Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 21.10.24 10:20:04
Mulla on kans ollut vähän tuon tyyppinen. Osaa johdatella jotenkin niin että saa minut uskomaan että henkilö x on esim laverrellut asioitani tai haukkunut minua jossain. Sitten hermostun asiasta ja suutun henkilölle x ja soppa sakenee.
Sitten selviää toista kautta ettei henkilö x ollut lähellekkään sellainen mitä "kaveri" oli antanut ymmärtää. Liiotteli siis rankasti asiaa ja aivan suotta oli draamaa sitten, jos olisin tiennyt totuuden en olisi korvaani lotkauttanut x toimille.
Teeskenteli ystävää, ja sai minut avautumaan mm vaikeasta parisuhteestani. Kerroin jopa olleeni vaarassa tämän miehen kanssa (narsisti).
Kaverilla olikin yhteisiä tuttuja eksän kanssa, laverteli kaikki sanomisetni yhteisille tutuille ja eksän korviin päätyi nämä ja pitkän aikaa pelkäsin että eksä tulee vahingoittamaan minua. Kaveri oli täysin tietoinen tästö riskistä ja siitä huolimatta asetti minut vaaraan.
Ennen kuin kaverin luonne selkeni ehdin avautua monenlaisesta henkilökohtaisesta asiasta jotka nyt ovat "koko kylän tiedossa".
Tekee tahallaan kiusaa siis koska on kateellinen minulle monesta asiasta.
Neuvoni on myös: ystävälle välittömästi lapikasta. Käärmeet osaa teeskennellä taitavasti alkuun ja sityen kiskaisevat maton alta. Itse opin etten enää koskaan kerro asioistani kenellekkään eli sulkeuduin täysin. Pitäkää itsenne turvassa, noita sekopäitä on yllättävän paljon keskuudessamme.
|