Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä kautta vuokrata asunto?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   21.10.24 16:06:12

Olen ensimmäistä kertaa vuokraamassa asuntoa ulkopuoliselle ja olen ensisijaisesti itse hakemassa vuokralaista. Jos en ehdi tätä löytää ennen kuin lähden jokisikin aikaa ulkomaille, niin mitä kautta suosittelisitte antamaan asunnon vuokralle? Neliöt liikkuu- firmaa suositeltiin asiakkaani toimesta, mutta olen avoin ehdotuksille.

Paikkakunta on Helsinki.

Re: Mitä kautta vuokrata asunto?

Lähettäjä: HH 
Päivämäärä:   21.10.24 17:16:25

Asuntopehtoori.

Päivämäärä:   21.10.24 17:20:52

HH, tsekkaampa tämän.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.10.24 17:24:44

Vuokraturva?

Päivämäärä:   21.10.24 17:26:22

., vaihtoehto tämäkin.

Olisiko kellään omakohtaisia kokemuksia? Niin paljon kuullut juttuja kauhuvuokralaisista, että tämä asunnonvuokraus on kieltämättä aiheuttanut rutosti stressiä ja välillä mietin jopa sen myyntiä...

Lähettäjä: kokemusta 
Päivämäärä:   21.10.24 18:47:59

Itse olen Neliöt liikkuu kautta vuokrannut kerran ja nyt toinen kerta menossa, kun edelliset vuokralaiset lähdössä pois. Asuivat 5v.

Asiat sujuu, asioiden etenemisestä ilmoitetaan ja on kohtuu hintainen (+verotuksessa voi vähentää). Tarkastavat vuokralaiset ja itse saa valita kenet ottaa.

Lähettäjä: Juu tuota 
Päivämäärä:   21.10.24 19:07:20

Ei kokemusta pk-seudun vuokramarkkinoista, mutta ainakin Turun suunnalla Vuokraturva lähinnä polkee vuokria. Joten ei suositusta ainakaan sille.

Lähettäjä: H20 
Päivämäärä:   21.10.24 19:34:35

En voi suositella Vuokraturvaa. En kokenut itse vuokrien polkemista, mutta sellaista harrastelijatouhua, että huhhuh.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   21.10.24 19:37:13

No tietysti selväjärkisin soittaa. Mun tapauksessani ei ainakaan vanhemmat mutta itse joudun hoitamaan heidän asioitaan joskus. Äitiäni autamme siskojen kanssa mielellämme.

Päivämäärä:   21.10.24 19:44:25

Kiitos kommenteista. Eli Vuokraturva kannattaa unohtaa, Neliöt liikkuu voisi olla vaihtoehto? Asiallisen puhelun ainakin sain sitä kautta ja voi hyvin olla, että otan hänet välittämään asuntoa.

Lähettäjä: Jone O 
Päivämäärä:   21.10.24 20:07:22

Mä voin hoitaa :) Ent. naisystävä käytti vuokraturvaa, kovaa rahastusta tyhjästä. Jos on hyvät kuvat ja netissä, niin ei toi nyt vaikeeta oo. Ja vuokralaisistahan ei koskaan tiedä satavarmasti, oli firma mikä tahansa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.