Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kauanko olet ollut sinkku?

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   19.10.24 14:00:48

Minä olen ollut kymmenen vuotta. En kelpaa kenellekään eikä kukaan kelpaa minulle. Keski-ikäisenä ulkoiset seikat alkavat olla varsin toisarvoisia, mutta yhteyttä kaipaan, tunnetta, että kuulun jonkun kanssa samaan maailmaan. Sellaisia ihmisiä ei vain tunnu tulevan vastaan. Jos itse kiinnostunkin, niin vastapuoli ei.

Re: Kauanko olet ollut sinkku?

Lähettäjä: .::. 
Päivämäärä:   19.10.24 14:37:21

Edellisen (ja ainoan) suhteen 10v. Tosin myös koko elämän ennen sitä, olinkohan 28v kun suhde alkoi. 41v ikä ei kauheasti edesauta asiaa, ei liioin ulkonäkö ym asiat. Nykymaailma on melko raaka tässä asiassa. Olen asunut viime aikoina pikku paikkakunnilla, mistä ei vapaita sopivan ikäisiä miehiä löydä. On myös paljon syrjäytymisestä aiheutuvia ongelmia, alkoholismia jne.

Lähettäjä: Ziu 
Päivämäärä:   19.10.24 14:42:30

Kolme vuotta sitten olen yrittänyt tapailua viimeksi. Oikeasti parisuhteessa 6 vuotta sitten. 12 vuotta sitten asunut jonkun kanssa.
Viimeisen kariutuneen tapailun jälkeen päätin vain elää omaa elämääni etsimättä ketään. Luovuin myös perhetoiveesta.

Lähettäjä: Jii 
Päivämäärä:   19.10.24 14:44:13

Voisin sanoa että koko ikäni eli yli 35 vuotta. Satunnaisia säätöjä en laske parisuhteiksi.

Naisiin kyllä törmäilen hevosmaailmassa ja muuallakin jatkuvasti ja tietääkseni olen ihan perustavallinen tyyppi jolla elämän peruspalikat kunnossa.

Tutustun kyllä jos joku vapailla markkinoilla oleva pyytää ulos mutta eipä koskaan ole pyydetty, itse olen aika huono kans pyytämään. Lisäksi kun on vesiselvä mies niin rohkaisuryyppykään ei maistu :D.

No, nuorena joutunut / saanut itsenäistyä jo niin ihan hyvinhän menee näinkin. Eipä onnelliseen elämään mitään käsikirjaa ole onneksi.

Lähettäjä: n 
Päivämäärä:   19.10.24 15:46:45

Voisin sanoa koko elämäni eli 29v, jotain parin vuoden säätöjäkin on ollut mutta en ole löytänyt parisuhteeseen sopivaa kumppania ja ihan hyvään en halua tyytyä joten yksin on parempi olla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.10.24 15:51:21

Kymmenisen vuotta. Hissukseen alkaa tuntua siltä että olen tarpeeksi hyvässä kunnossa ja tunnetaitoinen alkaakseni parisuhteeseen, mutten tiedä yhtään mistä voisin löytää kaltaiseni oudon hiippailijan.

Lähettäjä: ejjw 
Päivämäärä:   19.10.24 16:50:23

6,5 vuotta. Omasta tahdostani. Haluan olla sinkku enkä kelpuuta ketään. Jos alkaisin suhteeseen, niin en todellakaan muuttaisi kenenkään kanssa yhteen.

Vielä ei ole löytynyt ketään, jonka kanssa haluaisin seurustella. Olin parisuhteessa ikävuodet 21-33, nyt olen 40 v. SItä ennen oli muutama lyhyempi suhde. Rakastan omaa rauhaa.

Kun katson ja kuuntelen ympärillä olevia ja luen täältä ketjuja, niin en voi olla kuin onnellinen siitä, että olen sinkku.

Korkeakoulutus, ihan hyvät tulot, näytän ihan hyvältä, hoikka, ei sairauksia tai mt-ongelmia, lapseton ja eläimetön. Varmasti kelpaisin monille, mutta kukaan ei kelpaa minulle.

Lähettäjä: Pessi 
Päivämäärä:   19.10.24 17:13:30

Noin 9 kuukautta (kun asiasta päätettiin), mies muutti pois neljä kuukautta sitten. En vielä edes harkitse treffailua :D

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.10.24 17:15:34

7 vuotta. Kolmisen vuotta sitten olin muutaman kuukauden tapailusuhteessa, mutta se ei tuntunut hyvältä. Haluan keskittyä 10-vuotiaan lapseni hyvinvointiin, enkä ainakaan lähde minkäänlaiseen uusperhekuvioon. Lapsetonkaan mies ei oikein käy, koska ei hän ymmärtäisi yh-arkea. Tämä tuli nähtyä tuossa tapailusuhteessa. Parempi siis olla yksin. Olen 40 v, joten juna on mennyt jo toisesta lapsesta haaveilunkin osalta. Ehkä sitten voisi miettiä seurustelua, kun lapsi alkaa lähestyä täysi-ikäisyyttä.

Lähettäjä: Alia 
Päivämäärä:   19.10.24 17:40:26

45v ja nyt 5 vuotta sinkku, ihan omasta tahdostani. Ei ole vastaan kävellyt sellaista miestä, että tuntuisi kiinnostavalle, toki kyllä missään käy oikein :D
Reilu vuosi sitten tapailin miestä, mutta kovin oli muuttamassa mun luo jo, valitti ihan kaikesta ja meillä olisi pitänyt olla niin, kuin hän haluaa ja hän on tottunut elämään, joten lopetin siihen sen homman...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.10.24 17:47:27

4 vuotta, toivottavasti kohta en enää, olen juuri tavannut aika upean miehen <3

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   19.10.24 18:58:36

Erosin vastikään pitkästä suhteesta. En ole koskaan ymmärtänyt mitä se mystinen "yhteys" tarkoittaa.

Mielenkiinnolla odotan, millainen seuraava mieheni tulee olemaan. Ensin kyllä täytyy tutustua tähän nykyiseen sinkkuminääni.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.