Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hööksin heijastintakit, kokemuksia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.10.24 10:10:23

Onko joku tilannut Hööksiltä keltaisen tai pinkin heijastinratsastustakin? Onko hintansa väärti? Onko reilut vai naftit koot?

Re: Hööksin heijastintakit, kokemuksia?

Päivämäärä:   17.10.24 10:21:52

Mene ennemmin vaikka puuiloon takkikaupoille.

Lähettäjä: Noora 
Päivämäärä:   17.10.24 10:22:42

Mulla on toi keltainen ja on tosi lämmin takki. Ja koko on suuri! :)

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   17.10.24 10:28:49

Malli on uudistunut, mutta ainakin vanha oli hyvä ja reilua kokoa.

Päivämäärä:   17.10.24 10:33:34

Mulla keltainen softshell ollut nyt 2 vuotta koirankusetustakkina. Ei valittamista, reilut koot.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.10.24 10:33:55

Tässä uudessa lukee softshell? Taitaa olla vaan syystakki tämä uusi, entinen oli ihan kunnon "parkatakki" tyylinen meni läpi talven. Hintakin on halventunut eli huonommat materiaalit käytössä?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   17.10.24 12:15:30

Mulla kans tuo joitakin vuosia sitten hankittu. Super lämmin ja heijastaa vieläkin hyvin. Ja tosiaan reilua kokoa. Sitä suosittelisin, nykyisestä en tiiä jos muuttuneet paljon.

Päivämäärä:   17.10.24 13:26:26

"Tässä uudessa lukee softshell? Taitaa olla vaan syystakki tämä uusi, entinen oli ihan kunnon "parkatakki" tyylinen meni läpi talven. Hintakin on halventunut eli huonommat materiaalit käytössä?"

Itse koen, että toi softshell on juurikin syystakki. Itse tosin otin niin isona, että mahtuu kevyttoppa alle, jolloin menee ympäri vuoden :)

Lähettäjä: jj 
Päivämäärä:   17.10.24 13:29:09

Aiempaa parkatakkia ei kai enää saa? Se oli monien mielestä ihan ok. Sovitin sitä joskus ja koot tosiaan reilut. Nyt on joku uusi malli, jossa enemmän mustaa ja muutenkin malli näyttää oudolta. Ei kiinnosta ostaa sellaista.

Softshell-takeista en ole kullut kenenkään sanovan mitään enkä tunne ketään, jolla sellainen olisi.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   17.10.24 15:26:18

Molemmat löytyy, softshell takki on syksytakki, hyvä ja heijastimet todella näkyvät mistä iso plussa.

Parkatakki malli mitä ei enää myydä on ihan älyttömän hyvä ja lämmin. Jos löytyy myynnissä jostain kannattaa ostaa. Siinä ei palele kovillakaan pakkasilla ja heijastimet myös todella hyvät.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   17.10.24 17:49:10

Minä taas en pitänyt yhtään siitä parkatyyppisestä. Oli tosi heppoisen ja huonon oloinen materiaali sekä kangas rapisi kuin olisi ollut paperia. Palautukseen meni. Aika pettymys, olen ostanut Hööksiltä vuosien saatossa mlnta takkia ja kaikki on olleet hintansa arvoisia.

Päivämäärä:   17.10.24 21:55:30

Se paksu oli niin iso että roikkui päällä. Ei sekään kiva vaikka kuosi olisi ollut.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.10.24 09:56:04

Myykö joku muu kuin Hööks vastaavaa takkia? Horzella ei ainakaan ole..

Lähettäjä: Nekku 
Päivämäärä:   18.10.24 10:07:40

Se uudempi malli on vuoreton softshell, mutta reilua kokoa eli alle saa paksua paitaa. Hyvin kestänyt ja just näytti olevan hyvällä tarjouksella eli ainakin tarjoushinnan väärti on.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   18.10.24 10:20:59

Takki on tosi hyvä ja mielestäni reilua kokoa. Otin koon s ja olen kokoa 34-36. Housut sovitin tosi nopeasti ja otin kokoa 36. Ovat taas takkiin nähden mielestäni tosi pientä mitoitusta ja vähän jopa tiukat.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   18.10.24 11:55:30

No voi persikka, olen niin "mainostuksen" orja :D. Menin nyt tilaamaan takin sekä housut tämän keskustelun innoittamana vaikka en tarviisi enää yhtään vaatteita. Nyt vähän aloin stressaamaan että tuliko otettua housuista liian iso koko.

Päivämäärä:   19.10.24 11:39:50

zäkä, ;DDD

Lähettäjä: ****** 
Päivämäärä:   19.10.24 12:03:54

Mä kävin kokeilemassa sitä parkatakkia silloin kun se oli muutama kuukausi sitten hyvässä alessa.

Ei lähtenyt matkaan, tuntui ohuelta, muoviselta ja huonolaatuiselta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.