Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkut, kuinka usein ja kenen kanssa (os)

Lähettäjä: Ankka 
Päivämäärä:   16.10.24 22:46:35

Erosin reilu vuosi sitten pitkästä suhteesta, joka oli alkanut ollessamme teini-ikäisiä. Nyt jo kolmenkympin ylittäneenä tajusin että en ole koskaan pyörinyt deittimarkkinoilla enkä parisuhdetta etsi vieläkään, mutta seksiä olisi kiva saada edes joskus. Mutta mistä niitä järkeviä seksikumppaneita löytää? Ja kuinka usein te muut sinkkunaiset harrastelette ja onko teillä sama vakikumppani vai useampia partnereita?

Re: Sinkut, kuinka usein ja kenen kanssa (os)

Lähettäjä: Gjd 
Päivämäärä:   17.10.24 00:53:01

Harrastan vain itsekseni.

Lähettäjä: Åpåpåp 
Päivämäärä:   17.10.24 01:00:13

Olen reilu 30 vuotias ja vuosien takaisen eksän kanssa meillä on ihan vain seksisuhde.. Melkein nolottaa myöntää. Ei tosiaan noin muutoin vanha suola janota, mutta tuttu, turvallinen ja hyvä seksi on kyllä ihanaa.
Elämänvaihekin sellainen etten yksinkertaisesti jaksa tutustua uusiin ihmisiin ja lähteä etsimään seuraa. Olkoon tämä salainen paheeni sitten vaikka.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   17.10.24 01:44:30

Täällä sama tilanne kuin edellisellä vastaajalla, tosin ikää on 20 vuotta enemmän. Ketään en parisuhteeseen kaipaa, mutta seksisuhde olisi hienoa.

Lähettäjä: lone 
Päivämäärä:   17.10.24 10:39:04

Jaa-a, erosta kulunut 1,5 vuotta enkä ole sen jälkeen kenenkään kanssa "harrastellut", koska ei meinaa löytyä mistään. Tinderissäkään ei enää flaksi käy!

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   17.10.24 10:41:21

Sinkkuaikoina tuli deittailtua lähinnä Tinderin kautta ja potentiaalisimmat ehdokkaat pääsivät sitten puuhastelemaan ;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.10.24 10:45:44

Ite sinkkuna ollessa löysin tinderistä muutamia kivoja ja hyviä joiden kanssa oli vain seksiä.

Jos ei tinderistä seksiseuraa löydä, silloin kannattaa miettiä onko profiilissa jotain vikaa (kuvaton tai susihuonot kuvat, bio täynnä pelkkiä kriteerejä) tai sitten omassa ulosannissa keskusteluissa jotain parantamisen varaa (tylyys, töksähteleväisyys).

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   17.10.24 10:57:22

41 v eikä koskaan mitään seurustelua eikä seksiä. :( No, en mä mistään partnerista olekaan oikein koskaan ollut kiinnostunut enkä varsinkaan enää tässä iässä kun on niin kauan saanut yksin asua ja touhuta. Seksin puuttuminen ja puuttumaan jääminen harmittaa. Olis ollu mukava joskus kokeilla miltä se kunnolla paneminen/pikaset olis tuntunut. :P

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   17.10.24 10:59:34

En kenenkään, koska olen pullukka. Ketään ei kiinnosta.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   17.10.24 11:06:58

Reilu 10v sitten eronnut eikä sen jälkeen ole minkäänlaisia mieskontakteja ollut. En tosin irtosuhteita haluakaan.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   17.10.24 11:12:37

Katso vaikka seksitreffit.fi tai liity Xperience Unitediin

Lähettäjä: Hehe 
Päivämäärä:   17.10.24 11:59:48

Edellinen parisuhde päättyi 11 vuotta sitten, en ole sen jälkeen puuhastellut mitään kenenkään kanssa. Ei yksinkertaisesti kiinnosta. Uutta suhdetta en ole edes yrittänyt etsiä, ei kiinnosta sekään.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.10.24 22:49:50

Yhden työn kautta tutun kanssa pari kertaa viikossa. Olemme naisia molemmat.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.10.24 23:21:38

Tinderistä löytyy. Yhden miespuolisen kaverinkin kanssa muutamia kertoja.

Lähettäjä: Emmiina 
Päivämäärä:   17.10.24 23:28:08

Miehiä löytää festareilta, tinderistä, kavereiden juhlista, instagramista... Rohkeasti vaan tutustumaan! Sinkkumiehet harrastavat seksiä mielellään normaalipainoisen, kauniin naisen kanssa

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   18.10.24 02:13:03

Muutaman vuoden välein satunnaisen kumppanin kanssa, mennään periaatteella "omaa kivaa" muuten :D.

Eräs varattu nainen ihmetteli että eläinrakkaalla kolmekymppisellä miehellä jolla asiat kunnossa luulisi olevan pihalla jono. Varmaan oiskin jos ei olisi niin ujo tuppisuu, onneksi pärjää ilmankin.

Kyllähän kumppaneita varmasti löytyy kun kysyy rohkeasti, aloittajan avainsana "järkevä" varmasti hieman karsii ja ihan ymmärrettävä vaatimushan tuo.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   18.10.24 04:49:35

Soolona saa satavarmasti sukkelaan. Mieluummin näin kuin lentoja kukasta kukkaan jatkuvasti.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   18.10.24 06:05:49

Onkohan miehillä yhtä paljon ja pitkiä kuivia kausia kuin meillä sinkku naisilla?

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   18.10.24 08:39:57

Sinkkunaisilla ei ole kuivia kausia jos ei itse halua. Jos kaupungilla näät naisen niin kyllä sillä jokin panija on. Jossakin.

Lähettäjä: nono 
Päivämäärä:   18.10.24 08:45:32

Sinkkuna nyt 3v
Kolme/neljä kertaa hän baarista unikaverin, joka kerta eri nainen.Vakituista en etsi.
Pattayalla. Ja olen mies, 46v.

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   18.10.24 09:58:35

Mies: tuo ei ole ihan totta. Olen itse hoikka ja perinteiset kauneuskäsitykset jotakuinkin täyttävä nainen, sellainen jota kehutaan usein kauniiksi ja vaatteita ihastellaan. Seksiä sain viimeksi pari kuukautta siksi, koska

1. Oma vakikumppanini ei halua minua, vaikka suhdetta ei ole takana edes kahta vuotta.

2. Kun olen Tinderissä tms, porukka kyllä chättäilee ja juttelee, mutta vain epätoivoiset haluavat tavata. Tai sellaiset tosi röyhkeät, jotka kuvittelevat että nainen tinderissä = ilmainen prostituoitu.

3. Työkavereista yksi on kyllä ilmaissut vahvasti kiinnostuksensa ja jotain juttua joskus olikin, mutta hän on yksinkertaisesti niin lihava, etten pysty enää toista kertaa. Hän ei jaksanut edes panna, röhnötti vain selällään ja jätti työt minulle. Toisella kerralla tuli saman tien, kun otin suihin. Siis kymmenessä sekunnissa.

4. Etsin seksiseuraa seksipalstoilta, lopputuloksena sain pari kirjekaveria jotka eivät edes yritä tavata.

Minun kanssani saisi tehdä melkeinpä mitä vaan, mitä likainen mielikuvitus keksii. Olen aina valmis, liukkaria en tarvitse koska kroppa syttyy heti, osaan piru vie jopa syväkurkuttaa. Mutta kukaan normaali mies ei halua minua, ja näin on aina ollut. Kaunis, kaunis, kaunis, sitä hoetaan joka paikassa, mutta seksiin se ei johda. Jos johtaa, mieheltä isolla todennäköisyydellä lerpahtaa jos edes seisoo.

Joten ei, jos näet naisen kaupunillla ja se joku nainen olen minä, niin en minä ainakaan kenellekään kelpaa. Paitsi sille yhdelle lihavalle. Minulle on ihan täysin vieras ajatus, millaista olisi olla pidemmän päälle esimerkiksi oman kumppanin silmissä haluttu, siitä ei ole minkäänlaista kokemusta tähän neljänkympin ikään asti. Minä olen tottunut siihen, että teen palveluksen, kun säästän miesparat seksiltä.

Lähettäjä: Tinkerbell 
Päivämäärä:   18.10.24 12:27:03

Täällä on yksi sinkku, joka kaipaisi palavasti miehen läheisyyttä ja noh myös ihan sitä itseään. Hitto jopa pelkkä halailukaverikin tähän hätään olisi lottovoitto, jos ei enempää irtoaisi :D Olen 30 v, aivan hauskaa seuraa, ihan kai nätti ja itsestäni huolta pitävä, kroppakin luulisi edes jollekin miehelle ehkä kelpaavan (163cm/ 50kg).
Parisuhdehommaan tiedän olevani huono kumppani, koska elämä on tiiviisti töitä-treenit-nukkumaan rytmitetty ja aikaa ei arjessa kovin sille kumppanille päivittäin ole. Mutta ei siitä silti mihinkään näköjään pääse, että kyllä miehet kiinnostaisi ja komeat yksilöt sytyttää. Ongelmani (itse aiheutettu, tiedän) on se, että en käy baareissa tms ja olen ihan tossu lähestymään ketään random henkilöä livenä flirttimielessä ja piru kun en edes uskalla tinderiin. Tavallaan salaa toivon, että kunpa vaan joku ilta ovelle tupsahtaisi joku jostain, mutta se nyt on yhtä todennäköistä kuin nähdä lentävä lehmä huomenna :Dd

Lähettäjäkerma 
Päivämäärä:   18.10.24 12:45:20

Missäspäin Tinkerbell mahtaa vaikuttaa?

Lähettäjä: Amalia 
Päivämäärä:   18.10.24 12:50:36

Lähettäjä: Mies
Päivämäärä: 18.10.24 08:39:57

Sinkkunaisilla ei ole kuivia kausia jos ei itse halua. Jos kaupungilla näät naisen niin kyllä sillä jokin panija on. Jossakin.

Tämä on niin virheellinen oletus! Olkaahan rohkeita ja lähestykää sitä omaa silmää miellyttävää, kiinnostavaa daamia äläkääkä olettako automaattisesti noin. Kyllä se torjuu, jos on varattu tai ei kiinnosta. Mutta hyvässä lykyssä saat seuraa ja nainen on samaa vailla :)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.10.24 13:00:30

Ehdin olla reilun vuoden ajan sinkku, omasta halustani. olin 36v. Seksiä sain ihan helposti. Käytössä oli Jodelin jodeltreffit (jopa seksiseuraa -kanava), Tinder, joku toinen deittiappi ja facebook-dating. Yhden exän kontaktoin myös, hän on avoimessa suhteessa nykyään. Ja sitten pari oli ihan omasta kaveripiiristä. Kaksi entuudestaan tuttua miestä lähestyi huomatessaan että olin sinkku.

Myös ihan baarista sain miesseuraa, kolmesti kuukauden aikana. Olen normaalipainoinen, ihan nätti ikäisekseni ja pidän seksistä.

Vuoteen mahtui myös yksi pidempi tiivis fwb-kuvio jonka aikana ei ollut muita.

Vahingossa tullut ennätykseni oli viisi eri miestä viikon aikana. Näistä yksi oli ns uusi ja muiden kanssa olin harrastanut seksiä aikaisemminkin kerran tai muutaman kerran.

Pisin kuivakausi sinkkuna oli 3 viikkoa.

Nyt olen taas parisuhteessa.

Lähettäjä: kiinnostavaa 
Päivämäärä:   18.10.24 13:35:12

Minkä ikäinen henkilö on nimimerkki kerman takana? Hevosmiehiä? Olen joskus ennenkin miettinyt ja nyt taas kun bongasin kerman tarjoamassa seuraa tällaisesta sinkkutopasta, niin en malta olla kysymättä :D

Lähettäjä: joojoo 
Päivämäärä:   18.10.24 13:47:26

Omin käsin onneen jos joskus siltä tuntuu. Aika harvoin tuntuu enkä todellakaan kaipaa/etsi parisuhdetta ja vielä vähemmän irtosuhteita.

Lähettäjä: Nela 
Päivämäärä:   18.10.24 13:51:09

Tunnen itseni tosi oudoksi linnuksi, sillä en harrasta seksiä ilman voimakkaita tunteita, esim rakkautta. En voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä jonkun "kivan kaa".

Lähettäjä: Mint 
Päivämäärä:   18.10.24 14:00:25

Mulla reilusti yli kymmenen vuotta siitä kun olen mitään puuhastellut kenenkään kanssa. Kyllä mulle puuhastelu sopisi, ja ehkä jossain määrin silloin tällöin sitä kaipaakin, mutta kun on susiruma niin ei kenellekään kelpaa, etenkään sellaiselle joka kelpaisi mulle. Varattuja on toki tarjolla ollut, mutta en ole heidän kanssaan mihinkään ryhtynyt, vielä.

Sekin vikana, että en ole asian eteen mitään tehnyt eli mitään seuraa en ole etsinyt. Joku fwb-kuvio olisi kyllä kiva.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   18.10.24 14:51:35

Sama periaate kuin Nelalla

Lähettäjäkerma 
Päivämäärä:   18.10.24 18:47:34

Noniin, pitäähän miun herrasmiehenä vastata nm kiinnostavaa kyssäreihin. Elikkäs puol vuosisataa lähestyy huimaa vauhtia, heposia kopsuttelee pihapiirissä muutamia ja oon ollu aina tekemisissä niihen kaa XD.. sp voit kysellä tarkemminkin

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   18.10.24 18:59:22

Vihjaahan kerma vielä, että mistäpäin Suomea edes noin suunnilleen?

Lähettäjäkerma 
Päivämäärä:   18.10.24 19:09:15

Ai, eikös se ollukkaan kaikille selvää, susirajalta pohjois-karjalasta, mut liikkuvaista sorttia XD..(kuha saa harraste-elukoille hoitajan)

Lähettäjä: Piste 
Päivämäärä:   18.10.24 21:14:16

LähettäjäEmmiina

Päivämäärä17.10.24 23:28:08

Miehiä löytää festareilta, tinderistä, kavereiden juhlista, instagramista... Rohkeasti vaan tutustumaan! Sinkkumiehet harrastavat seksiä mielellään normaalipainoisen, kauniin naisen kanssa"

Ite oon kanssa löytäny miehiä festareilta. Alettiin ig:ssä seurailemaan ja laiteltiin viestiä. Siitä se lähti. Kaikki nämä vakikaverini ovat kivoja ja komeita.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.10.24 22:59:43

Olen nyt ollut yksin seitsemän vuotta. Tinderiä käyttänyt yhtä kauan, mutta siellä ei mätsää. Fb dating myös käytössä toisinaan, eikä siitäkään ole ollut apua. 165cm/63kg, 40v ja ruma, niin en ole ikinä elämässäni kokenut edes seksuaalista häirintää, ei miehiä rumat kiinnosta. Yksi pitkähkö parisuhde on onneksi takana ja siitä pari lasta, joten yritän olla edes siitä kiitollinen. Silti ahdistaa yksinäinen loppuelämä. En haluaisi olla sinkku enää päivääkään :/

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.