Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Seksin jälkeen kalan haju

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   20.10.24 19:01:21

Miksi, oi miksi? Joidenkin seksikumppanriden jälkeen tapahtuu tämä ilmiö, että seuraavasta päivästä alkaen mulla alapää haisee kalalle. Pakko aina käyttää muutama pv Lactal Balancea, jotta helpottaa. Voisko tätä jotenkin ennaltaehkäistä?

Re: Seksin jälkeen kalan haju

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.10.24 19:03:42

heti seksin jälkeen tuota lactal balancea? Tai kumi käyttöön niiden haisulien kanssa, teidän bakteerifloorat ei sovi yhteen.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   20.10.24 19:53:41

Mulla yhden miehen kans oli tämä ongelma. Selvisi että aina meidän tapaamisten välissä jyysti muita naisia paljaalla ja kantoi mulle vieraita bakteereita.

Lähettäjä: Kumi 
Päivämäärä:   20.10.24 20:02:51

Kannattaisi varmaan käyttää kondomia kerta niitä kumppaneita on useampi eikä mitään pitkäaikaista vakituista suhdetta.

Lähettäjä: abstinence 
Päivämäärä:   20.10.24 20:20:32

Voi, olemalla harrastamatta seksiä.

Lähettäjä: Kaappoo 
Päivämäärä:   20.10.24 20:54:16

Teköö aina mieli silakkapihvejä, perunamuusia ja puolukkahilloa sinä päivänä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.10.24 21:22:53

Sun alapään ja miehen mällin pH on kaukana toisistaan. Näissä on yksilöllisiä heittoja. Siitä se haju tulee kun pH järkkyy ja silloin maitohappobakteerit ei elä ja hajua aiheuttavat pöpöt pääsee lisääntymään.

Lähettäjä: Kaappoo 
Päivämäärä:   20.10.24 21:37:00

Ikänä en oo lakmuspaperia käyttänyt.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   20.10.24 23:15:46

Jos tällasen miehen kanssa alkaa suhteeseen, jonka kanssa hajua tulee niin tottuuko alapää sen toisen ph:hon ja tämä ongelma poistuu?

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   21.10.24 00:32:44

Se on luonnon oma keino ilmoittaa että kaveri ei ole oikea sinulle. Usko minua ja etsit uuden kaverin.

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   21.10.24 06:43:14

Keskiajalla tungettiin kalaa pilluun. Energetic residue?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   21.10.24 07:46:12

M: ei valitettavasti totu.

Lähettäjä: Ninni 
Päivämäärä:   21.10.24 08:06:09

Puoli vuotta suhteessa ja hajua ei ole ollut,nyt viikonloppuna kun seksiä oli normaalia enemmän huomasin hajun itselläni,mitään vuotoa ei tule mutta haju oli häiritsevää ehkä sitä kalamaista.

Lähettäjä: Mil 
Päivämäärä:   21.10.24 08:45:44

Exän kanssa aina oli järkky haju seksin jälkeen, oltiin vuosia yhdessä. Nykyisen kanssa ei ole erityisemmin mitään hajuja.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   21.10.24 08:56:06

"Se on luonnon oma keino ilmoittaa että kaveri ei ole oikea sinulle. Usko minua ja etsit uuden kaverin."

No näin ja ei näin. Lisääntymismielessä voi ollakin luonnon tapa kertoa, että ette ole paras mahdollinen mätsi, mutta ei sen takia hyvää miestä mäelle laiteta !

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.10.24 08:56:59

5v oltu yhdessä ja 5v minulla ollut myös kierukka. Viimeinen vuosi mennyt niin että yhdynnän jälkeisinä päivinä pahaa hajua, mennyt ohi bakteeri vaginoosi puikoilla.
Lääkärissäkin kävin, kohdun sisäinen ehkäisyväline yhdistettynä siemennesteeseen voi aiheuttaa juurikin bakteerivaginoosia, vaikka kuinka käyn heti yhdynnän jälkeen pesulla ym.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   21.10.24 09:50:00

Minulla tulee BV oireita, jos ollaan panematta miehen kanssa enemmän kuin päivä-kaksi :D Jos on vakituiseen mällit sisällä, mitään oireita ei tule. Mielenkiintoinen ilmiö!

Lähettäjä: Kokemusta 
Päivämäärä:   21.10.24 21:52:48

Otsikon mukainen voimakas haju tuli eksän kanssa ja pysyi suhteen loppuun asti hoidoista huolimatta. Ex syytti mua sp-taudistakin, mutta lekurikaan ei nähnyt värkin nähtyään alkaa isommin tutkia. Tällaista yökötys efektiä mulla ei oo aiemmin ollut. Saa nähdä, onko jatkossa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.10.24 22:07:21

Itse epäilin aika isolla otannalla, että haju tulee miehen mällistä kun se hetken kropassa hautuu, jonkun mälli haisee, toisen ei.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   21.10.24 23:32:18

Kondomi on hyvä idea.

Lähettäjä: Taru 
Päivämäärä:   21.10.24 23:45:28

Voi myös tulla siitä, että kakkabakteereja menee emättimeen

Lähettäjä: v 
Päivämäärä:   22.10.24 11:51:03

Truuttat jo ennen hommia emättimeen Multigyn acti-geliä. On hajuton, mauton ja toimii liukkarinakin.

Lähettäjä: Man 
Päivämäärä:   22.10.24 12:01:18

Ja tuokinko on miehessä vika, voi hyvät hyssykät.

Lähettäjä: Hetero 
Päivämäärä:   22.10.24 12:23:51

Lesboilla ei varmaankaan tätä ongelmaa. Enpanis ilman kondomia jos tietäisin että tuollaisen riesan saan, luultavasti en panis ollenkaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.