Lähettäjä: y hh a
Päivämäärä: 19.10.24 13:46:08
Olen huomannut saman. Ärsyttää, kun mitään ei löydy. Ei loogisesti eikä epäloogisesti. Kun katson kaupan nettisivulta, että missä kategoriassa tuote on, niin sekin voi olla päin persettä. Esim. etsin alkuviikosta Cittarista tietynlaisia heijastinliivejä ja nettisivu väitti, että se on "hyllyvälissä D2, tutit ja vauvan hoito". No ei kyllä ollut. Vaan ihan toisella puolella Cittaria, jossain piilossa ja takana, jota ei löytänyt kuin kiertämällä jonkun hyllyn taakse jossain lahjapapereiden ja vihkojen lähellä.
Luulisi, että heijastinliivit olisivat tähän aikaan näkyvillä ja niitä olisi jopa useammassa laarissa siellä täällä, kun niitä mainostettiinkin mammuttitarjouksena tällä viikolla...
Työntekijät/myyjätkään eivät tiedä.
Eräästä Tokmannista en löydä mitään. Toisesta Tokmannista löydän jotain.
Joskus sain kaupassa vartijan perääni kun olin niin epäilyttävän näköinen. Varmaankin siksi, kun pälyilin ympärilleni ja tungin kättä taskuun vähän väliä ja yritin etsiä jotain työntekijää/myyjää, jolta kysyä neuvoa. Mutta ei ketään missään. Yritin siis katsella koko ajan ympärilleni ja kaivoin puhelimen taskustani vähän väliä, jos sen avulla löytäisin :DDD Lopulta menin sitten ihan sanomaan kyseiselle vartijalle, että "Kun sä näköjään tykkäät kävellä mun kanssa niin voitko auttaa mua etsimään tän ja tän tuotteen". Eipä se vartijakaan tiennyt... :/ Hän kävi hakemassa jonkun myyjän takahuoneesta/varastosta ja sen myyjän kanssa sitten haimme niitä tuotteita :D
Pahinta on, kun olet juuri oppinut jonkun kaupan hyllyjärjestyksen ja sitä sitten päätetään uudistaa. Taas on kaikki hukassa!! :D
|