Lähettäjä: ----
Päivämäärä: 18.10.24 09:58:35
Mies: tuo ei ole ihan totta. Olen itse hoikka ja perinteiset kauneuskäsitykset jotakuinkin täyttävä nainen, sellainen jota kehutaan usein kauniiksi ja vaatteita ihastellaan. Seksiä sain viimeksi pari kuukautta siksi, koska
1. Oma vakikumppanini ei halua minua, vaikka suhdetta ei ole takana edes kahta vuotta.
2. Kun olen Tinderissä tms, porukka kyllä chättäilee ja juttelee, mutta vain epätoivoiset haluavat tavata. Tai sellaiset tosi röyhkeät, jotka kuvittelevat että nainen tinderissä = ilmainen prostituoitu.
3. Työkavereista yksi on kyllä ilmaissut vahvasti kiinnostuksensa ja jotain juttua joskus olikin, mutta hän on yksinkertaisesti niin lihava, etten pysty enää toista kertaa. Hän ei jaksanut edes panna, röhnötti vain selällään ja jätti työt minulle. Toisella kerralla tuli saman tien, kun otin suihin. Siis kymmenessä sekunnissa.
4. Etsin seksiseuraa seksipalstoilta, lopputuloksena sain pari kirjekaveria jotka eivät edes yritä tavata.
Minun kanssani saisi tehdä melkeinpä mitä vaan, mitä likainen mielikuvitus keksii. Olen aina valmis, liukkaria en tarvitse koska kroppa syttyy heti, osaan piru vie jopa syväkurkuttaa. Mutta kukaan normaali mies ei halua minua, ja näin on aina ollut. Kaunis, kaunis, kaunis, sitä hoetaan joka paikassa, mutta seksiin se ei johda. Jos johtaa, mieheltä isolla todennäköisyydellä lerpahtaa jos edes seisoo.
Joten ei, jos näet naisen kaupunillla ja se joku nainen olen minä, niin en minä ainakaan kenellekään kelpaa. Paitsi sille yhdelle lihavalle. Minulle on ihan täysin vieras ajatus, millaista olisi olla pidemmän päälle esimerkiksi oman kumppanin silmissä haluttu, siitä ei ole minkäänlaista kokemusta tähän neljänkympin ikään asti. Minä olen tottunut siihen, että teen palveluksen, kun säästän miesparat seksiltä.
|