Lähettäjä: .
Päivämäärä: 18.10.24 15:47:56
Erosin pari vuotta sitten. Eksältä ei juuri herunut haleja, suudelmia, pusuja. Tuntui että jos halasin häntä se tuntui niin se tuntui hänestä vastenmieliseltä, samoin suudelmat. Nopeasti vain, äkkiä pois päiväjärjestyksestä. Seksin aikana hän ei huolehtinut minun orgasmeja, ei lämmitellyt minua, ei kosketellut. Seksi oli rajua ja kylmää. Minä kyllä hyväilin häntä. Parisuhteen aikana nostin nämä asiat esille ja yritin keskustella, mutta ei tuottanut tulosta.Tuon parisuhteen jälkeen kävin keskustelemassa ammattilaisen kanssa, koska koin oloni niin hylätyksi ja arvottomaksi.
Tätä nykyä olen ollut muutaman kuukauden uudessa parisuhteessa. Kumppani suutelee, halaa päivittäin useamman kerran. Kyselee kuulumisia, huolehtii. Todella hellyyttä jakava. Sängyssä huomioi minun tarpeet myös. Kuitenkin huomaan että minua läheisyys ahdistaa, jännitän kosketusta ja seksi ei suju. Vihaan kosketusta enkä osaa aiheesta puhua. Jotenkin menin entisessä suhteessa pilalle, sille minusta tuntuu. Enkä koe oloani hyväksi ja seksikkääksi.
Miten tästä voi palautua
|