Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hassu uni

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.10.24 17:51:43

Kävelin jalkakäytävällä, ehkä koiran kanssa, sitten tajusin että kannoillani oli vanha mies, jollakin tapaa erikoinen, sellanen mustan puhuva, musta parta, en oikein nähnyt naamaa, mutta ei reagoinut minuun mitenkään, vaikka laahusti siinä siinä alle parin metrin päässä,joku kaapu päällä, ei tavalliset vaatteet eikä tavallinen tukka tai päähine, katosi sitten kun olin sen/hänet huomannut.

Re: Hassu uni

Lähettäjä: ei omal 
Päivämäärä:   14.10.24 19:58:47

Onneksi unet on unia. Pakenin murhaajia, jotka jahtasivat minua sokkeloisessa rakennuksessa ja puukottivat muita matkalla. Pakenin kiiveten seinän yli ja sain sivulleselta puukon. Murhaajat löysivät minut, joten hyökkäsin niiden kimppuun ja puukotin paetessani useampaa ihmistä. Pääsin pakenemaan ja tulin rantaan. Uin läheiseen saareen. Vähän väliä näen vastaavia painajaisia, ne eivät tarkoita muuta kuin sitä, että elämäni on tällä hetkellä melko stressaavaa.

Lähettäjä: uni 
Päivämäärä:   14.10.24 20:05:39

Minä näen eri versioita unesta, jossa on aina pikkuvauva, joko oma tai jonkun muun, mutta minun hoidettavaksi tuleva.
Joka kerta vauva tulee yllättäen ja minulla ei ole sille mitään, ei vaatteita, ei ruokaa, vaippoja tai sänkyäkään.
Sitten yritän kehitellä sille huiveista vaatteita ja pyyhkeistä vaippoja.
Olen yli viisikymppinen ja omia aikuisia lapsia on neljä, elämässä tilanne, että uutta tulee koko ajan vastaan ja muutoksia...

Lähettäjä: hui 
Päivämäärä:   14.10.24 20:06:30

Todella ahdistavan kuuloisia unia! :( Toivottavasti pian helpottaa.

Viime yönä tuli myös pitkästä aikaa paettua kaverin kanssa jonkinmoista muskelimiestä ja hänen kätyrinä toimivaa naista. Ihan henkemme edestä juostiin ja jossain vaiheessa otin muskelin kuristus otteeseen ja pidin niin kauan kunnes siltä lähti taju. Kaveri tappeli kätyrin kanssa. Juostiin pakoon ja päästiin kotiin josta päästettiin oma muskelikoiramme vapaaksi, ja se sitten ajoi nämä jahtaajat pois. En aikoihin ole nähnyt noin painostava unta, että ahdistus tuntui vielä herätessä. Lähes hengästynyt.

Lähettäjä: Hipsu 
Päivämäärä:   14.10.24 21:21:17

Mä näin ihan hirveen, häiriintyneen unen. Siinä Jussi69 pakotti jonkun naisen nielemään esineitä, esim. paristoja, nauloja ja tyhjiä limutölkkejä. Katoin vierestä tätä ja kun tämä nainen myöhemmin puki ulkovaatteitaan lähteäkseen kotiin hän sanoi, että tämä oli hänen elämänsä paras kokemus.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.