Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Sinkkujen topic 235

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.3.13 18:52:51

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=978015&t=978015
Naisia taitaa joo olla vähän enemmän ainakin ratsastuspuolella, oisko 40:1?

Re: Sinkkujen topic 235

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   23.3.13 18:56:58

Jep, hevosmiestä on turha ettiä, ne jotka on kunnollisia, on jo varattuja ja ne jotka ei ole... Noh, siihen on syynsä. :D

Nyt tää lähtee, paniikkia pukkaa, toivottavasti tärskyt menee edes siedettävästi.

Lähettäjä: Mission 
Päivämäärä:   23.3.13 18:57:02

Mulla ei kyllä oo yhtään nälkä mut jotain ihan muuta kaipais kyllä.

Lähettäjä: äR 
Päivämäärä:   23.3.13 18:58:15

Pim, mie en kyl uskalla tuohin ratsastuspuolelle sanoo mitään...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.3.13 18:59:49

H: Hyvin se menee. :)

Mission: Mitähän sä oisit vailla. Ei kait pääsiäismunat jo kiilu silmissä. :D

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.3.13 19:03:26

H, tsemii treffeille;)!!!!
Juu, mä olen jo kääntänyt katseet muille maille...
Sain meiliin muutamia kuvia ja aijai...tulis kesä nyt ja helevatan nopeesti;)....!!!!
Täs alkaa jo poltteleen....siis hevostelumielessä:).

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.3.13 19:03:56

äRsy, te siellä ohvipuolella taidatte taas kärsiä vastaavasta estrogeenivajeesta? On se niin väärin :P

Päivämäärä:   23.3.13 19:05:04

Ehkä enemmänki pääsiäisprinssiä, tai pääsiäsipupua :p

Tarttee varmaan katella zombieita ja mennä tänään salille ni kovettuu vähän turhasta hempeilystä ;)

Lähettäjä: Uki 
Päivämäärä:   23.3.13 19:23:13

Ehtoota sinkkulaan! Melko rauhallista on ollu täälki. Tuli käytyä hummailemassa tupla tunnilla joten huomen ylösnousu voi olla melko jäykkää:) Ny sauna tuleen ja sit pizzan tekoon...

Päivämäärä:   23.3.13 19:24:14

Mie kyl taidan valahtaa tuohon lattialle, estrogeesi tai jotkun vailla puuutteessa... aRgh..

jotenkin lötköolo...onksmuillasemmmosia?

Päivämäärä:   23.3.13 19:28:30

Toisaalta saatan olla liian kännissä ymmärtääksen kaikkia juttuja :D

Päivämäärä:   23.3.13 19:44:45

Pimpelipom,
miekin kuulin että pitäis maanantaina lähtee töihin.. ohhoh.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.3.13 20:35:13

Jaahas, mitähän sitä taas söis. :p

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.3.13 20:37:50

Wazzzzzup!

Vai on tääl innokkaita auton tiskaajia, mul olis tos pihal yks kappale vaahtokylpyä kaipaava auto *Vink Vink* ;)

Ajattele äR positiivisesti ens viikko on lyhyt...

Lähettäjä: kurnau 
Päivämäärä:   23.3.13 21:02:40

Ajattelin hankkia kesäauton, ja ehkä myös -kollin.

Päivä on mennyt päälaelleen ja piruja nähty seinällä. Isoroban rakkaassa kotikaupassa asioi asianajajani, sain jalat allle ja alepaan, hyvä etten kiireessä kaalia varastanut. Päällä oli 40-luvun takki (jota pitii käyttää keraan käyttämisen ilosta), eikä juuri meikkiäkään.

Kesäautolla voisi käydä automarketissa jossakin klaukkalassa, eikä siellä voi tulla tuttuja vastaan. Auto on hyvä.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.3.13 21:07:12

Can't talk, Gerard Butler's here. :P

Luotatko Jysse siihen, että sulla on parempi onni kuin videon häiskällä? Kutsu sinkkulan pyykkärimuijat paikalle niin katsotaan kuinka käy :D

äRsy ilmeisesti keksi miten krapulasta parhaiten päästään. Sillä se lähtee millä on tullutkin - kunnes on huominen. Maanantaina töihin? Jee! Kivaa!! Eikö?

Päivämäärä:   23.3.13 21:09:44

En viitti ees lukea näitä kun pilaatte lauantain puhumalla maanantaista, ja sitten vielä syömisestä. Hmh. Lähen salille, moido :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.3.13 21:16:57

Joo aika ihme meininki, kun maanantaista jo puhutaan, vaikka ollaan vielä lauantaissa. Mitäs se tollanen oikein on. :P Noh, ainakaan gerardin kuolaamiset ei oo näköjään muuttuneet mihinkään. =)

Siitä se mission taas lähtee. Mä täällä vaan syön ja lepään. Röyh

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.3.13 21:24:21

Hmmm, autonpesu ois kyl oivaa puuhaa ensitreffeille, jäis treffeistä "käteen" ainakin puhdas auto jos ei muuta :P Löytyykö siis treffeille lähtijöitä :D Tarkennetaan "hakua" vielä sen verran, että nyt on hakusessa siis NAISpuolinen pyykkäri, ettei vaan käy niin kuin videon hemmolle.

Mission älä nyt leikistä suutu :D

Lähettäjä: Niina 
Päivämäärä:   23.3.13 21:28:40

Jos kerran täällä miehet kyselee naisia pesemään niitten autoja treffeille, niin voidaanko me heppatytöt sitten vastaavasti pyydellä miehiä pesemään meidän hevosia treffeille...? :p Meillä olis neljä pestävää, voidaan ottaa vaikka jokaiselle eri pesijä, ja katotaan sitten, kuka pesee parhaiten =D =D =D

Mulla menee Gerardi nauhalle, niin pitää kattoa sitten joskus ihan ajatuksen kanssa. Amazing Racekin menee talteen, telkkari on auki nelosella, mutta en kyllä tiedä viitsiikö tuota elokuvaa sittenkään katsoa. Mutta ei noita talteen meneviä voi nyt enää keskenkään aloittaa :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.3.13 21:35:43

Hehe, olishan se pitänyt arvata, että naiset jalostaa tota ideaa jotenkin itselleen paremmin sopivaksi. :D

Mä taidan painua jo sänkyyn. Ei viitti sotkea unirytmiä, kun on saanut sitä hieman normalisoitua. Ei sillä, että ihan heti aikoisin nukahtaa, mutta varmaan vois mennä jo pikku hiljaa virittäytymään noille fiiliksille.

Pakko vielä pistää tähän loppuun yks kohtaus illan annista, joka onnistui koskettamaan jopa meikäläistäkin. Hyvää yötä ja nähtäillään taas. o/

http://www.youtube.com/watch?v=dV8XrIETLas

Päivämäärä:   23.3.13 21:38:59

kurnau, vannomatta paras...olin satavarma tallireissulla, ettei ketään tuttua voi tulla vastaan, jos nopsaan kipaisen matkan varrella alkossa tallikamoissa, hiukset päätä vasten liimautuneina treenin ja kypärän jälkeen, no, vastaan saapasteli toi naapuritallin kuolattava ihanuus tallikamoissaan ja niin freesinä, ettei tosikaan:)!
Kysyi, et olenko menos bileisiin, änkyttäen vastasin kuin teinityttö, et joo, kavereiden kanssa ja kamala kiire....
Hitto, sillä ei selvästi ollut kiire mihinkään ja jätin sen siihen seisomaan ja säntäsin kassalle.
Veetu mä olen tyhmä!!!!!
Ois pitänyt jäädä juttelemaan, mut kun hiukset oli huonosti ja meikit pitkin poskia ja hiki, oli pakko lähteä!

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.3.13 21:45:25

Oho! Hyvää yötä Minski, don't be a stranger :)

Jysse, näillä keleillä? No way! Soittele toukokuussa, tai viimeistään sitten kun biksuilmat ovat suvainneet saapua suomenmaahan :P

Mä voisin viedä tärskyillä vaikka maastolenkille nelijalkaisilla, tulis kaks kaakkia liikutettua kerralla. Jalankin saa tulla jos pysyy vauhdissa mukana. :)

Päivämäärä:   23.3.13 21:55:43

Miekin katoin ennen tuota Smalvilleä, siis silloin vuosia sitten. Sitten se ehkä alko jo menemään vähän liian oudoksi, niin en oo enää ollenkaan kärryillä sen tapahtumista. Hautajaiset ei oo ikinä kivoja, ei telkkarissa eikä "livenä"; meidän suvussa on ollut niitä jo ihan liikaa :´(

Joo, täälläkin vois olla treffiohjelmassa heppailua! Nyt kun kevät tulee, niin tuota irtokarvaa riittää ihan omiksi tarpeiksi, ja riittäs sitä muillekin. Ja poikien ajo-opetusta pitäs jatkaa. Ja tarhoja olis mukavampi siivota kaksin kuin yksin. Kesällä olis laidunaitojen tekoa ja tallin pesua... Ja sitten vielä ihmettelen, että miksköhän kukaan ei oo ikinä pyytäny mua treffeille...? :p

Päivämäärä:   23.3.13 22:00:37

Joo, hepan pesua ja lenkkeilytystä treffiohjelmaan ehdottomasti. Voin kyllä pestä vastapainoksi autonki, paljolla vaahdolla ja vähillä vaatteilla kunhan kelit lämpenee. :)

Huh, enää ei jänskätä, enkä onneksi ollu ainoa jota jännitti. Eiköhän tuo oteta uusiksikin piakkoin.

Päivämäärä:   23.3.13 22:03:03

Jee, kivat sulle H =) Kerro nyt vähän enemmän! Tai en tiiä olisko parempi jättää kertomatta, tullaan vaan kateellisiks :/

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.3.13 22:05:55

Hoo, :)

Päivämäärä:   23.3.13 22:06:01

Mitä minä nyt kerron? :D Ei ees omat mielikuvat menny kauas totudesta, tyyppi oli tosi mukava ja halusi ihan ehdottomasti tavata pian uudestaan. Ihan älyttömästi löyty yhteisiä juttuja jo nyt vaikka ihan eri alan ihmisiä ollaankin.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   23.3.13 22:17:15

Ruoste, mitäs vikaa näis keleis on?! Kyllähän tuol paistoa tänäänkin aurinko ;) Jaahas ja se numero olikaan...

Hepan pesu saatikka sitten sellaisella ratsastus ovat kieltämättä sellaisia juttuja mitä ei ole vielä tullu kokeiltua :) Ei treffeillä eikä muutenkaan, tai no oon mä joskun natiaisena ollu kerran hevosen selässä.

Päivämäärä:   23.3.13 22:28:06

Piste nyt pietarinkadun siwan pisteet nousivat kummasti. Ehkä en käy tuolla isoroballla enää koskaan.

Niin kuin en käy, koska huomenna löydän uuden asunnon muualta.

Päivämäärä:   23.3.13 23:16:11

Joko kaikki nukkuu? Kait miekin sitten yritän..

Päivämäärä:   23.3.13 23:17:10

Anteeks nyt mut MISTÄ mä sain oikein kaivaa tän esiin? :D Ja joku hullu meni jo nukkumaan, täh? Mä oon monttu auki... :p Nukkumaan, kymmeneltä? Viikonloppuna? Outoa porukkaa :D

Mä vasta teen protskupirtelöä salin päälle ja sitten on koiratkin iltalenkitettävä vielä, jotain varmaan syönkin sitten jne. Yöeläin ;)

Päivämäärä:   23.3.13 23:22:22

Sitä minäki mietin että hiljaista on nyt ku mua ei sattuneesta syystä nukuta yhtään. :D Koiran kans kävin just lenkillä ja iltapalaa tässä täytyy vielä itellekin vääntää.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.3.13 23:26:27

Mä nukuin tossa hetken, mutta heräsin jostain syystä ja nyt ei taas sitten väsytäkään. Ei tää unirytmi nyt oikein meinaa taipua niin kuin olin ajatellut. No sängyssä nyt sitten kuitenkin, ettei liikaa virkisty enää. :p

Päivämäärä:   23.3.13 23:26:50

Mä en itseasiassa oo ees syöny ku aamiaista, ei ihme ettei salil ollu voimaa :D Tosin aamiainen oli enemmänkin erittäin myöhäinen lounas joskus puol neljä, ja aika tuhti. Eli illallinen/iltapala puuttuu, oisko tos yhen aikaan valmista :p

Nyt on menos VoF nauhalta... hirveesti ois katottavaa rästissä ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   23.3.13 23:39:01

Mä jo ihmettelinkin, että mihin tämä maailma on mennyt, ei ketään linjoilla yhdentoista jälkeen... :O

Jos asenne on tuo on jo kumma, jos kurnau ei löydä huomenna uutta kotia. Lykkyä tykö ja vaaleanpunaiset lasit silmille.

Jysse, näytäpä ensin mallia itse, eli hihat ylös ja läträämään. Kerro sitten onko kivaa ja kannattavaa nollakelillä. Ei se arska vielä kesää tee, vilukissat pysyttelevät toistaiseksi koloissaan. Paitsi jos sulla on lämmitetty halli sitä pesuoperaatiota varten rantahiekkoineen ja solariumlamppuineen, sit on eri ääni kellossa ja auto peseytyy kuin itsestään. Sulla on kyllä hevosen kokoinen aukko sivistyksessä, mutta se on helposti korjattavissa. :)

Päivämäärä:   23.3.13 23:42:10

Voih, Minski, sä haukkasit liian ison palan kakkua, ei pidä sentään alkaa liiottelemaan sen nukkumaan menon kanssa :D Siitä ei seuraa ku pyörimistä tai just heräilyä... Ooksä oikeesti menny koko viikon noin aikasin nukkuu?

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   23.3.13 23:50:14

En oo menny, mutta hilannu pikku hiljaa normaalimmaksi tota. Taisin tosiaan yrittää siirtää vähän liikaa kerralla ja taas mulla on nälkäkin. :D

Päivämäärä:   23.3.13 23:53:34

No nyt on mullakin sentään nälkä, kyllä hiki lens salilla ihan huolella ja ärräpäitäkin, vaikka voimat oli imenyt joku mikälie kryptoniitti... Protskupirtelö jeesas kyllä vähän mut tiedän et kun lähen iltalenkille niin se nälkä iskee uudestaan. Eikä oo sit enää mikään pikkunälkä :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.3.13 00:06:11

Mäkin huitaisin purkillisen rahkaa naamaan ja muutaman saksanpähkinän. Minkäslainen palkkarikoktail sulla on? Mut noi on kyllä hauskoja noi sun yölenkit. :p

Päivämäärä:   24.3.13 00:10:47

Maitoo ja protskujauhetta vaan vetäsin, heraa. Olikohan tos 26/2,5 protsku/hiilari... Mä en haluu niitä hiilarijauheita, oikeita palkkareita kun laihdutan, kalorit alas kiitos :)

Joo ohan se mentävä rämpimään... Pitäähän ne rakit viedä yöllä jos aikoo pitkään nukkua :)

Onni olisi omakotitalo isolla pihalla... ;)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.3.13 00:15:11

Heh, no tuskinpa se laihis niihin palkkarin hiilareihin kuitenkaan kaatuu. :p Ei noissa nyt niin paljoa niitä ole. Mitenkäs sulle muuten laihis etenee? Ootkos pysynyt ruodussa? =)

Mua ei kyllä tähän aikaan sais enää pihalle kirveelläkään. :D Siellähän virkistyiskin taas, kun tollaseen raittiiseen ilmaan menis.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   24.3.13 00:18:40

Mission, sen "onnen" mukana tulee melkoinen määrä muuta puuhaa, kuten pihan hoitoa kesällä ja lumen lykkimistä talvella ;)

Tässä teille urheilijoille...
http://www.mass.fi/product_detail.asp?prod_id=1882

Päivämäärä:   24.3.13 00:19:59

Etenee yllättävän hyvin, katkeshan se tossa kun tulin kipeeks ja nyt otettu uudelleen selkäranka esiin. Oli silti hävinny puoltoista kiloa. Tän viikonhan olin loistavasti ruodussa, ma-to ei mitään herkkuja vaan erittäin hyvää ja terveellistä ruokaa sopivasti, eilen tuli hieman herkuteltua mut ei överiks ja tänään yöllä lenkin jälkeen vähäsen meinaan kans. Vaakahan tosiaan hajos mutta taidankin ottaa ton mittanauhan käyttöön ja ostaa vaa'an vast kuukauden kuluttua ;)

Ruuaks on tonnikalasalaattia, sen päälle saa vähä syödä vaik jädee ;)

Nyt ulos :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.3.13 00:21:26

Joo ei kannata mennä lasten ja mummojen aikaan nukkumaan, sekaisinhan siinä menee. Puol kymmeneltä, halooo, senkin vanhus :)

Munkin teki jo mieli mennä petiin mutta koska olen ollut hereillä vasta 14h, on ihan turha yrittää.

Just nyt ei käy hirveästi Missionia kateeksi :D Minä syyllistyisin tässä vaiheessa iltaa siihen nopsaan takapihapissatukseen. Onneksi ei ole ulkoilutettavia elukoita. Näin nopeasti sitä laiskistuu kun niitä ei ole. :P

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.3.13 00:26:34

Toi nyt kuulostaa kyllä vähän siltä, että kehitystä olis tapahtunut toiseen suuntaan, kun jo vaakakin meni rikki. :D

No ei kait. Niin sitä pitää. Hyvät hapet. :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.3.13 00:26:54

Se pihan hoitohan on just parasta! Haravointi etenkin, ja ruohon leikkaaminen. Mitäs muuta siihen kuuluikaan? :P Ja lumet, pöh, pihatien ja rappusten kyntäminen riittää, loput sulavat itsestään kevään tullen.

Sinkkunaisen pitää muuttaa sellaiseen paikkaan, missä on wanha, mutta vielä reipas aikamiespoika huutoetäisyydellä. Hommat sujuvat kun konkari tekee :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.3.13 00:31:40

Hahaha, ruosteella on kyllä hieno ajatus hyödyntää tollee vähän kilttiä naapuria. Noin ne naiset aina tekee. Meet käymään, niin siellä oliskin vaikka mitä puuhaa. :D

LähettäjäAlina. 
Päivämäärä:   24.3.13 00:38:47

MR, ei naiset aina niin tee :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.3.13 00:42:05

No ei kait nii, kunhan kiusoittelen vähän. :p

ps. Koskas ne sitten tekee sen poikkeuksen tossa? ;)

LähettäjäAlina. 
Päivämäärä:   24.3.13 00:45:57

Silloin tietenkin, jos niillä on muitakin apulaisia! :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.3.13 00:47:53

Kyllä naapuria pitää jeesata, eikö? Tokihan minäkin voin käydä puhaltamassa vähän kodin henkeä ja tekemässä taikojani sen vanhanpojan pirtissä (siis sillai asiallisesti, ei sillai pervosti), jos se kaipaa naisellista tatsia. Siis se pirtti.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.3.13 00:50:45

Hahaha, ai niin no niinpä tietenkin. Eihän sitä nyt passaa olla turhan tarkka ton suhteen. x)

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   24.3.13 00:57:25

Iltaa tännekin :)

Mukava lueskella teidän juttuja :D kiitos siis illan piristyksestä!

Mää voisin ottaa kans tähän lähelle jonkun kiltin naapurin ;) "miesten" hommat ku jää roikkumaan aina välillä. Siis autoihin liittyvät jutut lähinnä!

Päivämäärä:   24.3.13 01:02:04

Jaha, koirille unohdettu laittaa lihat sulamaan ja itelle kananmunia keittämättä ja katkaravut sulattamatta. Mitäs sitte tekis...

Ja siis pihan mukanahan tulee tietenkin päällä istuttavat työkoneet (semmoset oikeat metalliset, ei ne miehet) jotta ne pihahommat menee nopeasti, tehokkaasti, ja vähällä vaivalla. Nurmi tilataan rullatavarana. Näin mun lottovoitossa ;)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.3.13 01:17:22

Mission, rullanurmea? Ei kai? Ruohon kasvamisen katselu on mun lempipuuhia! Heti maalin kuivumisen ja muurahaisten sodan seuraamisen jälkeen... Nurmirullia sä siellä sitten vain kasvattelet ja käärit, kyllähän se tiedettiin. :P

Ruskettuneet puutarhatontut olisivat kyllä koneita kivempia.

Heippa P. Joo noi autohommat voisin suosiolla minäkin jättää muille, siis miehille, kun ovat kuitenkin pienestä pitäen olleet niiden kimpussa ja mua ei voisi vähempää kiinnosta. Mä voi sitten pitää huolta siitä, että talossa on aina toimiva hiustenkuivaaja, sauvasekoitin ja silitysrauta :D

Täällä ollaan ihan for your entertainment. :)

Päivämäärä:   24.3.13 01:20:53

Adam on niin söötti :)

Mullahan on toi kolmen neliön piha, ja joo mä käytän sitä yökusetuksiin, siis koirat käyttää, aina sillon kun keksivät vielä iltalenkin jälkeen että ois viel pissahätä. Joten siihen talvisin kertyy pissaa. Joten nurmikon istuttaminen on jokakeväinen homma, JOTEN, kun, siis kun, ei jos, voitan lotossa, se nurmi todellakin tulee rullasta :D

Salaatti redi, egut keitetty, lihoja vasaroitu kappaleiks, ihan just pääsen syömään. Joskus oon sit näppärän reipas multitaskaaja kun viitsin :)

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.3.13 01:33:54

Haa, koska kukaan ei hyökännyt kimppuuni tuon linkin jälkeen, uskaltanen paljastaa toisenkin poppisalaisuuden. Guilty pleasure n:o2 ;) Näihin tunnelmiin. Tai no oikeastaan akustisiin Lamberteihin. Öitä :)

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   24.3.13 01:42:52

Adam on huippu ja SAULI <3 ihana pariskunta :)

Autot on ne suurin ongelma juu ja muutama muu pikku juttu välillä kotosalla!

Pakko kai mennä nukkumaan vaikka ois kai sille miehelle ollut ainakin kainalon tarvetta nytkin :P

Päivämäärä:   24.3.13 01:46:08

Menihän toi tiskatessa, en välttis levyä lähtis vielä ton perusteella hakemaan... ;)

Öitä vaan kaikille nukkumaan menijöille, mä taidan vielä jonkin aikaa katella walkkereita :)

LähettäjäKESSU. 
Päivämäärä:   24.3.13 07:43:51

Huomenta, taitaa tänäänkin tulla komiapäivä. Kahvetta nassuun ja tallustelisi ammulenkin.:) Eikai tänään vaan ole se risuilla viuhtomis päivä?

Päivämäärä:   24.3.13 08:45:52

Huomenta! Aamiaisella gerardbutlerin kanssa =D

Päivämäärä:   24.3.13 08:56:34

Huomenta!
Pitää odotella, et aurinko alkaa paistamaan ja sit maastolenkille.

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.3.13 09:43:17

Huomenta:) Aijaijai miten ihanata herätä keväiseen auronpaisteeseen, taivaskin on niin sininen, että silmiin sattuu :) Oisko lettuja brekkariksi mitään? :P

Päivämäärä:   24.3.13 09:45:12

Huomenta! :) Aurinko paistaa ja linnut laulaa, upea päivä selvästi tulossa. Tais tulla kevät kertarytinällä. :D

Lähettäjäpauke 
Päivämäärä:   24.3.13 14:22:06

Huomenta! Onpa täälä hiljaista, nauttiiko kaikki aurinkoisesta säästä pihalla?

Mulla on karmee darra ja pääsin sängystä ulos vasta hetki sitte. Vapisevin liikkein kävin aamupäivästä koiran käyttämässä tarpeillaan, ja voin kertoo et noita portaita ei nouse pirukaan krapulassa ylös. Hrrrrrrr!

Jahka kaveri herää niin kai sitä täytyy koittaa syödä vähän jotain ja käpötellä vaikka vähän jäällä.

Eilen oli kuitenkin tositosi kivaa! Kaulasta ei löydy jälkiä vaikka kerkesin jo pelätä ;) Hih! Piristävää!

Päivämäärä:   24.3.13 14:36:29

Mikä aurinko, heräsin vasta :D Kyllähän sitä ihminen tarvii 12h unta aina sillon tällön...

Mutta onhan se lähettävä heti ulos viemään koirat ja kattomaan miten ällö kevätpäivä tänään on...

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.3.13 14:40:32

Morjensta taas sinkkulaan. :) Eilen tulikin yllättäen väsy, vaikka oli tarkoitus vähän lepuuttaa silmiä. Noh, ehkä ihan hyvä niin, ettei tullut taas valvottua ihan tolkuttomasti. Taas on kanaa uunissa ja uus yritys. Katsotaan miten tällä kertaa toi onnistuu.

pauke: Heh, toi on muuten aika kiva, kun mä oon jotenkin onnistunut näin vanhempanakin saamaan noita vampyyri naisia. Töissä työkaverit vinoilee sitten, kun on kaulassa mustelmia. Päättyispä ne vaan siihen kaulalle ne mustelmat, eikä auta vaikka kuinka sanoo tosta. :D

Lähettäjäruoste 
Päivämäärä:   24.3.13 15:14:10

Jahas jahas, pauke on tehnyt läheistä tuttavuutta jonkun kakslahkeisen tai sitten verenimijän kanssa. Oli miten oli, kivat sulle :D

Siis häh, Minskin kaulaa saa imuttaa mutta kauluksen alapuolella olevia, piiloon jääviä paikkoja ei? Tylsimys :P

Ilokseni huomasin periferian cittarissa, että Danion sitruunarahkat ovat palanneet markkinoille. Yay! Vaivaakohan mua joku puute kun tekee niin hirmuisesti mieli happamia herkkuja? Herkuista puheen ollen (taas...), sydämeni taisi jättää yhden lyönnin väliin kun maistoin nälkääni minikindermunaa. Piti ihan ottaa seinästä tukea etten kaatunut. Hertsileijaa, miten hyvää, ainakin nälkäisenä.

Nyt hummahumppaa ja ruunikkojumppaa. Leppoisaa loppupäivää :)

Päivämäärä:   24.3.13 15:41:44

Toiset saa mustelmia kaulaan perinteisellä tavalla, mutta mulla pitää tuossakin olla omat keinot; muistanette muutaman viikon takaisen kertomukseni Hitlerin hiihtokoulun toiselta oppitunnilta, kun ajoin päin ladun yli meneviä aitalankoja/vaijereita...? :p

Kauhean vetämätön olo. Taas. Lihapullasen kanssa kävin yli viikon tauon jälkeen vähän ratsastamassa. Karkuunhan se taas lähti, kun näki että tulen hakemaan sitä ratsastustamineissa. Typerä koni. Mutta sai kyllä käytöksensä anteeksi tuhatkertaisesti, kun ei pelännyt tai säikkynyt lenkillä vastaan tullutta Teboilin kuorma-autoa :) Mummo-tamma olis mennyt ihan paniikkiin ja siinä olis varmasti ollu hengen lähtö lähellä :o Onneks tuo nuorempi on fiksumpi tässä asiassa.

Eksyin taas - ihan vahingossa (niin varmaan!) enkkulaisille hevostavarasivustoille. Olis taas niin paljon niin ihanaa tavaraa niin hyvässä alennuksessa... En tarvii mitään, en tarvii mitään, en tarvii mitään... Nyt pitäs kovettaa mieli, kun sitten JOS se firma tulee, niin sitten menee kuitenkin muutama tuhatlappunen enkkulaisiin, tanskalaisiin ja ruotsalaisiin nahka- ja solkifirmoihin :/

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.3.13 16:03:37

ruoste: Hehe, no ei kun just toisinpäin. Kyllä mä vielä ne piiloon jäävät imuttelut kestän kuin mies, mutta kun aina tahtoo tulla noita näkyviäkin. Olen jotenkin alkanut epäilemään, että toi täytyy olla joku joidenkin naisten tapa merkata mies itselleen, koska jos tossa kuosissa päätyisi sänkyyn jonkun toisen naisen kanssa, niin olis aika selvää, että kuvioissa on myös toinen nainen tai ainakin erittäin levoton imuri. :D :D

Mut kanavuoka onnistui nyt todella hyvin, vaikkei uunissa ollut edes sitä valoa. :p Annoin nyt olla 10min 200 asteessa ja vaan 25min uunin mukaan 150 asteessa. Kas kummaa, kanat oli mehukkaita ja kypsiä, kun tarkastin tossa kohtaa. Vähän kyllä ihmetyttää toikin miten noissa kaikissa ohjeissa puhutaan jostain tunnista tai ylikin noilla asteilla. Toikin olis taas ollut ihan kuivaa, jos olis antanut olla melkein puolet pidempään.

Niina: Tuleehan noita monesti niinkin. Mulle tulee jotenkin helposti mustelmia vielä, mutta sulla on ilmeisesti kohonnut aika hyvin kuntokin noissa hiihtokouluissa. Itekin tossa mietin, että josko sitä ostais sukset ja alkais sitten ens talvena hiihtämään. Se kun on niin monipuolista liikuntaa ja mulla ei oikein oo talvella mitään tollasia lajeja. Kesällä tulee kyllä pyöräiltyä, niin jos sitten talvelle ottais hiihdon. Ei sillä, pidän kyllä luistelemisestakin, mutta se ei ehkä toimi niin hyvin tossa. Ellei nyt sitten jotain retkiluistelua meinaa.

Lähettäjäbetamax 
Päivämäärä:   24.3.13 16:07:15

Minski, se tunti taitanee olla luullisille lihoille. Eihän fileitä tarvi/saa tuntia peruslämmöillä pitää tai kuivahtaa.

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.3.13 16:13:05

Siis noi oli just luullisia lihoja mitä nyt laitoin. Tollasia broilerin koipia. Viimeksi käytin fileitä. Ja jos käyttää sen määrän vettä mitä noissa ohjeissa on, niin tulee aika kuiva annos. Tohonkin laitoin 3dl enemmän vettä mitä oli ohjeessa ja se oli silti nippa nappa riittävä määrä tolle 35min paistoajalle. Mut sitä mä oon just miettinyt, että onkohan toi uuni enää ihan kuosissa, kun se on niin vanha.

Päivämäärä:   24.3.13 16:17:44

Ei se kunto oo päässy hiihtokoulussa kasvamaan, kun ei sitä oo montaa kertaa ollu, ja sillonkin siellä mennään aina pertsaa. Luisteluhiihdollahan se kunto varmasti nousis aika nopsasti, jos vaan jaksas treenata. Mut ei mulla riitä tekniikka eikä mielenkiinto kuin muutamaan haparoivaan metriin kerrallaan.

Mutta on mulla kyllä muuten varmasti kunto noussu, jos vaikka vertaa vuodentakaiseen tilanteeseen. Mie oon aina vältelly liikkumista ja ollu ihan hävettävän huonossa kunnossa; en tiedä onko edes rapakunto tarpeeks kuvaava ilmaisu sille. Niin nyt sentään jaksaa jo kävellä hyvin, tai hiihtää sen vajaan kympin pertsalla tai hölkätä suurimman osan 4km lenkistä. Toki välillä pitää kävellä, mutta kyllähän tuo on jo aivan huima edistys; ennen en jaksanu hölkätä edes sataa metriä kerrallaan :o Oikeestaan odotan kevättä ja teiden sulamista aika innolla, jännää päästä kokeilemaan, minkälaista on hölkätä ja juosta sulalla pohjalla, kun nythän oon menny vaan lumella :)

Päivämäärä:   24.3.13 16:25:44

Mulla on koivet aina uunissa 65min 175 asteessa, 55min jos ovat kovin pieniä. Tulee hyvää, lihat tipahtelee niistä luista irti muttei ole kuivaa. Kannellisessa vuoassa kuulemma riittää vähempikin.

Ihmettelin ku täällä rupee kämpässä olee liian kuuma jopa meikäläiselle, piti otta jääkaapista mittari ja kattoo ni ohan tääl 26 astetta :p Laitoin si pattereita vähä pienemmälle, ei kai niiden tarvi täysillä huutaa ;)

Mäki haluun kuntoa, juokse nyt noiden koirien kans sit ku ei toi varvasvammanen kykene ees kävelemään noilla ihan keväisillä röpelöpohjilla :/ Jos lumet lähtis hiiteen niin voisin toisen kanssa alkaa vähän hölkkäilemään, mulla tosiaan se sata metriä on jo kova tulos :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.3.13 16:25:54

Kyllä se perinteinenkin kuntoa kasvattaa, vaikka ei tietysti ole niin monipuolista ja raskasta. Pitäis kyllä olla joku hiihtokaverikin sitten. Onhan toi aika tylsää yksin, vähän niin kuin pyöräilykin joskus. Tietysti hyvää musiikkia kun nappaa mukaan ja ilmat on kohdallaan, niin kyllähän sitä silloin jaksaa kummasti yksinkin. :)

Mut jos sitä kahvia hörppäis tähän väliin taas.

Päivämäärä:   24.3.13 16:35:56

No tuu Minski sit hiihtolomalle itään, niin pääset mukaan Hitlerin hiihtokouluun ja gymparkiin. Gymparkin laitteet voi kyllä olla sulle vähän turhan lepsuja. Niin ja saattaahan olla ettet jaksas heppatyttöjen höpinöitäkään kuunnella koko retken aikaa. Et ehkä sittenkin sun kannalta parempi, jos löydät hiihtoseuraa sieltä sun omalta alueelta :p

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.3.13 16:42:25

Jaa mikäs se sellanen gymparkki oikein on? En oo koskaan kuullutkaan. Powerparkista vaan. Niin ja kyllähän mä naisten juttuja jaksan aika hyvin kuunnella. Mut ehkä siellä vois saada viriteltyä keskustelua vähän jostain muustakin. :p

Täällä on kyllä loistavat puitteet hiihtämiselle, että ainakin noita latuja olis ihan hyvin. Ehkäpä sitä seuraakin löytyis, jos alkais kyselemään. Mut jos sitä nyt sitten joskus ens talvena aloittais niistä suksista. Ihan ensimmäiseksi siis vois melkein kaivaa jotkut vanhat hikilankut kaapista ja katsoa miten hiitäminen maistuu vuosien tauon jälkeen. :P

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   24.3.13 16:49:51

Hei sinkkula :)

Mul on kans jälki niskas mut sen aiheutti pieni työtapaturma hiustenkihartimen kanssa :p

Se yks jätkä laitto mul eilen illal viestii et voitaisko nähdä. Oli kuulemma tullu ero tyttöystävän kanssa ja oli seuraa vail... eipä oikeen kiinnostanu

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.3.13 16:50:19

Ai niin, pistetäänpä nämä nyt tännekin, jos ei joku sattunut kurkkaamaan tonne toiseen ketjuun. Nää oli vaan niin hauskoja videoita siitä millainen maailma olisi, jos miehet ja naiset vaihtaisivat rooleja. :D

Treenaaminen
Baarissa
Deittailu

Päivämäärä:   24.3.13 16:52:53

Mä ostin pari vuotta sitten sukset ja monot ja aattelin koiran kanssa alkaa hiihtämään. Taisin käydä kolmesti. Ei oikein kiinnostanut mua eikä koiraa :D Tää nuorempi haluais ehkä murhata kaikki hiihtäjät :p No ei kai, kiltti se on mutta kiinni ne pitäis kuulemma saada, hermo menee moiseen suhinaan. En ookaan viittiny tänä talvena rääkätä sitä missään latujen lähistöllä enää, hyvin on mennyt nuo vähän kauempana ja harvakseltaan nähdyt, taitaa aikuistua vähän itsekseen tuossa asiassa...

Mutta jos asuis jossain järven rannalla niin ihan varmaan lähtisin talvisin sinne hiihtämään ja koirat sais olla irti.

Päivämäärä:   24.3.13 16:57:26

No tervetuloa sitten vaan, se hiihtokaverikin on muuten sinkku, että vink, vink ;)

Noi gymparkit on semmosia ulkona olevia "minikuntosaleja". Kunta rakensi niitä jonkun projektin rahoituksella eri puolille pitäjää. Ei niissä oo kuin muutama laite aina jokaisessa, mutta onhan se sekin jotain. Nuo on ihan kaikkien halukkaiden vapaassa käytössä. Yks on sopivasti siinä Hitlerin hiihtoreitin varrella, niin joka kerta on sitten poikettu sinne vemputtamaan. Muut laitteet on kyllä aika lepsuja, mutta yhdessä vempeleessä saa kyllä ainakin mun kädet tuleen jos vaan viitsii kunnolla tehdä..

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.3.13 17:05:15

Mission: Joo tota mäkin just epäilen, että varmaan olis viisainta alotella sitä noin, kun ei tiedä sitten käytännössä kuitenkaan, että miten siitä jaksaa innostua pidemmän päälle. Siitä on kuitenkin vuosia aikaa kun olen viimeksi hiihtänyt.

Niina: Heh, aijaah. Että ihan noin vaan sinne sinkkunaisten hiihtokouluun vinkkailemaan. ;)

Niin mä tossa vähän noita googlettelin. Onhan ne vähän sellasia "lepsuja" jos nyt näin vois sanoa, mutta kyllä sitä silti melkein missä vaan tollasessa saa lisäpoltetta lihaksiin, jos vetää tosissaan. Mulla on kyllä nyt vähän peruskunto maissa, mutta melko nopeastihan se nousee tietty.

Päivämäärä:   24.3.13 17:07:38

Hittolainen, kun olisi aikaa kypsyttää uunissa noita broilerin koipia ja rintapaloja!
Maku on aivan toinen kuin suikaleissa ja fileissä!
Tuo luineen kypsentäminen jättää lihan ihanan meheväksi ja hyvänmakuiseksi!
Jos aika riittäisi, paistaisin aina luineen ja lihat vaan irti ja jatkokäyttöön kiusaukseen, kanakeittoon, -risottoon, kastikkeisiin, piiraisiin jne...
Äiti viitsii ja ehtii tehdä pitkän kaavan mukaan ja kyllä makukin on sit jotakin muuta kuin pahvia:)!
Tarvis mieskokin;)!

Päivämäärä:   24.3.13 17:15:45

Heh, kattelin noi Minskin videot, aika hauskoja :D Hyvä siel treenisalilla ku oli se läski käyny hikoilee sen laitteen ja se mies tuli sit et yök siihen, tuli mieleen et just noin eilen kattelin kun olin salilla et joku oli ilosesti hikoillu yhteen penkkiin päänkuvansa ympäröitynä hilseellä, yöööök... heivasin sen penkin veke ja otin toisen... ;)

Baarilitsari oli kyl hauska, ja se "me halutaan tanssia" :D Mut kaikkein parasta oli silti nää "kyl mä kuuntelen sua" ja näprää vaan kännykkää tai kattelee ohikulkijoita, noinhan se menee :D

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.3.13 17:19:37

piste: Joo noi oli kyllä todella hyviä, vaikka noita koipia sitten joutuukin vähän perkaamaan, eikä voi pistellä ihan sillee suuhun niin kuin taas fileitä ja suikaleita voi. Täytyy vielä kokeilla ja viilailla tota vähän, mutta nyt mä luulen, että ainakin näillä mun keittiövehkeillä tossa alkaa olemaan aika maukas ja helppo ateria. Eikä tohon mene kauaa aikaakaan. Onhan se tietysti uunissa jonkun aikaa, mutta ei tossa tarvi kuin latoa noi ainekset vuokaan ja odotella. Niin ja tohon pistin myös aurajuustoa, mikä sopii todella hyvin kanaruokien kanssa. Tällä kertaa vihannessekoituksena oli 200g herne maissi paprikaa. :)

Täytyy tota pakkasta nyt tyhjennellä, kun pitäis sulatella se. Vaan kenelleköhän mä ton reilun litran verran jäätelöä oikein syöttäisin ja noi loput vohvelit, kun en nyt ite viittis ton takia lipsuilla. :D

Mission: Joo noissa oli kyllä hauskoja havaintoja. Tosta voi hyvin symppailla naisiakin, kun alkaa miettimään mitä kaikkea te joudutte meiltä miehiltä monesti kestämään. :p

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   24.3.13 17:49:32

min: ai sellainen tapaus... Just. Oli vissiin päähäntaputtelijaa vailla.

Kysyin just sitä tyyppiä, mistä oon kiinnostunut, taidenäyttelyyn. Sovittiin et mennään torstaina. Se halus lähtee 8)

Ois niin kiva tutustua vaihteeksi mieheen, joka ei ole mahdoton hurmuri ja levoton luonne, et saa nyt nähdä.

Noi videot on kyllä ihan loistavia! Kommentoinkin sinne toiseen topaan.

LähettäjäJysse 
Päivämäärä:   24.3.13 18:40:27

Oli kyllä todella nätti ilma tänäänkin. Kauniin ilman innoittaman päätinkin lähteä koiran kanssa Kopparnäsiin lenkille. Pelipaikalle ajellessani aavistelin pahaa, kun porukka virtasi vastaan alvariinsa. "Pahin pelkoni" toteutuikin, kun saavuin parkkipaikalle, porukkaa oli ku pipoo ja lisää virtas koko ajan. Mikä siinä on Suomesta löytyy lääniä vaikka kuinka ja paljon ja vois kuvitella et jos painelee "metsään" niin silloin ei törmäis muihin, mutta ei ku kaikkien pitää änkeä just sinne missä mä oon :/ Tanan kaupunkilaiset pysys siel kaupungissa :D No onneks tuolla on talvella tilaa talsia, kun meri on jäässä.

Mää laiskottelin tänään(kin) ruaanlaitossa, päivällinen siis koostui Subwayn kokojyvä Italian BMT:stä (30cm) ja jälkiruoaksi oli tarjolla Ben & Jerry's Karamel Sutra ähmelöä =)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.3.13 18:42:39

Jaahas, sitä alkaa sutinat lisääntymään täälläkin. No niinhän sen kuuluukin olla. :)

Mulle tuli vaan paha olo, kun sain tossa tietää vähän kaikkea lisää siitä naisesta, joka vedätti mua. Et mitä kaikkea se on sitten sen jälkeen tehnyt ja myös sinä aikana. Sen paremmin noita kuitenkaan erittelemättä voin todeta, että ihan sairas tapaus. Oon tässä ihmetellyt miksi en uskonut niitä merkkejä mitkä kyllä huomasin jo silloin. En olisi koskaan uskonut, että sellaiseen törmään, mutta onpahan nyt sekin koettu. Harmi vaan, että toi tekee kyllä sen, että jatkossa olen sitten aika monta pykälää varovaisempi ja epäluuloisempi naisia kohtaan. :/

Päivämäärä:   24.3.13 18:53:15

Oi, onpa hyvät eväät ollu Jyssellä! :)

Pikku-Kuutti tartteis nyt selvästi lohdutusta ja paijausta; missä Mission..?

Päivämäärä:   24.3.13 19:00:53

Täällä! :D Voi kuuttia, immiset on persiistä :/

Pitäs kato osata valita parempia, semmosia joilla ei ole salattua elämää, jotka ei petä eikä niillä ole mitään mielenkiintoa moiseen. Kröhöm! :D

Tää voi kuulostaa mainokselta, ei oo tarkotus, mutta onpahan tossa tavallaan "testi" itellekin, vaikka sen tiesin itsestäni kyllä etukäteen, että jos tosiaan viettää useemman vuoden mielenterveyskeissin kanssa selibaatissa, ja saumaahan olis ollu pettämään, muttei käyny mielessäkään, niin kyllähän tää maailma sais vaik räjähtää että semmosta tapahtuis. No okei, sitte vois olla vaikee pitää lupausta jos joku päättäis poistaa kaiken eläinrääkkäyksen maailmasta hintana, mut kun en usko ees joulupukkiin niin Mission impossible :)

Mut Minski, ei pidä enää hautoa niitä menneitä, se ihmisraunio on nyt taaksejäänyttä ja sen touhut ei saa enää vaikuttaa suhun, muuten se voittaa! Nostat vaan ittes yläpuolelle ja toteat että sille kahelille on aivan riittävästi uhrattu joten ei saa enää ajatustakaan, eikä sille pidä uhrata enää yhtään hyvää mieltä muutettavaks pahaksi.

Päivämäärä:   24.3.13 19:05:43

Ja min oli paitsiossa tälläkertaa, tajusin etsiä tota kommenttia vasta kun siihen jo oli kommentoitu, salaa ilmestyny tonne väliin...

On siinä kans melkonen giggis toi minin keissi, onpa joo yllätys ettei ihan enää kiinnosta! Mutta aattele, on niitäkin jotka sit vaan ihan "joo, okei" lähtee mukaan ja huomaavat parin kk kuluttua olevansa taas tilanteessa että mies löysi jotain kiinnostavampaa... Noilla alotuksilla ei pitäs tosiaan lähtee ollenkaan kattomaan et mikähän tyyppi tää on.

Päivämäärä:   24.3.13 19:11:15

Juu, se on kumma juttu miten ihmismieli kääntää asioita mukkelismakkelis, vaikka näkee ja tiedostaa niin sitä ei vaan halua nähdä tai hyväksyä. Jälkeenpäin sitä sitte miettii että miksi ihmeessä kulutin aikaani siinä??? Mutta ei sitä siinä hetkessä vaan halua tajuta. Mulla on ihan sama homma ku Missionilla, oon yltiöuskollinen vaikkei aina ois ees varmaan kannattanu olla. Pettäminen ois pettämistä myös mua itseäni kohtaan, en vaan kykene. Pitää olla sen verran selkärankaa että entiset asiat selvitetään pois alta ennen kuin uusia edes suunnitellaan.

Lähettäjämin 
Päivämäärä:   24.3.13 19:14:01

Mun puolestani vinkukoot tyyppi niin paljon ku haluaa :) mul on parempaa tekemist yhen henkilön kans :p

Päivämäärä:   24.3.13 19:15:10

Kyllähän mäki tossa suhteenraadossa aina haaveilin prinssistä joka tulis ja veis pois, mutta tosielämässä se järjestys olis ollut se että prinssiehdokkaan ilmestyessä maisemiin, se olis vaan sykäys sille että entinen suhde loppuu sit tasan siihen ennenkuin mitään uutta viritystä alkais edes harkitsemaan.

Yks on tietysti sekin että en ite haluais elää salaisuuksien ja valheiden kanssa, oon semmonen lörpöttelijä muutenkin ja haluun kertoa ja jakaa omia asioitani, ahdistais jos olis jotain tommosta jemmassa. Saati nyt että se muutenkaan kiinnostais. Ei mun juttu sit ollenkaan.

Nyt on kyllä mentävä kattoo broidin uutta heilaa, faijan ruokien ääreen :)

Minskille parempaa mieltä, unohda se ryökäle!

Lähettäjä: siksak 
Päivämäärä:   24.3.13 19:35:16

En nyt tiiä saako tänne topikkiin kirjotella mitä tahtoo, mutta jos nyt yksi sinkku saa pyytää neuvoa toisilta sinkuilta :)
Eli olin hyvän ystäväni ja yhden miehen (josta olen kiinnostunut) kanssa baarissa, ja lähdimme sieltä jatkoille miehen luokse. Siellä sitten normi jatko-kuviot, kunnes musta alkoi vaikuttaa että olen kolmas pyörä (kaveri flirttaili hyvin avoimesti miehelle ja kosketteli yms). Sanoin että taidan lähteä kotiin, tietty estelivät, mutta antoivat kumminkin mennä. Eli paikalle jäivät siis vain ystäväni ja tämä mies.
Olen lähes varma että he harrastivat seksiä, ystäväni kertoi nukkuneensa sohvalla mutta en usko häntä. Mies ei kommentoinut/kieltänyt asiaa kun juteltiin. Ei tässä siis sinällään ole mitään muuta ongelmaa, kun se että ystäväni tietää että olen kiinnostunut tästä miehestä ja mieskin vaikuttanut olevan kiinnostunut.. Aikuisia ihmisiä kun ollaan ja kukaan meistä ei ole varattu, niin pitäisikö mun vaan antaa asian olla.. Tuntuu vaan, jos nyt tulee jotain juttua tämän miehen kanssa, etten voi luottaa ystävääni etteikö hän jatkossakin tekisi tätä, vai kannattaako mun vaan unohtaa koko mies.
Äärettömän epäselvä juttu varmaan, mutta kiva olisi kuulla mielipiteitä asiaan. :)

LähettäjäMinority_Report 
Päivämäärä:   24.3.13 19:52:06

En mä sitä naista enää mieti tai ole siinä mitenkään kiinni. Oikeastaan mua suojeli tossa just se, että en silloinkaan halunnut suhdetta kenenkään kanssa. Juttelin vaan sen kanssa kaikenlaista semmosta mitä ei olis pitänyt ja uskoin siitä sellaisia juttuja mitkä nyt kaduttaa, kun olin niin typerä enkä jotenkin ymmärtänyt uskoa epäillyksiäni, vaikka ne on nyt jälkikäteen ajateltuna niin selviä. Se oli oikeastaan enemmän sellainen juttukaveri, eikä me siis seurusteltu tai edes tavattu kertaakaan. Silti, kyllähän toi syö luottamusta naisiin ainakin joksikin aikaa. Varsinkin kun olen aina ollut sitä mieltä, että olen aika hyvä arvioimaan ihmisiä ja että mulla on hyvä ihmistuntemus. Noi koki tossa aikamoisen kolauksen.

Kaikki tapahtui kuitenkin netissä ja lupauduin sitten lopulta sen tapaamaan, jolloin se ei enää voinut oikein peitellä noita salaisuuksiaan. Toi koko juttu jatkui noinkin pitkään lähinnä sen takia, ettei mulla oikeasti ollut aikaa sille tai haluja suhteeseen kenenkään kanssa. Jos olisin ollut normaalisti, niin se olisi joutunut näyttämään noi korttinsa aika nopeasti. Että ei toi nyt sikäli niin paha juttu ollut, vaikka sanotaan nyt niin, että sekin vois kyllä tehdä jonkin verran vahinkoa mulle. Siksi oon siitä pysytellyt nyt kaikin tavoin erossa, vaikka se on mua välillä yrittänyt huudella, että missä oon.

Nyt sitten nää tuoreimmat jutut on tulleet muiden kautta mun tietooni ja toi koko kuvion laajuus on valjennut vielä entistä paremmin. Että sitä mä nyt tässä hämmästelen ja voin jopa pahoin tosta miten sairaita ihmisiä sitä onkaan. Ja kuinka mäkin menin sitä uskomaan.

Noh, ei se auta kuin yrittää ottaa tästä opiksi taas.

Päivämäärä:   24.3.13 19:55:21

Hemmetti, mä törmäsin TAAS siihen naapuritallin kuolattavaan ihanuuteen!!
Ja aivan yhtä mahdottomassa paikassa kuin alko, siis huoltoasemalla....ihan yhtä karseen näköisenä kuin alkossakin.
Meikit poskilla, hikisenä ja hiukset päätä myöten ratsastustreenin jälkeen.
Miksi se aina silloin osuu kohdalle, kun näytän ja haisen hirveeltä????
Kurnau, älä mee edes sinne Siwaan!!
Tai sit vaan pynttäytyneenä viimeisen päälle.
Mä kaivan seuraavan kerran itteni vaikka lusikalla maan alle, jos tuo vielä tulee jossakin vastaan ku olen vähiten edustavimmillani!!!!

Päivämäärä:   24.3.13 19:56:21

siksak -> mie antaisin asian vaan olla ja yrittäisin unohtaa koko tyypin. Ainakin minä haluaisin lähtökohtaisesti sellaisen miehen, joka on kiinnostunut juuri minusta, eikä paneskele mun kaverin kanssa.. Mun neuvoja miehiin liittyvissä asioissa ei kyllä ehkä kannata kuunnella, nimimerkillä 30-v sinkkuna, eikä edes mitään säätöä ole koskaan ollut..

Kauheaa katottavaa muuten tuo Suomen surkein kuski :o Varmaan näyttäs samalta, jos mut laitettas Helsinkiin autoilemaan.. Selvisin mie kyllä aikanaan Kumpulaan saakka Turuntieltä ihan ehjin nahoin useammankin kerran; mutta keskustaan mua ei kyllä sais kirveelläkään :o

Päivämäärä:   24.3.13 20:02:05

Pisteelle vielä kiitos osuvasta kommentista, en vain eilen ollut kovin vastaanottavainen, vaikka pari riviä laitoinkin tänne.

Siksakille, että anna kummankin olla, ei ne oikealaiset miehet noissa tilanteissa kiinnostu kaverista.

En ole käynyt katsomassa yhtäkään asuntoa, katsoin netistä 400 ilmoitusta. Laitoin viestiä autojobbarille.

Lähettäjä: Syvämiete 
Päivämäärä:   24.3.13 20:04:29

Minski: Tiedän sen tunteen, kun jälkikäteen ihmettelee selviä merkkejä tilanteen todellisesta laidasta. Mutta helppohan se on asiat nähdä oikeassa valossa, kun jälkikäteen yhdistää viivat, silloin kaikki pisteet ovat näkyvillä. Mitään tilanteita ei edes tulisi, jos siinä hetkessä osaisi vetää oikeat johtopäätökset, mutta silloin ei ole asiayhteys selvillä, joten ei voi tietää missä mennään.

Tää liittyy myös perusluottamukseen, joka on hyvä olla olemassa. Muihin on pakko luottaa ja siihen, että jokainen suusta tuleva sana ei ole valetta. Etenkin ihastuneena tai rakastuneena haluaa uskoa vaan hyvää. Kurjaa on, kun suomut putoavat silmiltä ja toteaa, että on olemassa ihmisiä, jotka valehtelevat työkseen. Mutta silti, jotenkin haluan uskoa siihen mahdollisuuteen, että ei tarvitse olla varuillaan ja epäillä pahinta. Saako sen yhdistettyä terveeseen varovaisuuteen?

siksak: jos haluat rakkautta niin unohda, jos jotain muuta niin... Ei kuulosta mitenkään siltä, että mies olisi ihastunut sinuun.

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.