Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi on vaikea pitää yhteyttä kaveri kanssa?

Lähettäjä: Pujo 
Päivämäärä:   16.10.24 19:17:57

Olen tutustunut yhden ihmisen kanssa ja olisi kiva viestitellä ja soitella, mutta en oikein osaa. Mulla ei siis ole juurikaan kavereita enkä kenenkään kanssa viestittele ja soittele säännöllisesti. Jotenkin tuntuu, että häiritsen jos laitan viestiä tai soitan.

Tiedän että kaveri on vkl:na yksin vieraalla paikkakunnalla ja ajattelin, että voisin sanoa, että soittelee jos on tylsää tai on yksinäinen. Mut sit musta tuntuu, että toi on jotenkin liikaa sanottu. Että tyrkytän seuraani.

Ärsyttää kun en osaa vaan laittaa viestiä vaan aina pitää vatvoa että onkohan tämä nyt ok. Sit jos on oikeasti jotain asiaa niin ei ongelmaa, mut tällaiset vähän mitä kuuluu tyyppiset jutut.

Miksi tää on näin vaikeaa?

Re: Miksi on vaikea pitää yhteyttä kaveri kanssa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.10.24 19:44:45

Aiempia huonoja kokemuksia?

Mulla on ihan sama. Mutta jos aiot pitää kaverin, se on vaan pakko. Itsellä oli pitkään yksi kaveri joka jaksoi aina laittaa viestiä vaikka olin vuoroin masentunut ja sitten kiireinen, kunnes ei enää jaksanutkaan. Harmittaa, etten pitänyt yhteyttä.

Mutta kyllä se siitä helpottaa, kunhan vaan alat laittaa sitä viestiä.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   16.10.24 20:35:30

Laita hänelle viestiä miten menee, hymiön kera.

Mä oon ja samanlainen, en halua häiritä ketään.
Tosin yhden kanssa yritin pitää yhteyttä yksipuolisesti, viestiteltiin sen jälkeen kerran kun ei vastannut puheluun ja vaikka kerroin että olin ollut vaikeassa leikkauksessa ei silti ikinä soittanut takaisin ja kysynyt miten meni. Tuli niin paska fiilis etten taatusti enää soittele.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.10.24 21:36:21

Mulla on kaveri, joka ei ole pidetty ollenkaan. Haastaa riitaa viestein ja naamatusten erityisesti kännissä jo vuosien ajan. Silti hän ahkerasti laittelee viestiä monelle saako liittyä seuraan tai tavataanko joskus. Sitä kautta saa usein seuraa eri ihmisistä ja noh,, riitautuu sitten myöhemmin :D

Eli jos tuollainen nimekäs riidanhaastaja saa kavereita ja tapaa ihmisiä tunkeuduttuaan seuraan niin en näe miksi et sinäkin, joka olet ystävällinen ja varmasti mukavaa seuraa! Laita vaan viestiä ja kysy tapaamista, mutta anna muille tilaa vastata kieltävästi, silloin et ole ahdistava ollenkaan muiden mielestä!

Lähettäjä: noob 
Päivämäärä:   16.10.24 21:45:54

Mulla puolestaan tuntuu olevan sellainen vaihe menossa, että kaikki ns. vanhat kaverit ovat löytäneet uudet piirit. Vaikka somessa tykkäilen heidän jutuista niin eivät kyllä tykkäile minun jutuista. Eli ehkä on aika löytää itsekin uudet piirit, kun elämä vie eteenpäin.

Lähettäjä: juupa juu 
Päivämäärä:   16.10.24 22:39:18

Mulle taas on monesti käynyt niin, että olen luullut lähentyneeni jonkun ihmisen kanssa, mutta sitten jostain syystä alkaakin käydä niin että minä olen aina se joka ottaa yhteyttä. En vaan enää jaksa. Eli jos nyt on sattunut käymään sillä tavalla että mun olis pitänyt osata kysellä esimerkiksi vointia vaikean leikkauksen jälkeen, niin olen saattanut vaan ajatella että en kuulu ihan niin lähipiiriin että kenenkään leikkauskuulumiset kuuluisi just minulle. Enkä muutenkaan jaksa olla enää olkapäänä ihmisille jotka eivät sitten vastavuoroisesti ole samaa minulle. Pari ystävää on ollut sellaisia, että ovat vuodattaneet minulle omat vaikeutensa, mutta sitten kun minulla on ollut haasteita, he eivät ole juurikaan osoittaneet haluavansa kuulla niistä mitään. Viesti on kyllä ainakin mulle tullut todella selväksi heidän osaltaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.