Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko epäkohteliasta torjua treffiehdotus...

Lähettäjä: Ikämiespoika 
Päivämäärä:   19.10.24 16:52:19

...vedoten ikään? Ehdottajana on nainen, jota vanhempi olen melkein 20 vuotta.

Re: Onko epäkohteliasta torjua treffiehdotus...

Lähettäjä: Snipper 
Päivämäärä:   19.10.24 16:55:25

Pitääkö vedota mihinkään, sanoo vain että on otettu kutsusta mutta ei halua ryhtyä tapaileman.

Lähettäjä: Mimosa 
Päivämäärä:   19.10.24 16:56:15

Miksi? Onko liian nuori vai tuleeko slemmuuskompleksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.10.24 16:57:10

Ei sitä syytä ole pakko kertoa, voit vaan sanoa että olet imarreltu mutta ei kiitos, tai mitä nyt koetkaan.

Ei ole epäkohteliasta torjua treffikutsua mistään syystä! Syy voi olla vaikka että sillä on liian isot etuhampaat. Epäkohteliasta on sanoa se sille ihmiselle.

Päivämäärä:   19.10.24 17:00:51

"Miksi? Onko liian nuori vai tuleeko alemmuuskompleksi?"

Hän on noin 30. Minun on hyvin luontevaa ja helppoa olla hänen seurassaan, mutta pahoin pelkään, että hän tahtoo lopulta lapsia, kun minä taas en. Lisäksi tosiasia on, että minäkin aikanani ukkoudun, vaikka tällä hetkellä on ikäisekseni vireä ja kaiketi ikäistäni nuoremman näköinen.

Tässä iässä ei jotenkin enää kiinnosta lähteä suhteeseen sillä ajatuksella, että se kestää vain aikansa.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   19.10.24 17:00:53

Mä torjuik justiinsa taas treffikutsun mieheltä, koska hän oli mua melkein 20v vanhempi. Vähän liian iso ikäero, 10v on maksimi ja sekin tuntuu aika isolta.

Päivämäärä:   19.10.24 17:00:58

Eipä siihen torjumiseen tarvitse syytä sanoa, torjuu asiallisesti vain. Ja jos siis nyt ymmärsin oikein, että olet torjumassa siksi, että sinä olet naista paljon vanhempi, niin eiköhän se nuori nainen joskus vanhempana muistele ihan positiivisesti, että tulipas kerrankin vastaan mies, joka ei jahdannut paljon nuorempia.

Lähettäjä: Mimosa 
Päivämäärä:   19.10.24 17:11:47

"mutta pahoin pelkään, että hän tahtoo lopulta lapsia, kun minä taas en. Lisäksi tosiasia on, että minäkin aikanani ukkoudun, vaikka tällä hetkellä on ikäisekseni vireä ja kaiketi ikäistäni nuoremman näköinen."
Tai sitten voi olla ettei halua tai ei saa lapsia.
Ja hänhän sen riskin ukkoutumisesta ottaa ihan itse ja tietoisesti.

Lähettäjä: tapakasvatus 
Päivämäärä:   19.10.24 17:15:56

On epäkohteliasta, koska sen treffikutsun voi torjua ihan vaan tahdikkaasti yksilöimättä mitään sellaisia syitä siinä toisessa, jotka eivät miellytä. vrt. "Ei kiitos, koska sinulla on liian pienet tissit"

Lähettäjä: 40vee 
Päivämäärä:   19.10.24 23:17:38

Jospa menisit, voihan sitä hauskaa pitää ilman suhdetta.
Itse jahtaan 54 vuotiasta, olen 40vee.

Lähettäjä: Tödöö 
Päivämäärä:   19.10.24 23:26:30

"On epäkohteliasta, koska sen treffikutsun voi torjua ihan vaan tahdikkaasti yksilöimättä mitään sellaisia syitä siinä toisessa, jotka eivät miellytä."

Minusta ikäeroon vetoaminen on kohtelias syy. Jos syytä ei kerro, vastapuoli voi esimerkiksi olettaa itsensä rumaksi.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   20.10.24 12:15:10

Voit ihan hyvin paljastaa että katselet miehiä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.10.24 12:17:06

Ongelmahan ei ole ikä, vaan sinun oletuksesi, että nainen ei tiedä mitä haluaa.

Lähettäjä: ammoniakki 
Päivämäärä:   20.10.24 12:20:15

Epäkohteliasta on ghostaaminen, joten torjuminen on kohteliasta kun teet sen kohteliaasti.

Päivämäärä:   20.10.24 12:44:47

"Ongelmahan ei ole ikä, vaan sinun oletuksesi, että nainen ei tiedä mitä haluaa."

Hyvin harva ihminen tietää, mitä haluaa. Yhdessä hetkessä hän tahtoo yhtä ja toisessa toista. On hyvin perusteltua olettaa, että kolmikymppinen nainen tahtoo sittenkin mieluummin lapsia oman ikäisensä kanssa kuin ryhtyä omaishoitajaksi vanhukselle.

Lähettäjä: Kuori 
Päivämäärä:   20.10.24 12:48:35

Mikä ihme oletus että se haluaa lapsia? Itse olen 29 enkä lapsia tule ikinä haluamaan.

Päivämäärä:   20.10.24 12:56:45

Ei ole pakko sanoa syytä. Sanot vaan että kiitos kutsusta mutta et ole sillä tavalla kiinnostunut.

Päivämäärä:   20.10.24 13:00:54

"Mikä ihme oletus että se haluaa lapsia? Itse olen 29 enkä lapsia tule ikinä haluamaan."

Tosiasiassa hyvin moni 29-vuotias on vannonut, ettei koskaan tahdo lapsia, mutta sitten on kuitenkin lapsia tehnyt.

Minusta kertoo keskenkasvuisesta ajattelusta, jos vannoo asioita etukäteen. Kun elää vielä lisää, huomaa, että moni varma asia ei olekaan varma.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   20.10.24 13:02:12

Jos olisit oikeasti kiinnostunut, et miettisi torjumista.

Ja ei ole sen epäkohteliaampaa kuin pakkien antaminen yleensäkään. Erittäin hyvä, ettei roikota toista turhissa kuvitelmissa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.