Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Palaudunko ikinä, uusi parisuhde

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.10.24 15:47:56

Erosin pari vuotta sitten. Eksältä ei juuri herunut haleja, suudelmia, pusuja. Tuntui että jos halasin häntä se tuntui niin se tuntui hänestä vastenmieliseltä, samoin suudelmat. Nopeasti vain, äkkiä pois päiväjärjestyksestä. Seksin aikana hän ei huolehtinut minun orgasmeja, ei lämmitellyt minua, ei kosketellut. Seksi oli rajua ja kylmää. Minä kyllä hyväilin häntä. Parisuhteen aikana nostin nämä asiat esille ja yritin keskustella, mutta ei tuottanut tulosta.Tuon parisuhteen jälkeen kävin keskustelemassa ammattilaisen kanssa, koska koin oloni niin hylätyksi ja arvottomaksi.

Tätä nykyä olen ollut muutaman kuukauden uudessa parisuhteessa. Kumppani suutelee, halaa päivittäin useamman kerran. Kyselee kuulumisia, huolehtii. Todella hellyyttä jakava. Sängyssä huomioi minun tarpeet myös. Kuitenkin huomaan että minua läheisyys ahdistaa, jännitän kosketusta ja seksi ei suju. Vihaan kosketusta enkä osaa aiheesta puhua. Jotenkin menin entisessä suhteessa pilalle, sille minusta tuntuu. Enkä koe oloani hyväksi ja seksikkääksi.

Miten tästä voi palautua

Re: Palaudunko ikinä, uusi parisuhde

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   18.10.24 16:02:34

Miten olet voinut olla parisuhteessa noin kauhean tyypin kanssa kuin exäsi oli ?

Päivämäärä:   18.10.24 16:17:17

Tai sitten nykyinenkään ei ole sinulle Se Oikea, vaikka hyvä mies olisikin.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   18.10.24 16:50:37

Olin itse aika samassa tilanteessa 4 vuotta sitten.

Läheisyys ja hellyys mitä rakastin ennen muuttui viimeisessä parisuhteessa jotenkin ”pelottavaksi”. Tuntui etten herätä kumppanissa mitään tunteita koska minun tarpeita seksin aikana ei pidetty minään. Mietin monesti teenkö jotain väärin mutta kun otin asian esille niin siitä ei voinut puhua.
Väliä oli vain sillä, että hän laukesi joskus riitti pelkkä suihinotto ja se oli siinä.
Pikaisen panon jälkeen molemmat erikseen suihkuun ja omille puolille sänkyä nukkumaan tyylillä.
Monesti oli hylätty ja tavallaan hyväksikäytetty olo.

Välillä eron jälkeen oli jotain satunnaisia ”panokavereita” joko kerran tai useammin tavattiin ja ahdistus seksiin ja läheisyyteen kasvoi entisestään. En voinut sietää suuseksiä ottavana osapuolena. En kokenut itseäni viehättävänä tai haluttavana.
Sitten päätin olla hetken ilman seksiä. (Toisen kanssa) Tämä venyi vuoden mittaiseksi.

Ja nyt puoli vuotta sitten tapasin netissä miehen joka avoimesti kertoi haluavansa vain seksisuhteen (tavataan 1-5 x vko) . Kun kerroin olevani siitä kiinnostunut ja siihen valmis mutta hyvinkin epävarma itsestäni seksin suhteen aikaisempien kokemusteni vuoksi. Sain mitä ihanimman vastaanoton. :)
Hän pyysi minut ensin tapaamiseen lounaan merkeissä jossa juteltiin kaikesta muusta kuin seksistä. Hänestä jäi ihan tosi hyvä fiilis.
Tästä muutaman päivän päästä menin hänen luokseen.
Puhuttiin ensin minun kokemuksista, mistä en tykkää ja mistä olen tykännyt. Mistä hän tykkää ja mistä ei välitä niin paljoa. Minulle hellyys ja läheisyys oli vierasta ja hänelle ne oli normaalia. Olin tottunut sellaisiin pikapanoihin jonka jälkeen molemmat jatkoi omia juttujaan ja hän taas tykkäsi sellaisista pitkistä seksihetkistä joiden aikana vaihdellaan asentoja, välillä vaan makoillaan ja jutellaan ja taas jatketaan.

Hän sai mut jotenkin rentoutumaan ekalla kerralla puhelemalla niitä näitä ja samalla vähän vaivihkaa hivuttautuen lähemmäksi ja koskettelemaan. Kerroin jännittäväni ihan hitosti tätä tilannetta vaikka tietyllä tavalla halusinkin häntä.
Ensimmäinen kerta oli vähän hakemista ja säätämistä minun puolelta. Etenkin kun tuli se hetki, että hän halusi nuolla minua. Vetäisin suurinpiirtein paniikissa jalat ristiin kun tajusin mitä hän meinaa tehdä :’D Siitäkin hän luovi läpi minun jännityksen ja pikku-hiljaa pääsi asiaan vähän samalla naureskellen. (Voin vain sanoa, ettei kukaan ole onnistunut nuolemalla ja sormilla samaan sellaista orgasmia aikaiseksi.)
Seksin jälkeen mennään aina yhdessä suihkuun ja sitten pääsee hetkeksi vielä kainaloon ennenkuin lähden kotiin! Tai pääsen kainaloon nukkumaan. :)

Koskaan ei ole jäänyt seksin jälkeen sellainen hyljätty ja hyväksikäytetty olo mikä ennen oli lähes aina. Molemmat saa ja hän pitää todellakin minun orgasmistani huolen.

Nyt puolen vuoden jälkeen olen taas oppinut rakastamaan hellyyttä ja läheisyyttä. Pusut sinne tänne, hipsuttelu ja kainalossa olo on ihan parasta.
Olen oppinut paljon myös itsestäni tänä aikana ja myös sen miten tärkeää kommunikointi on seksi aikana.
Ja miettinyt myös sitä miksi en ole tälläistä miestä voinut tavata aikaisemmin. Harmittavasti hän ei halua parisuhdetta mutta tämä seksisuhde on itsellekin tähän elämäntilanteeseen toisaalta hyvä ratkaisu.

Eli tämän kaiken vuodatuksen jälkeen annan neuvon puhua sille kumppanille. Se voi tuntua vaikealta mutta kun hän ymmärtää miltä sinusta tuntuu on se hänellekin helpompaa ymmärtää ja toimia sen mukaan. :)
Oikea mies kyllä varmasti palauttaa sinut nauttimaan taas! :)

Päivämäärä:   18.10.24 18:18:50

Väkivaltaisen miehen jälkeen kaikki kosketus ahdisti ja seksi ei sujunut. Nykyinen mies oli ymmärtäväinen ja jaksoi odottaa. Aikaa siinä meni ja kauan. Seksin rentouteen meni vuosia mutta se kannatti

Päivämäärä:   18.10.24 18:23:37

"Vihaan kosketusta enkä osaa aiheesta puhua."

Kirjoita. Näytä vaikka tuo aloitusteksti.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   18.10.24 18:40:55

Uusi kumppanisi kuulostaa ihanalta verrattuna entiseen. Anna aikaa itsellesi ja jos saat asiasta puhuttua uuden kumppanin kanssa niin hyvä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.