiksuruoka kertoo tuotteiden päiväykset luotettavammin. Toisaalta Matsmartissa on useammin sellaisia tuotteita, mitä ei oikein muualta saa, joten siksi sieltäkin tulee tilattua.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   22.10.24 12:20:36

Hyvin toimii molemmat.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.10.24 12:22:25

Kerran tilasin matsmartilta. Meniköhän laatikon saapumiseen 3 vai 4 viikkoa. Fiksuruualla menee noin viikko. Aikoinaan sekin oli nopeampi. Harvoin jaksan enää kattella noita sivuja, mutta pääsääntöisesti Fiksuruualla on ollut paremmin mun käyttöön tuotteita.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.10.24 13:12:33

Matsmartilta oon kerran tilannut, tilaus tuli parissa päivässä.

Lähettäjä: -4° 
Päivämäärä:   22.10.24 13:41:36

Harmi ettei tuollakaan, kuten ei fiksuruuallakaan, pysty enää maksamaan normaalisti kotimaisen verkkopankin kautta.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   22.10.24 17:00:45

Varmaan kymmeniä kertoja olen tilannut, koskaan ei ole ollut ongelmia. En voi hitaudestakaan moittia - viimeisimmän tilaukseni tein tänään pari tuntia sitten, puolitoista tuntia myöhemmin tuli ilmoitus, että tilaus on käsitelty ja valmiina lähtöön. :D Sehän ei heidän vikansa ole, jos kuljetusfirma jää pakettia johonkin hautomaan, mutta yli viikkoa ei ole kyllä kohdallani koskaan mennyt.

Kuten taannoisessa vastaavassa keskustelussa mainitsin, Matsmart on näistä kahdesta se alkuperäinen, jolta Fiksuruoka "lainasi" idean, aina nimeä myöten. Vaan mikäs siinä, kyllähän kentälle toimijoita mahtuu. Molempia käytän, mutta suosin Matsmartia jo sen takia, että samat tuotteet ovat siellä järjestään edullisempia. Nuo päivittäin vaihtuvat tarjoukset ovat myös bonusta (tänään mm. 10 tölkkiä BCAA-juomaa hintaan 2 €).

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   22.10.24 23:00:55

Matsmart ollut meille sopivampi. Yleensä tuotteet meille parempia.

Päivämäärä:   23.10.24 09:33:22

Matsmartilla on ollut todella nopea toimitus. Fiksuruualta en ole ikinä saanut edes kuljetusrajaa täyteen.

Nykyään on samaa sontaa molemmat, prismasta saa halvemmalla :D

Lähettäjä: i 
Päivämäärä:   23.10.24 09:37:13

Matsmart on omaan makuun parempi, tilaukset tulevat muutamassa päivässä ja edullisemmat hinnat. Fiksuruoka on hidas, aina on toimituksissa "ruuhkaa" ja tarjoukset ovat tyyliä "osta 7 pussia currymaustetta niin saat 20% alennuksen".

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   23.10.24 09:58:04

Kokemusta on kummastakin, Fiksuruuasta ja Matsmartista.

Fiksuruoasta tilasin viimeksi eilen. Tänään oli aamulla ilmoitus, että tilaus on valmis ja oli ilmestynyt Postin seurantaan. Hinnat ovat nousseet ja tarjoukset selvästi huonontuneet viimeisen parin vuoden aikana.

Matsmartilla on mielestäni paremmat tarjoukset ja usein sellaisia ruokia tms. mitä ei omista lähikaupoista saa. Olen ostanut puolisolle myös edullisesti Black Horsen kalsareita ja merinovillaisia alusvaatteita. Lähetyksessä kestää vain usein se 3-4 vrk ennen kuin edes lähtee matkaan ja miinusta myös siitä, että (ainakaan mulla) ei voi tilata muualle kuin Matkahuollon noutopisteeseen. Noutopiste on 15 km päässä, kun taas automaatti olisi alle kilometrin päässä.

Päivämäärä:   23.10.24 10:43:16

Älkää enää tilatko niilo22:lle punajuuripönttöjä!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.