Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olen ihastunut

Lähettäjä: Justiina 
Päivämäärä:   19.10.24 20:38:36

Edellisestä suhteesta on jo useita vuosia. Olen ajatellut eläväni yksin loppuun asti. Nyt kuitenkin työn kautta olen tutustunut mieheen, hän on hyvin ystävällinen ja tuntuu kuin hän huomioisi minua enemmän kuin olisi tarpeen. Olen omasta mielestäni jo vanha kurppa, enkä ole nuorempanakaan juuri katseita kääntänyt. Tunnen välillä leijuvani, kun ajattelen häntä, sitten taas järjen ääni saa minut tokenemaan, eihän hän mitenkään voi olla minusta kiinnostunut!
Viimeksi kun nähtiin, huomasin hänen katsovan minua ”päästä varpaisiin”, tunsin sykkeeni nousevan. Miehet, kertokaa rehellisesti, mitä tuo katse kertoo?

Re: Olen ihastunut

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   19.10.24 20:41:17

Ooo, ihanaa. Minäkin ihastunut ja tää tunne on mahtava. En tiedä mitä toinen minusta ajattelee, mutta aion nauttia tästä tunteesta.

Lähettäjä: nix 
Päivämäärä:   19.10.24 21:26:21

Kuuntele sitä järjen ääntä, naisen vaisto ei petä.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   19.10.24 21:28:44

Ihastuminen on ihanaa, siitä saa lisävirtaa kummasti, toivotaan kaikille ihastuneille ihania hetkiä ja kuumia romansseja <3

Lähettäjä: 40vee 
Päivämäärä:   19.10.24 23:15:15

Ihanaa! Nauti!
Mulla sama tilanne, ja ihastuin työkaveriin. Tää ei ole edennyt mihinkään vaikka vuosi mennyt.
Pikkuhiljaa aloin sentään unohtamaan, kun oli kesälomat ja eri vuorot. Mielessä ollut toki edelleen välillä. Haluaisin olla yksin, silti nautin tästä tunteesta.
Noh nytpä mulla eri työtehtävät, ja uusi perehdyttäjä. Melko villi tapaus, lapseton sinkku ( minä kotikissa, 3 lasta). Ollaan toki tuttuja oltu töiden kautta pitkään. Täähän onkin sitten aika herkku, osaa olla herrasmies ja kohtelee hyvin. Välillä vähän ajatukset alkaa vaellella......

Lähettäjä: Justiina 
Päivämäärä:   20.10.24 05:49:24

”Lähettäjä: nix
Päivämäärä: 19.10.24 21:26:21

Kuuntele sitä järjen ääntä, naisen vaisto ei petä.”

nix, kumpi sitten on sitä naisen vaistoa, se pienien merkkien tulkitseminen vai se järjen ääni joka tolkuttaa ettei minuun voi kukaan ihastua… ihanan kamalaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.