Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lipunmyynnin järjestäminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.10.24 08:17:09

Olin yhdessä tapahtumassa, missä kojusta ostettiin lippu ja siinä vieressä ulkopuolella huuteli mies oliko ennakkolippuja. Ei ollut, joten ostin kojusta ja menin sisään. No tämä mies juoksee perääni, että oliko lippua. Tuli vähän tunne, että yritetään kiinni luvatta menijää vaikka rahalla oli lippu ostettu. Ei näin tulisi hoitaa lipunmyyntiä. Jos kojusta on ostettu ja pääsee siitä sisään, ei kenenkään pitäisi juoksennella perään. Mietin, jos hänen tehtävä oli ottaa ennakkoliput, kstsoiko samaan aikaan kaikki jonottavat ja lähti heidän perään. Ei mitenkään pysty kaikkia valvomaan kun jono pitkä. Lisäksi olimme kojulla aika kuan kun kyselin siinä jotain niin ei voi olla näkemättä jos yhtään päätä käänsi. Mutta perään piti kyllä pyrkiä. Vähän huono maku jäi.

Re: Lipunmyynnin järjestäminen

Päivämäärä:   18.10.24 08:21:48

…ja näin minä taas niin mieleni pahoitin…

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   18.10.24 08:24:37

Jossain on niin, että vaikka osa ostaa lipun tiskiltä ja osalla on jo valmiina, niin kaikki menevät sen jälkeen lipuntarkastuksen kautta.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   18.10.24 09:07:33

Jos lippu ostetaan henkilöltä X ja sisään mennessä vielä näytetään henkilölle Y, niin totta kai se henkilö Y lähtee perään, jos vaan kävelet ohi lippua näyttämättä.

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   18.10.24 09:18:43

Aloittajalla on ilmeisesti todella helppo elämä, jos tuollaisesta pitää kehittää ongelma. Olen kateellinen.

Päivämäärä:   18.10.24 13:56:25

Ajattelin vain että sen olisi voinut järjestää paremmin. Ei se mies esimerkiksi tarkistanut kenenkään lippuja siinä kun jonotin luukulle, ihmiset menivät siitä ohi. Eihän yksi henkilö pysty valvomaan sekä edestä että takaa tulevien jonoa. Luukulta kuljetyiin henkilön takaa, kun taas ne, joilla oli ennakkolippu, tulivat hänen edestä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.