Lähettäjä: jees
Päivämäärä: 17.10.24 16:54:30
Rakastan itseäni, ja tiedän, että muutkin rakastavat minua. En voi kuvitella ketään, joka ei ihailisi tai suorastaan palvoisi minua.
Tosirakkaus on täyttä potaskaa. Pah! En ole koskaan ollut rakastunut, enkä edes usko rakkauteen. En tarvitse ketään rinnalleni.
Otan sen, minkä haluan. Se on oikeuteni.
Minulla ei ole ystäviä, mutta enhän edes tarvitse sellaisia. Olen tekemisissä vain parhaiden ihmisten kanssa, mutta rehellisesti sanottuna useimmat eivät edes yllä tasolleni.
Arvostan ajatusta, että on olemassa sääntöjä ja velvollisuuksia, mutta en tajua miksi minun pitäisi noudattaa sellaisia sääntöjä, joita en ole ollut itse päättämässä.
Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin win-win -tilanne, josta kaikki hyötyvät. On vain yksi voittaja ja monta häviäjää. Ja minä olen se, jonka tulee voittaa, aina. Jos se ei ole mahdollista, vakuutan muille, että he ovat epäonnistuneita luusereita.
Toivon, että voisimme olla tasavertaisia, mutta emme ole emmekä koskaan tule olemaan. Useimmat ihmiset eivät yllä koskaan tasolleni. Ilman minua muut olisivat hukassa.
Minulla ei ole tarvetta pyytää anteeksi. Sinun täytyy kuitenkin ymmärtää, hyväksyä ja sietää minua riippumatta siitä, mitä teen tai sanon.
En ole manipuloiva. Haluan vain, että asiat tehdään minun tavallani. En välitä, miltä muista tuntuu — tunteet ovat heikkojen höpinää.
Valehtelussa ei ole mielestäni mitään väärää.
Jos vain tekisit kuten sanon, asiat olisivat paremmin. Jos et ole samaa mieltä kanssani, olet minua vastaan.
Elämästäni pitäisi kirjoittaa kirja! Elämäntarinani on kiinnostavampi kuin monen muun. Odotan, että olet kiinnostunut siitä, mitä olen saavuttanut ja mitä minulla on sanottavaa.
Muut ihmiset ovat niin säälittäviä, typeriä, mitättömiä. En myöskään osaa sääliä ketään, joka ottaa muilta turpaansa tai kokee olevansa uhri.
Jos kritisoin sinua, odotan, että hyväksyt sen. Mutta jos kritisoit minua, varsinkin julkisesti, hyökkään kimppuusi. Minulla on oikeus sanoa ääneen, mitä muista ajattelen.
En koskaan unohda tai anna anteeksi, jos minulle tehdään vääryyttä. Maksan takaisin tavalla tai toisella. Kosto on suloinen. Vielä minä näytän kaikille kuka täällä määrää!
Toivon, että arvostat kaikkea, mitä olen ja mitä olen saavuttanut puolestasi. Saatan vaikuttaa ylimieliseltä ja koppavalta, mutta se on minulle ihan ok. Ei minun tarvitse peitellä muilta sitä, miten hyvä olen.
Odotan, että olet minulle uskollinen aina, riippumatta siitä, mitä teen.
Odotan kiitollisuutta aina, jopa pienimmistä asioista, joita teen. Mitä sinuun tulee, odotan, että teet kuten pyydän.
Enhän minä ole narsisti. Olen vain... parempi kuin muut, minkä minä sille voin.
Minähän olen mukava ja miellyttävä ihminen.
|