Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vinted/nettikirppis pakkausmateriaalit

Lähettäjä: Myyjä 
Päivämäärä:   21.10.24 10:40:50

Mulla olis aika paljon myytävää vaatetta ja muuta krääsää ja meinasin kokeilla myydä netissä, mutta mistä te muut myyjät löydätte pakkausmateriaalit noille lähetyksille? Ei mulle tule niin paljoa mistään pahvilaatikoita ja jotenkin tuntuisi tyoerältä käydä ostamassa niitä sitä varten. Ja johan ne tuotot menee sitten pahvilaatikoiden ostamiseen eli onko siinä mitään järkeä.

Re: Vinted/nettikirppis pakkausmateriaalit

Lähettäjä: xx 
Päivämäärä:   21.10.24 10:58:18

Vaattteet voi pakata ihan vaan muovipusseihin. Itse yleensä laitan 2 muovipussia päällekäin ja käärin pakkausteippiä lähes kokonaan paketin ympäri. Ainoastaan jotkut paremmat mekot yms. lähetän pahvilaatikossa. Siis sellaiset, joissa on jotain irtokoristeita yms. mitkä menee ehkä ruttuun painon alla tms.

Esineet on pakko pakata pahvilaatikoihin. Jos ei kotoa löydy, sitten täytyy vaan ostaa. Pakkauskulut pitää tietenkin huomioida postikuluissa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.10.24 10:59:43

Kaupoista voi käydä kyselemässä pahvilaatikoita joissa kauppoihin tulee tavaraa. Muovipussiin olen pakannut kaiken mikä ei ole rikkimenevää/menee järkevästi muovipussissa.

Lähettäjä: Pui 
Päivämäärä:   21.10.24 12:31:12

Itse käytän esim vaippapakettien paksumpia muovipusseja tms paketteja, paperikasseja, pusseja joita kotiin kerääntyy/löytyy.

Ilmeisesti jossain normalissa (?) myydään myös tosi halvalla paksumpia lähetyspusseja.

Lähettäjä: Myyjä 
Päivämäärä:   21.10.24 12:56:19

Niin kun mä en oikein luota just pelkkään muovipussiin että kestäisi noita postin lajittelikoneita.

Toki jos pistää tarpeeksi teippiä ympärille niin sittenhän voisi kestää.

Lähettäjä: Jg 
Päivämäärä:   21.10.24 15:30:23

Kaupoista saa ilmaiseksi monenkokoisia pahvilaatikoita. Olen itse hakenut prismasta, cittarista, k-marketista, s-marketista, halpahallista, tokmannilta ja lidlistä.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   21.10.24 15:50:22

Mä en ainakaan ole saanut palautetta ostajilta (tori/fase) että olisi huonosti ollut tuote paketoitu/paketti vahingoittunut matkalla vaikka usein pakkaan yhteen muovipussiin ja teippiä vaan sen verran että saa pussin kiinni. Sitten jos joku raskaampi/hankalemman mallinen tuote tai niin iso ettei yhteen muovipussiin mahdu, niin sitten laitan kaksi pussia. Itse inhoan niitä paketteja (pusseja) jotka on vedetty ympäriinsä teipillä ja saa tarkkaan katsoa mistä alkaa leikkaamaan pakettia auki ettei leikkaa samalla sitä itse tuotetta.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   21.10.24 16:26:01

Hyvin ne muovipussit ovat tosiaan kestäneet kun jesaria laittaa vähän ympärille ja pakkaa tuplapussit.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.10.24 18:02:28

Voimapaperi

Lähettäjä: Sunika 
Päivämäärä:   21.10.24 20:32:08

Kaikki pussit on ollut ehjiä tullessaan eli ovat kestäneet postin käsittelyn. :)

Lähettäjä: Penni 
Päivämäärä:   21.10.24 20:51:14

Tuplamuovikassi kestää hyvin vaatteiden lähettämisen. reilusti vaan teippiä ettei aukea ja osoite/vastaanottaja selvästi kylkeen.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   21.10.24 22:51:04

Lähettäähän nettikaupatkin vaatteet vain muoviin pakattuna

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.10.24 06:25:28

Mä pyöräytän vaatteet muovipussiin, elmukelmua ympärille ja lopuksi pakkausteippiä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.