Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaveri tekee minut hulluksi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.10.24 22:00:00

En tiedä osaanko selittää mutta kaveri käyttäytyy minua kohtaan ikävästi ja saa minut näyttämään ikävässä valossa. Esimerkiksi aiheutti tilanteen viikonlopun aikana minulle jossa kertoi erään yhteisen tutun levittävän minusta valheita ja erehdyin sanomaan varsin negatiivisesti tästä tutusta. Selvisikin sitten ettei kyse ollutkaan juuri tästä tutusta vaan sama etu nimi. Olin siis sanonut tästä ihan viattomasta tyypistä pahasti koska ärsyynnyin että oli muka puhunut minusta. Sekavaa tiedän.
No oli sitten kertonut eteenpäin tälle tutulle et minä olen sitten tällaista sanonut mutta unohti kertoa oman virheensä et hän oli sekaannuttanut ihmiset. Mä näytin ihan idiootillta ja ilkeältä ihmiseltä. Sanoin sitten kaverille et on parempi kun pidän suuni kiinni ja pysyn kaukana ihmisistä hetken.
Yhteinen pidemmältä tullut kaveri oli tullut kylään tänään ylläpitää ja oli ajatellut että mun luo tulee piipahtaa myös mut yllärinä. Tää valekaveri oli sit estänyt et mä oon just sanonut et haluan olla rauhassa.
No niin sanoin mutta olisin todella halunnut nähdä pitkästä aikaa.
En ymmärrä miten joku tekee noin ettei ymmärrä yhtään tai sit ymmärtää tahallaan väärin

Re: Kaveri tekee minut hulluksi

Lähettäjä: Miten reagoisit ? 
Päivämäärä:   20.10.24 22:08:30

Älä ole missään tekemisissä. Poista hänet elämästäsi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.10.24 22:16:58

Mitä tekee vihamiehillä kun on tuollaisia kavereita.

Päivämäärä:   20.10.24 22:25:47

Ei hän ole kaverisi. Älä ole enää ikinä missään tekemisissä. Paras neuvo on, että lakkaat vain vastaamasta tai kieltäydyt vain kaikesta mitä ehdottaa ILMAN PERUSTELUJA.

Lähettäjä: ¨0pnhj 
Päivämäärä:   21.10.24 00:27:24

Lopetat yhteydenpidon kokonaan. Estät kaikkialla, et selittele mitään, kaikki välit kokonaan vain poikki.

Lähettäjä: Poikki 
Päivämäärä:   21.10.24 07:45:22

Välit poikki ilman perusteluja, niin kuin moni on jo neuvonut. Hän ei ole sinun kaverisi. Jos ei onnistu heti, niin tee suunnitelma, jolla etäännytät hänet itsestäsi vähitellen. Oikea myrkynkeittäjä!

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   21.10.24 07:57:00

Joo ehdottomasti välit poikki tuollaiseen.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.10.24 10:20:04

Mulla on kans ollut vähän tuon tyyppinen. Osaa johdatella jotenkin niin että saa minut uskomaan että henkilö x on esim laverrellut asioitani tai haukkunut minua jossain. Sitten hermostun asiasta ja suutun henkilölle x ja soppa sakenee.
Sitten selviää toista kautta ettei henkilö x ollut lähellekkään sellainen mitä "kaveri" oli antanut ymmärtää. Liiotteli siis rankasti asiaa ja aivan suotta oli draamaa sitten, jos olisin tiennyt totuuden en olisi korvaani lotkauttanut x toimille.
Teeskenteli ystävää, ja sai minut avautumaan mm vaikeasta parisuhteestani. Kerroin jopa olleeni vaarassa tämän miehen kanssa (narsisti).
Kaverilla olikin yhteisiä tuttuja eksän kanssa, laverteli kaikki sanomisetni yhteisille tutuille ja eksän korviin päätyi nämä ja pitkän aikaa pelkäsin että eksä tulee vahingoittamaan minua. Kaveri oli täysin tietoinen tästö riskistä ja siitä huolimatta asetti minut vaaraan.
Ennen kuin kaverin luonne selkeni ehdin avautua monenlaisesta henkilökohtaisesta asiasta jotka nyt ovat "koko kylän tiedossa".

Tekee tahallaan kiusaa siis koska on kateellinen minulle monesta asiasta.

Neuvoni on myös: ystävälle välittömästi lapikasta. Käärmeet osaa teeskennellä taitavasti alkuun ja sityen kiskaisevat maton alta. Itse opin etten enää koskaan kerro asioistani kenellekkään eli sulkeuduin täysin. Pitäkää itsenne turvassa, noita sekopäitä on yllättävän paljon keskuudessamme.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   21.10.24 10:37:00

Myrkyllinen ihminen. Älä anna reaktiota, ota etäisyyttä. Et tule kaipaamaan. Jos vielä esittää ystävääsi, muista, että näytti jo todelliset kasvonsa. Jätä tilaa paremmille ihmisille elämässäsi.

Päivämäärä:   21.10.24 13:30:12

Lyö kontaktit pois tosta joka on jokaisen sanansaattaja. Haluaa vaan draamaa. Laita myös viestiä tälle josta puhuit ilkeästi ja kerro sinun tarinasti, tällä kertaa haukkumatta tätä sanansaattajaa. Pyydä myös anteeksi tältä jota haukuit.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.