Lähettäjä: Frankie
Päivämäärä: 18.10.24 10:11:18
Omasta mielestäni viihtyisä ja rauhallinen pikkukaupunki, josta suurinpiirtein löytyy tarvittavat palvelut (joitan kauppoja tänne hieman kaipailisin ja ruokaravintola-tarjonta on aika rajallinen. Kaikki on lähellä ja liikkuminen on helppoa, ruuhkia ei ole. Julkisesta liikenteestä ei itselläni tosin ole kokemusta. Hyvät mahdollisuudet liikuntaharrastuksiin.
Vältettäviä alueita (kuulopuheiden perusteella) Laajalampi ja Siekkilä, itse tosin lenkkeilen Siekkilän läpi usein, eikä se nyt kovin kamalalta vaikuta, mutta tietysti kaupungin vuokrakerrostaloissa saattaa meno olla jonkin verran levotonta. Itse asun Lehmuskylässä, joka on rauhallista pientalovoittoista aluetta, myös Nuijamiestä voin suositella.
Muutin tänne itse Helsingistä muutama vuosi sitten ja olen kyllä tykännyt, sopii minulle paljon paremmin kuin Stadin hälinä. Toki kaupunki sinänsä oli tuttu jo, kun olen täällä syntynyt ja paljon kesiä alueella viettänyt, vaikka muutimmekin muualle jo kun olin ihan pieni. Kaupungin taloushan on ihan kuralla ja sitä myötä kunnallisveroprosentti varsin korkea, mutta eipä se arkeen juurikaan vaikuta.
|