Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  onko tämän tapainen puhe ok

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.10.24 14:14:19

Äitini useampaan otteeseen on huutanut minulle, että kohta ei teilläkään ole rahaa, eläkkeellä että saa rahaa mistään. Aina kun olemme varanneet jotain tai tehty jotain hän tuo esiin, että ei hänellä vaan ole tuollaiseen varaa, koska on eläkkeellä.

Tuntuu että hän on katkeroitunut täysin siitä, että muut eivät ole vielä eläkeiässä ja saavat siten palkkaa. Hän huutaa kaikista hankinnoista ja että rahaa ei ei ole eikä tule. Tuleeko ihmisestä tosiaan tällainen sitten eläkkeellä, että huudetaan ja raivotaan että rahaa ei ole ja syytetään jos joku ostaa jotain, että mitäs tuokin tuohon tuhlaa vähät rahansa.

Hän on saanut minut tuntemaan, että en saa käyttää mitään ansaitsemaani rahaa mihinkään, kun hänelläkään ei ole, että pitäisi vain työtä tehdä ja työssä olla, mutta mitään et saa käyttää!!

Re: onko tämän tapainen puhe ok

Päivämäärä:   21.10.24 14:15:52

Ei ole. Äidilläsi on mt-ongelmia.

Päivämäärä:   21.10.24 14:19:24

Tarvitseeko sinun edes kysyä onko tuollainen ok. Hän voi olla katkera, mutta eipä se kenenkään muun vika ole. Häntä ehkäpä harmittaa se, että ei ole säästänyt eläkepäiviä varten, mutta eipä se mikään syy ole puuttua aikuisten ihmisten, itse tienaamansa, rahan käyttöön. Itse en edes keskustelisi kyseisen henkilön kanssa raha-asioista.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   21.10.24 14:21:20

No menis töihin. Eläkeläisistä aika moni työskentelee ja sitä kautta enemmän rahaa. Ihan oma valinta kituuttaa.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   21.10.24 14:26:21

Jokainen määrittelee itse minkälaista puhetta kuuntelee tai käytöstä katselee.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   21.10.24 14:50:00

Veikkaan mielenterveysongelmia, yksinäisyyttä? Tai sitten alkaa aivot pehmetä eli dementoitua pikkuhiljaa. Kurjaa toki tuollainen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.