Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä ajattelet tämmöisestä käytöksestä

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   21.10.24 12:58:27

Itsellä on opiskelu etänä kesken, mies tietää tämän. (Olen siis sisällä) mies on ulkona vaihtamassa auton renkaita, varaston ovi on lukossa jossa renkaat on, minä olen aiemmin laittanut oven lukkoon ja tarjonnut avainta miehelle, sanoi tuolloin että katso joku piilo sille ja näin tein. No nyt soittaa ulkoa minulle erittäin ärtyneenä ”tule nyt sitten avaamaan tuo ovi kerran sen avaimen johonkin laitoit!”- takana siis ei ole mitään riitaa tältä aamulta tms, en tiedä mistä on hermo kireällä. Eli ei voi vaan kysyä, että ”hei, mihin laitoit sen avaimen?”

Tämmöisiä esimerkkejä on muitakin että erityisesti silloin jos hän ärtyy ja joku ei onnistu, minun pitäisi olla lopettamassa kaikki oma toiminta ja rientää auttamaan. Yleensä jatkuu niin, että jos kieltäydyn/ en tee mitään, jatkaa tekemistään tavaroita ja ovia paiskomalla tehden selväksi, kuinka pahalla päällä on. Eli jotenkin hänen täytyy osallistaa minut/toiset siihen omaan pahaan oloonsa. Mikähän tälle on diagnoosi? Uhmaikäisen tasolle jääminen?

Re: Mitä ajattelet tämmöisestä käytöksestä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.10.24 13:20:27

Oma isäni oli tälläinen vittuuntunut riidanhaastaja. Ongelma löytyi kilpirauhasesta ja persoona muuttui kun sai lääkityksen.

Mutta ei ole hyväksyttävää käytöstä silti.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   21.10.24 13:24:17

"en tiedä mistä on hermo kireällä"

Veikkaan että siitä renkaiden vaihdosta :D Tunnistan itsessäni (valitettavasti) saman piirteen. Jos on pakko tehdä jotain inhottavaa mutta ns. pakollista hommaa, herkästi alkaa ihan vaan v*tuttaa koko homma etenkin jos se ei suju kuin vettä vaan, ja sitä sitten kiukuttelee syyttä suotta myös ulkopuolisille. Ei ole hyväksyttävää käytöstä, vaikkakin inhimillistä ja ilmeisesti aika yleistä. Onneksi siitä on mahdollista oppia pois, jos sen oppii tunnistamaan ja sellaiseen on halua.

Lähettäjä: 1 
Päivämäärä:   21.10.24 13:29:36

Meillä sama toisin päin, jos sanon että mihin olet nyt laittanut asian x, ärtyneesti, mies sanoo: otetaampa uusiksi, pyydät kauniisti että mihinköhän olisit sen laittanut. Siinä suututtaa se että asia ei etene, mitä tekee ja ärtymys kuultaa puheeseen.

Lähettäjä: Öö 
Päivämäärä:   21.10.24 14:43:01

Itse juuri erosin kun kommunikointityyli mieheltä oli jatkuvasti tuollaista äyskimistä, tiuskimista ja toisen syyttelyä. Minä kun en sitä siedä vaan annoin samalla mitalla takaisin ja korkojen kanssa, niin koko elämä alkoi olla pelkkää huutoa ja pahantuulisuutta. Kyllä helpotti 😊

Lähettäjä: Pepsimax 
Päivämäärä:   21.10.24 15:26:19

Miksei aloittaja heti avaimen piilottamisen jälkeen voinut KERTOA MIEHELLE, että hei, se avain on muuten sitten täällä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.10.24 16:41:11

Pepsimax

Ihan varmasti oli kertonutkin, mutta mies unohtanut

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.