Lähettäjä: Fkf
Päivämäärä: 21.10.24 16:09:22
Rohkaisuryyppy olisi minulle ehdoton turn off ja lähtisin kävelemään saman tien jos toinen olisi maistissa.
Meijulle tiedoksi, että on eri asia juoda treffien aikana yhdet lasilliset yhdessä kuin se, että toinen tulee treffeille jo valmiiksi hutikassa kun ei kykene selvin päin tapaamaan ihmisiä.
Minulle lähtökohta on se, että alkoholi ei saa olla elämässä välttämättömyys eikä joka asian suhteen itsestäänselvyys, vaan on kyettävä elämään ja olemaan selvin päinkin. Eli ei mitään touhukaljaa, tissuttelua, rohkaisuryyppyä, yömyssyä yms. Alkoholittomiakin voi juoda, jos jotain haluaa juoda. Jos elämä tai tilaisuus/tapahtuma on pilalla siksi, ettei sinne saa tulla maistissa tai siellä ole alkoholitarjoilua tai sinne saa ottaa mukaan omia juomia, niin silloin sellaisen ihmisen paikka ei ole minun elämässäni.
Alkoholisti keksii aina syyn juoda ja jos alkoholittomuus on ongelma, niin silloin on alkoholisti. Eikä kenenkään kannata pilata elämäänsä alkoholistin kanssa.
Joten jos et halua pilata ekoja treffejä niin mene paikalle selvin päin. Juotte sitten yhdessä alkoholia jos juotte.
|