Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä voimia erota?

Lähettäjä: Joh 
Päivämäärä:   19.10.24 20:08:09

Mies monesti niin ilkeä ja saa minut itkemään, tänään taas. Sanat satuttavat. Ja tuo myös juo liikaa joka pe ja la.
Eroa olen miettinyt jo 3 vuotta. Nytkin olin taas jo eroamassa, mutta samana päivänä töissä ilmoitettiin, että yyteet tulossa. Jos jään työttömäksi, niin ei varaa asua yksin.

Mikä teillä oli se viimeinen pisara? Kuinka kauan mun täytyy tuota @!#$ä vielä jaksaa?

Re: Mistä voimia erota?

Lähettäjä: siis 
Päivämäärä:   19.10.24 20:09:55

Tekosyitähän nuo on. Kuvitteletko ettei maassa asu yhtään työtöntä sinkkua?

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   19.10.24 20:17:54

Suomessa kukaan ei kuole nälkään tai kylmään. Eroat, jos oikeasti tahdot.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   19.10.24 20:22:47

Nyt näyttäis siltä että ero olis sulle paras ratkaisu mutta et silti uskalla itse ottaa tuota askelta. Jo tuo häiritsevä alkon käyttö pilaa sun elämäsi. Se eron hetki on tässä ja nyt, ja kun sen saat tehtyä huomaat kuinka paljon elämäsi kohenee. Eli lähde ja ota oma elämäsi haltuusi, tsemppiä!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.10.24 20:23:42

Elintaso varmasti laskee eli joudut tyytymään esimerkiksi vaatimattomampaan asuntoon, mutta elämänlaatu lienee silti parempi kun ei enää tarvitse sietää henkistä väkivaltaa ja ryyppäämistä. Ota selvää mitä tukia voit hakea jos joudut työttömäksi, asumistukea on heikennetty, mutta sitä kuitenkin vielä maksetaan. Kaupungin asuntoa on usein vaikea saada, mutta kannattaa yrittää. Myös esimerkiksi Satolla on tulo- ja varallisuusrajallisia asuntoja, joissa on normaalia edullisempi vuokra.

Lähettäjä: Mimosa 
Päivämäärä:   19.10.24 20:32:34

Taas eroamassa... No mitkä syyt esti edellisillä kerroilla?

Lähettäjä: Nolk 
Päivämäärä:   20.10.24 00:42:46

Vain sinä voit auttaa itseäsi. Me emme voi auttaa

Lähettäjä: Justiinsa 
Päivämäärä:   20.10.24 06:55:01

Jokainen on oman onnensa seppä. Ota vastuu omasta itsestäsi. Myös se ettet tee mitään asioiden eteen on valinta.

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   20.10.24 07:33:26

Raha ei saa koskaan olla syy olla eroamatta ja jatkaa itsensä kiusaamista. Been there, done that.

Lähettäjä: Jes 
Päivämäärä:   20.10.24 10:26:11

Mikä hitsin nysverö aloittaja on? Olen itse 30-vuotias sinkku ja aina asunut yksin vaikka kumppaneita on ollutkin. Itse on pitänyt maksaa kaikki alusta alkaen pienillä tuloillakin. Tarvittaessa ottaa lainaa tai pyytää apua. Onko raha syy jäädä suhteeseen?!

Lähettäjä: Justiin(s)a 
Päivämäärä:   20.10.24 10:34:32

Nyt silmät auki ja katsomaan edullisia lähialueiden yksiöitä, ja rahojen kanssa tiukka linja, kaikki säästöön mitä vaan voi laittaa. Kaikessa hiljaisuudessa tarkastelet tavarat kohdalleen, että ne saa pakattua näppärästi, ensimmäisen kuukauden nukut vaikka pelkällä patjalla lattialla, jos ei muuta löydy. Kyllä sinulla on varaa asua yksin, tsemppiä.

Lähettäjä: Tehnyt saman 
Päivämäärä:   20.10.24 10:41:52

Tuollainen ilkeä mies ei ole sinua ansainnut. Olen myös hankkiutunut eroon moukkamaisesta miehestä.

Vieläkin yököttää koko tyyppi. Arvosteli ihan harrastksenaan naisten ulkonäön pilkkaamista ja naisten halveksimista/mitätöintiä.

Ja ihan tuiki tavallinen mies kysymyksessä ja suuret luulot itsestään.

Joskus kummeksun, että mitä järkeä tuollaisten janssa on ylipäätään olla tekemisissä. Ulkonäköarvostelut on ihan hiekkalaatikkoväen hommaa, kun ei ymmärrys ole vielä kehittynyt, saati empatia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.