Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Minua pelottaa :S

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   15.10.24 22:00:20

Olen yksin kotona ja havahduin äsken siihen, että minua pelottaa.

En tiedä oikein mitä pelkään, ehkä sitä että tänne tulisi joku outo koputtelemaan tms. Miten saisin rauhan tähän pelottavaan ajatukseen? Viime yönä heräilin vähän väliä, nyt haluaisin nukkua.

Re: Minua pelottaa :S

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.10.24 22:04:36

etkö siis yleensä ole yksin?

mua iltasin aina pelottaa, lapsesta asti pelännyt pimeetä ja eniten kotona. mua helpottaa kun pidän valoja, olen makkarissa ovi kiinni, silloin ei mitään ongelmaa. jos jännitys iskee, katson jotain hömppäsarjaa sängyssä. ihan joku pelottava video tai teksti riittää laukaisemaan... yleensä rauhotun kun alan vaan nukkumaan, mutta joskus jätän pienen valon jos ahdistaa.

Lähettäjä: neuvo 
Päivämäärä:   15.10.24 22:05:10

Ota itseäsi niskasta kiinni ja lakkaa pelkäämästä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.10.24 22:06:25

Mulla pelko ei poistubut koskaan, joten muutin kerrostaloon..kerrostalossa ei pelota yksin

Päivämäärä:   15.10.24 22:37:22

Mies on aina kotona. Nyt koiranhakureissulla hieman pidemmällä ja on vielä 1-2 yötä poissa. ,

Päivämäärä:   15.10.24 22:38:35

Kiitos kokemuksista. Meillä iso omakotitalo maaseudulla. Toki liiketunnistimia joka paikassa jne että näen kyllä jos joku tänne tulisi ja sekait se paha just olisikin jos näkisin jonku! :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.10.24 22:59:09

Rukoile, Jeesuksen nimessä.

Lähettäjä: Sissi 
Päivämäärä:   15.10.24 23:26:55

Kokeile laittaa sädekaihtimet/verhot kiinni ja yöksi pyörimään rauhoittumismusiikkia tai jokin podcast tmv, auttaa itseäni tosi paljon. Ja jätä valoja tarpeeksi yöksi.

Lähettäjä: Q 
Päivämäärä:   15.10.24 23:40:10

Suomen maaseutu ei ole täynnä hulluja sarjamurhaajia. Joku satunnainen oveen koputtelija on luultavasti hädässä oleva ihminen.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   16.10.24 06:59:57

Koputteluun ei tiettäväsi kukaan ole kuollut.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   16.10.24 07:40:20

Ajattele, että miksi joku just sinne tulisi ja just nyt.

Ajattele, että tässä maassa on tuhansia ihmisiä taloissaan, nuoria, vanhoja, yksin, kaksin, paljon asuu leskeksi jääneitä "mummojakin" yksin ihan rauhassa mökeissään.

Lähettäjä: Kolmas täti 
Päivämäärä:   16.10.24 08:19:37

Itselläni on aina ollut vilkas mielikuvitus, joka saa välillä vallan näin aikuisiälläkin. En ole koskaan tykännyt nukkua täysin pimeässä, aina joku valo vaikka eteisessä tai keittiössä päällä. Pimennysverhot olisivat ihan kauhistus. Pystyn tosin nukkumaan vaikka kirkkaassa päivänvalossa, joten valo ei ole ongelma.

Jos olen yksin kotona, niin lukitsen ovet, nukun jotkut valot päällä ja jätän esimerkiksi television päälle.

Kerrottakoon loppuun vielä tarina maalta näistä oveen koputtelijoista. Takavuosina vanhin lapsemme tuli herättämään, että ovella on joku. Ulkona kunnon lumimyräkkä, pakkasta ja kovaa tuulta. Ovellamme kolkutteli muistisairas mies, joka oli taas kerran ottanut hatkat kotoaan yllänsä crocsit, collarit ja takki. Jostain oikusta oli tullut meidän ovelle. Puoliso oli onneksi vielä kotona, tuuppasi herran autoon ja vei kotiinsa (häntä etsittiin jo poliisivoiminkin). Jos oli sattunut tuntia myöhemmin, puoliso olisi ollut auraamassa ja mie oisin saanut taatusti kakkahalvauksen.

Lähettäjä: 48 vuotias 
Päivämäärä:   16.10.24 10:37:36

Katso kummitusohjelmaa,sielunmetsästäjiä tms. Sunkin tiluksilla voi elää vaikka ja ketä. Juttele hengille ja olkaa ystävällisiä toisillenne. Heiltä saa apua tunkeilijoita vastaan.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   16.10.24 10:38:33

Hehehee, ja mulla on ulko-ovikin lukitsematta

Lähettäjä: Tietoaon 
Päivämäärä:   16.10.24 10:40:57

Ota yhteys poliisin jos sua maalitetaan tai vainotaan tai yjsityiselämääsi häiritään toistuvasti Tee rikosilmoitus. Suosittelen. Nykyään on kaikenlaista vikamieltä kuten tuo Lidl kauppajassan vainooja tai ikjelmänaisten jahtaajat. Pitäis olla lusää SOTEa hoitoja ja mielenterveystyötä ja muutenkin töitä tarjolla yhteiskunnassa.

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   16.10.24 14:45:48

48 vuotias :D

Jos pelottaa ala jutella kummituksille? Päivän paras. ;D

Lähettäjä: 48 vuotias 
Päivämäärä:   16.10.24 15:35:11

Hei, on se sitten kummitus tai Jeesus tai ihan mikä jumala tahansa niin bueno jos apu löytyy?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.