Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Naurettavat torissa vinkujat

Lähettäjä: ****** 
Päivämäärä:   21.10.24 19:11:41

Mikä ihme siinä on, että täytyy alkaa kiukuttelemaan myyjälle siitä, jos hän ei käytä toridiiliä? Ihan voi vapaasti mennä kauppaan ja ostaa saman tuotteen sieltä kolminkertaisella hinnalla, tai ostaa sellaiselta myyjältä jolla on toridiili käytössä. Aika turhaa alkaa syyttelemään huijariksi, jos nätisti ilmoitan, että valitettavasti en ole ottanut toridiiliä käyttöön.

Re: Naurettavat torissa vinkujat

Lähettäjä: ennea 
Päivämäärä:   21.10.24 19:20:48

1) Jos olet ilmoittanut että Toridiili on ok niin silloin sen olisi hyvä olla ok..
2) Toridiili mahdollistaa paljon joten kannattaa käyttää vaikka et ole aiemmin käyttänytkään

Päivämäärä:   21.10.24 19:21:56

Ei, mun ilmoituksissani ei lue, että toridiili olisi ok. Paljon kuitenkin tulee ostotarjouksia toridiilin kautta.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   21.10.24 20:00:19

Myyn ja ostan paljon torissa enkä käytä toridiiliä. Kukaan ei koskaan ole valittanut tai kysellyt - suurin osa ilmoituksista siellä muutenkin ilman toridiiliä.

Lähettäjä: Kira 
Päivämäärä:   21.10.24 20:08:59

Minä myyn toridiilillä ja ilman. Myyjälle ja ostajalle toridiili on melko turvallinen. Moni kuitenkin sanoo ettei halua käyttää sitä koska joutuisi antamaan tietojaan järjestelmään. Toridiilin ulkopuolelta ostaessa joudun kuitenkin välillä jännittämään maksaako ostaja minulle rahoja. Välillä he saattavat olla pari päivää vastaamatta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.10.24 20:25:48

Minua ärsyttää se että ostajat, jotka eivät käytä toridiiliä yrittävät maksattaa korkeammat postimaksut myyjällä. Pitäisi olla selvä asia että jos ei halua toridiiliä käyttää niin silloin myös mielellään maksaa korkeammat toimituskustannukset.

Lähettäjä: u 
Päivämäärä:   21.10.24 21:16:05

Sisarella huonot kokemukset toridiilistä.
Myy hyväkuntoista tavaraa ja oli myynyt toridiilin kautta kengät. Ostaja oli sanonut että ei vastaa tuotekuvausta (ei pidä paikkaansa) ja tästä väännettiin ostajan ja torin kanssa. Ostaja sai pitää kengät eikä suostunut edes postikuluja maksamaan nekin jäi siskon tappioksi. Torista sanottiin että ei voi mitään.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   22.10.24 00:41:32

Multakin on kaksi ihmistä kysynyt myynkö toridiilillä. Joutuisin vaan tekemään kokonaan uudet ilmoitukset tuotteista. Ekalle kysyjälle teinkin kokeeksi uuden ilmoituksen toridiilinä ja tyyppi osti tuotteen ja kaupat meni ok. Toisen kans vaan en jaksaisi taas tehdä ilmoitusta uusiksi että saisi toridiilinä ostaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.10.24 06:37:39

On ihan tosi harmi että merkittävin kauppapaikka meni diilin takia pilalle.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.10.24 08:57:44

Mä en osaa käyttää sitä, jos tavara kiinnostaa laitan puh nro myyjälle jossa toivon yhteydenottoa wa tai puhelimitse. pyydän saada maksaa pankkitililtä, mutta usein diili tyypit ei vastaa. En saa jotenkin läpi maksuyrityksiä diilin kautta, onko vika pankissa vai missä, mutta tilimaksut on hoidettu aina. Ei ole edes kiire lähettää ennenku maksu näkyy

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.10.24 10:03:05

Maailma muuttui ja kehittyy, myös Tori. Ärsyttää tällaiset vastaanhangoittelevat muutosvastarintaiset ihmiset, jotka tekevät kaikesta hankalaa.

Päivämäärä:   22.10.24 11:18:02

Tpridiilillä saa postit halvemmalla ja toimituksessa on turva sekä ostajalle ja myyjälle.

Onhan se outoa ja epäilyttävää että sitä ei voi käyttää, mutta toki sitten on nämä kehityksen vastaiset jäärät kuten aloittaja, että en minä heti epäilisi huijariksi vaan enemmänkin juuri tätiytyneeksi ihmiseksi, joka ei osaa käyttää yksinkertaisintakaan tekniikkaa tai lukea ohjeita.

Päivämäärä:   22.10.24 11:19:14

TÄMÄ!

Lähettäjä...

Päivämäärä21.10.24 20:25:48

Minua ärsyttää se että ostajat, jotka eivät käytä toridiiliä yrittävät maksattaa korkeammat postimaksut myyjällä. Pitäisi olla selvä asia että jos ei halua toridiiliä käyttää niin silloin myös mielellään maksaa korkeammat toimituskustannukset.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.10.24 11:24:29

Maailma muuttui ja kehittyy, myös Tori. Ärsyttää tällaiset vastaanhangoittelevat muutosvastarintaiset ihmiset, jotka tekevät kaikesta hankalaa.

Kaikki ei vaan halua antaa ties mille random firmalle pääsyä omalle pankkitilille.

Päivämäärä:   22.10.24 12:06:52

Mulle nyt on ihan sama vaikka haukutte miten.

Satoja kauppoja olen tehnyt netin kautta, vain kaksi kertaa kauppa on mennyt pieleen. Toisella kerralla tuote ei vastannut kauvausta, oli likainen ja käytetty, vaikka piti olla uudenveroinen. Palautin sen myyjälle ja sain rahani takaisin. Toisella kerralla tuotteessa oli nyrkin kokoinen tahra joka ei lähtenyt pesussa. Palautin ja sain siitäkin rahani takaisin.

Ei mun tavaroitani tarvitse kenenkään ostaa, jos tahtoo sitä toridiiliä käyttää. Ihan voi vapaasti ostaa joltain muulta. Ei kuitenkaan tarvitse alkaa kiukuttelemaan jos kieltäydyn asiallisesti käyttämästä diiliä. Ihan kun se kiukuttelu auttaisi jotakin? Saako siitä hyvän mielen? En sen kiukuttelun ansiosta sitä diiliä rupea käyttämään, ja vaikka rupeaisinkin, niin kiukuttelija jää kyllä joka tapauksessa ilman tuotettaan.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   22.10.24 13:12:56

Minullakin toiminut tori hyvin, siis toridiiliä suosin. Myyjän kannalta tosiaan siinä voi olla huijari-ostareissa ongelmaa =( mutta jospa joku huijari ottaa tavaksi tuon niin tori voisi sitten puuttua ettei ihan kaikissa ostoksissa varmaan ole ongelmaa.

Mä olen vaan ostanut tuon toridiilin kautta ja nyt tuli ensimmäinen ärsytyksen aihe: olen tehnyt kymmeniä ostoksia ja hoidan kaupat aina nopeasti ja helposti, kaikki myyjät aina kiitelleet ja antaneet täydet pisteet arvosteluissa, kuten minäkin heille (kerran joutunut antamaan yhtä huonomman kun tuotteessa oli tahra jota ei oltu mainittu). Mutta nyt joku oli antanut arvosanaksi 7,5 ilman mitään kommenttia! Niinkuin millä perusteella? Kysyinkin siinä arvostelussa kommentissani että jaa, mikäköhän kaupassa oli ongelmana kun pisteet olivat keskitasoa?

Päivämäärä:   22.10.24 13:19:20

No ei sun pankkitilille kyllä kukaan pääse tuolta.

"Kaikki ei vaan halua antaa ties mille random firmalle pääsyä omalle pankkitilille."

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   22.10.24 13:20:51

Itse myyn paljon torissa, halvat tuotteet uskallan lähettää toridiilillä ja ottaa riskin että en saa rahoja mutta kalliita en suostu muutoin kun etukäteismaksulla jolloin riski on ostajalla että minä tekisin oharit mitä en tee tai sitten saa tulla paikanpäälle tuotteen katsomaan ja testaamaan. Mutta en halua ottaa riskiä yli 100e tuotteissa ettei ostaja hyväksy sitä ja rahat jää saamatta.

Hyvin toimii näin ja jos ei ostajalle käy nämä ehdot niin ostakoot muilta, en minä heidän perään itke.

Lähettäjä: Nih 
Päivämäärä:   22.10.24 13:26:14

En tule käyttämään toridiiliä, en ostaessa enkä myydessä. Joko normi postilla tai noudolla. Ja isommat jutut aina noudolla. Huh..

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   22.10.24 13:26:36

Miksi pitäisi käyttää Toridiiliä jos ei koe, että siitä on myyjänä mitään hyötyä? Ei kiinnosta turha vääntäminen maksujen kanssa. Maksu etukäteen tilille ja tuote postiin - ja jos ei käy niin ostaa muualta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.10.24 15:31:46

"No ei sun pankkitilille kyllä kukaan pääse tuolta.

"Kaikki ei vaan halua antaa ties mille random firmalle pääsyä omalle pankkitilille."

Jos tämä epäilyttää pakkoko on käyttää sitä säästötiliä millä on 80k säästöt tai edes palkkatiliä. Itse käytän toridiileylyyn S-pankin tiliä joka on olemassa bonusten takia.

Lähettäjä: Ne 
Päivämäärä:   22.10.24 15:55:01

Olen kokeillut Toridiiliä muutaman kerran ja kaikki sinänsä mennyt ihan ok. Mutta jostain syystä ihmiset hakevat paketin vasta viimeisenä noutopäivänä ja sen jälkeenkään eivät kuittaa tavaran olevan ok vaan antavat sen 24h kulua jonka jälkeen raha siirtyy mulle. Myyjänä saan rahat siis pahimmassa tapauksessa vasta 10 päivän kuluttua kaupoista tai voi mennä kauemminkin jos sattuu olemaan arkipyhiä välissä. Nykyään en myyjänä suostu käyttämään tästä syystä.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   22.10.24 23:22:21

Oho, nyt tajusinkin kuka tuo myyjä oli joka oli antanut minulle huonot pisteet. Sekoitin toiseen kun ostin häneltä useamman tuotteen. Oli antanut kostopalautteen ja laittanut minulle huonomman arvosanan vielä mitä minä hänelle. Hän siis se ainoa jolle en ole ihan täysiä voinut antaa kun myi tuotteen jossa iso tahra mikä ei lähde pois eikä siitä ollut mainintaa kuvauksessa. Tuo on myös ongelmallista että voidaan sitten kostoksi laittaa myös toiselle huono arvostelu vaikka toinen olisi hoitanut kaupat moitteetta. Ärsyttävää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.