Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaduttaako mikään ero.

Lähettäjä: Anna 
Päivämäärä:   18.10.24 10:42:24

Oletteko huomanneet joskus vasta eron jälkeen, kuinka hyvä entinen kumppani olikaan, ja ero oli virhe. Arvostitte liian vähän suhteessa?

Re: Kaduttaako mikään ero.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.10.24 10:45:49

Ei.

Lähettäjä: Sukka 
Päivämäärä:   18.10.24 10:48:20

En kadu mitään eroa. Kyllä niihin kaikkiin on syy ollut. Joitakin exien ominaisuuksia on ehkä alkanut eron jälkeen ja kokemuksen kartuttua arvostaa eri tavalla.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   18.10.24 11:17:43

En kadu

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.10.24 11:46:33

En kadu. Ennemmin olen vaan tajunnut arvostaa nykyistä kumppania enemmän kun olen ollut huonoissa (tai epäsopivissa) suhteissa.

Lähettäjä: Mia 
Päivämäärä:   18.10.24 12:11:41

En.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.10.24 12:13:31

En. Edellinen suhde päättyi ihan siksi, kun aikuistuimme ja totesimme olevamme liian erilaisia ja haluavamme eri asioita. Ei hän ole huono ihminen sen takia, enkä ole minäkään, emmekä kohdelleet toisiamme huonosti.

Lähettäjä: Harmi 
Päivämäärä:   18.10.24 12:26:09

Ainoastaan etten eronnut aikaisemmin!

Päivämäärä:   18.10.24 12:38:39

Minulla sama, liian myöhään erottiin. Ekan kanssa ei olis pitänyt alkaa edes suhteeseen.

Lähettäjä: Heppatyttö 
Päivämäärä:   18.10.24 12:51:07

Yksi kadutti muutaman vuoden (?), mutta näin myöhemmin ajateltuna ihan oikea ratkaisu sekin oli.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.10.24 12:58:19

"En kadu mitään eroa. Kyllä niihin kaikkiin on syy ollut. Joitakin exien ominaisuuksia on ehkä alkanut eron jälkeen ja kokemuksen kartuttua arvostaa eri tavalla."

Tämä. Mutta koska ihminen on yhdistelmä eri piirteitä, voi ero olla oikea ratkaisu, vaikka muutama todella hyvä piirre ihmisessä olisikin.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   18.10.24 12:59:55

Hyvä kysymys. Eka aviomieheni oli aivan mahtava tyyppi monella tapaa. Kuitenkin jotkut asiat hiersivät: oli pahanhajuinen, arki oli tylsää ja seksi ei tuntunut miltään. Siksi lähdin eri suuntaan. Kuitenkin olen kaivannut häntä valtavasti, ja rakastankin yhä.

Jos olisin nyt samassa tilanteessa, yrittäisin päästä noista suhteellisen vähäpätöisistä puutteista yli. Olisi yhä rinnalla yksi maailman parhaista miehistä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   18.10.24 13:03:06

En. En tee hätiköityjä päätöksiä.

Päivämäärä:   19.10.24 14:55:01

Ei mikään ero sinänsä, korkeintaan ehkä miten se tapahtui. Pitäisi erota nopeammin niin erot olisi varmaan vähemmän katkeruuden ja turhautumisen kyllästämiä.

Päivämäärä:   19.10.24 14:58:55

Ei kaduta yksikään ero. Muutama entinen suhde kyllä kaduttaa siinä mielessä, ettei olisi ikinä siihen suhteeseen pitänyt alkaakaan, mutta ilmeisesti jotkut jutut on vaan elämässä opittava kantapään kautta.

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   19.10.24 15:12:27

En kadu! Pikemminkin mietin, että ois pitänyt erota paljon aiemmin!

Päivämäärä:   19.10.24 17:18:58

Nomadi, paha haju ei kyllä ole mikään vähäinen ongelma. On todella vaikeaa jo ihan hetkellisesti joutua olemaan vaikka julkisessa kulkuvälineessä kun siellä on joku, joka haisee. Saati sitten, että kotonaan joutuisi sietämään sitä ja kun vielä on kyse ihmisestä, jonka kanssa on intiimi suhde niin ihmettelen todella kuinka joku itse normaalin hygienian omaava pystyy. Hyvin harvoin haju johtuu mistään sairaudesta vaan kyllä se melkein aina on puutteellista henkilökohtaista hygieniaa. Kertoo kyllä jotain ihmisestä ettei viitsi peseytyä, sehän on jo toisen huomioonottamista huolehtia tällaisesta asiasta.

Myöskään seksi, joka ei tunnu miltään kyllä aiheuttaa naiselle vahinkoa. Siitä tulee silloin ikävä velvollisuus, ja alkaa tuntea itsensä hyväksikäytetyksi. Tätäkään ongelmaa ei kannata vähätellä.

Tavallinen arki nyt usein on aika tylsää, oli suhteessa tai ei, mutta toki jos tuntuu, että se arki on tylsää nimenomaan suhteesta johtuen niin jostainhan sekin kertoo.

Naisia opetetaan tyytymään hirveän vähään ja sietämään "pieniä" ongelmia, jotka ovat itse asiassa varsin isoja. Ei kukaan sanoisi miehelle, että yritä päästä yli siitä, että kumppanisi haisee ja seksi ei tunnu miltään.

Lähettäjä: Hah1 
Päivämäärä:   19.10.24 17:34:00

Ei kaduta. Exät on ex. Ihan syystä. Olisin katunut ikuisesti jos en olisi eronnut juuri silloin kun erosin ja aloittanut suhdetta nykyisen kanssa. Sillä tämä mies on pysynyt 15v ja meillä on yhteinen elämä ja lapset <3

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.