Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten varautua ensimmäisille treffeille?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.10.24 14:57:14

Kannattaako ajatella että treffit venähtää? Pitäisikö jo kotona ottaa rohkaisuryypyt? Viettekö mitään tuliaisia?

Re: Miten varautua ensimmäisille treffeille?

Lähettäjä: Turo 
Päivämäärä:   21.10.24 15:00:43

- Liukkaria (iso tuubi)
- Dildolajitelma
- Anustappilajitelma
- Piiska ja käsiraudat
- Suukapula
- Jälkiehkäisypillerit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.10.24 15:11:24

Riippuu varmaan, missä näette, mutta ei ainakaan mitään rohkaisuryyppyjä. Kannattaa ehkä jo etukäteen päättää, kuinka pitkään iltaan itse olet valmis, ja toimia sitten sen mukaan..

Lähettäjä: Epika 
Päivämäärä:   21.10.24 15:22:38

Mitä sinä itse haluat? Minkä skenaarion antaisit edetä ja minkä et? Missä menee ehdottomat rajasi? Näiden pohjalta sitten mietit miten valmistautua.

Lähettäjä: meijju 
Päivämäärä:   21.10.24 15:37:23

Lähettäjä: .
Päivämäärä: 21.10.24 15:11:24

Riippuu varmaan, missä näette, mutta ei ainakaan mitään rohkaisuryyppyjä.

---
No miksei voi virittäytyä tunnelmaan esim lasillisella viiniä? Aika tiukkapipoista jos aikuisten ihmisten vapaa-aikaan ei voi yhdistää lainkaan alkoholia.

Lähettäjä: Fkf 
Päivämäärä:   21.10.24 16:09:22

Rohkaisuryyppy olisi minulle ehdoton turn off ja lähtisin kävelemään saman tien jos toinen olisi maistissa.

Meijulle tiedoksi, että on eri asia juoda treffien aikana yhdet lasilliset yhdessä kuin se, että toinen tulee treffeille jo valmiiksi hutikassa kun ei kykene selvin päin tapaamaan ihmisiä.

Minulle lähtökohta on se, että alkoholi ei saa olla elämässä välttämättömyys eikä joka asian suhteen itsestäänselvyys, vaan on kyettävä elämään ja olemaan selvin päinkin. Eli ei mitään touhukaljaa, tissuttelua, rohkaisuryyppyä, yömyssyä yms. Alkoholittomiakin voi juoda, jos jotain haluaa juoda. Jos elämä tai tilaisuus/tapahtuma on pilalla siksi, ettei sinne saa tulla maistissa tai siellä ole alkoholitarjoilua tai sinne saa ottaa mukaan omia juomia, niin silloin sellaisen ihmisen paikka ei ole minun elämässäni.

Alkoholisti keksii aina syyn juoda ja jos alkoholittomuus on ongelma, niin silloin on alkoholisti. Eikä kenenkään kannata pilata elämäänsä alkoholistin kanssa.

Joten jos et halua pilata ekoja treffejä niin mene paikalle selvin päin. Juotte sitten yhdessä alkoholia jos juotte.

Päivämäärä:   21.10.24 16:22:00

Fkf ja ikää oli 20?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   21.10.24 16:33:09

Ei mitään ryyppyjä, ihan jo oman turvallisuutesi vuoksi! Tapaatte julkisella paikalla ja ensimmäisellä kerralla voit pitää tapaamisen lyhyenä vaikka johonkinbtekosyyhyn vedoten. Aikoinaan deittailin paljon ja minulla saattoi olla kolmetkin pikatreffit saman illan aikana. Nykyisen miehenikin tapasin Tinderissä ja jo ensimmäiset treffit "hieman" venähtivät ;)

Lähettäjä: Mitvit 
Päivämäärä:   21.10.24 16:39:00

”Fkf ja ikää oli 20?”

Mimä olisin voinut kirjoittaa tuon saman kuin Fkf, ja ikää on 51 vuotta. Miten ikä mielestäsi liittyy tähän?

Lähettäjä: Fkf 
Päivämäärä:   21.10.24 16:59:02

.
40 v.

Sinä sen sijaan vaikutat max. 15-vuotiaalta.

Lähettäjä: HH 
Päivämäärä:   21.10.24 16:59:58

Olen täysin samaa mieltä kuin Fkf ja olen 27.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   21.10.24 17:08:32

Ei todellakaan mitään rohkaisuryyppyjä. Riippuu missä tapaatte yms. Ole oma itsesi ja ajoissa paikalla.

Lähettäjä: Mm 
Päivämäärä:   21.10.24 18:34:23

Kunnon ryypyt vaan. Juttukln luistaa sitten paremmin. :)

Lähettäjä: Sunlight 
Päivämäärä:   21.10.24 18:35:23

Pese römpsä.

Lähettäjä: varaudu 
Päivämäärä:   21.10.24 18:49:56

Pippurisumute taskuun.

Lähettäjä: ww 
Päivämäärä:   28.10.24 14:10:20

miten täs kävi?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   28.10.24 14:14:34

Ei todellakaan juoda mitään rohkaisuryyppyjä. Yhdessä voi sitten juoda lasin tai pari, mutta ennakkoon ei. Olisi minullekin täysi turn off, jos tyyppi ei selvinpäin uskaltaudu paikalle.

Lähettäjä: Neppu 
Päivämäärä:   28.10.24 17:21:59

”Rohkaisuryyppy olisi minulle ehdoton turn off ja lähtisin kävelemään saman tien jos toinen olisi maistissa.”

Jos sinulle ryyppy tarkoittaa känniä, niin todellakin kannattaa pitää korkki kiinni.
Jos itselle tulee mukava olo ryypystä tai pienestä lasillisesta viiniä niin tottakai voi ottaa. Ei se treffikumppani sitä tiedä eikä se vaikuta turvallisuuteen.

Itse tykkään mennä ensimmäisille treffeille ravintolaan, koska siellä tulee helposti käytöstavat julki. Ja mielelläni otan sielläkin lasin tai kaksi viiniä.
Siitä voikin sitten lähteä joko kotiin tai vielä jatkamaan iltaa esim drinkkibaariin.

Lähettäjä: ss 
Päivämäärä:   28.10.24 17:30:08

"Ei se treffikumppani sitä tiedä"

Tietää kyllä, jos itse on selvin päin.

Juoneet vain luulevat, ettei heidän juomistaan mistään huomaa ja että he käyttäytyvät täysin selvästi. Mutta voin vannoa, että kyllä sen huomaa.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   28.10.24 17:34:03

"Lähettäjä: Neppu
Päivämäärä: 28.10.24 17:21:59

”Rohkaisuryyppy olisi minulle ehdoton turn off ja lähtisin kävelemään saman tien jos toinen olisi maistissa.”

Jos sinulle ryyppy tarkoittaa känniä, niin todellakin kannattaa pitää korkki kiinni."

Tätä minäkin olin tulossa sanomaan. Pikku hörppy ei humalaa tarkoita, vai?

Lähettäjä: haa 
Päivämäärä:   28.10.24 17:53:58

hmm: Nimimerkki ss kyllä vastasi kysymykseesi:
"Juoneet vain luulevat, ettei heidän juomistaan mistään huomaa ja että he käyttäytyvät täysin selvästi. Mutta voin vannoa, että kyllä sen huomaa."

Ei kukaan ole väittänyt että yksi ryyppy on sama kuin umpikänni. Vaan että sen huomaa kyllä jos toinen on juonut ja se on iso turn off, jos ei kykene tulemaan paikalle selvin päin.

Tässä ketjussa on jo useampi sanonut että yhdessä voi sitten ottaa juoman tai pari, mutta paikalle kannattaa mennä vesiselvänä.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   28.10.24 18:07:26

Alkoholin myös haistaa hengityksestä. Ei antaisi todellakaan hyvää kuvaa ihmisestä, jos jotain "rohkaisua" on tarvittu toisen ihmisen tapaamiseen.

Lähettäjä: Neppu 
Päivämäärä:   28.10.24 18:09:36

Pötypuhetta, ei sitä kukaan huomaa eikä varsinkaan ihminen jonka tapaa ensimmäisen kerran.
Tässä taidetaan nyt sekoittaa se kännääminen ja yksi ryyppy tai lasillinen. Jos yhdestä lasillisesta menee känniin, niin sittenhän se yleensä tarkoittaa alkoholiongelmaa. Mutta suurimmalle osalle yksi lasillinen viiniä ei tarkoita ”maistissa olemista”.

Ihan huuhaata, että joku muka sen tietäisi. Varsinkaan ennestään tuntematon ihminen :D

Päivämäärä:   28.10.24 18:12:29

Rohkaisuryyppy on minun käsitykseni mukaan enemmän kuin yksi hörppy viiniä tms. joten todellakin ehdoton ei. Mutta minä en haluakaan puolisoa, joka juo.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.