Lähettäjä: -
Päivämäärä: 14.10.24 17:35:27
Minun siskoni on suuttunut minulle lukemattomia kertoja siitä, kun suunnilleen katson häntä tai hengitän väärin. Tai mietin "liian kauan" vastausta johonkin (suu on avattava heti kun hän sulkee omansa, muuten on liian hidasta ja ärsytän häntä tahallani ignoraamalla!!1) Suosikkini ovat ehkä ne kerrat, kun hän suuttuu minulle kun en tehnyt jotain, mitä hän oletti että tekisin, mutta ei kommunikoinut toiveitaan ääneen minulle. Eli minun vikani, ettei telepatia toimi. Jos hän kompastuu kenkiini eteisessä, sekin on minun vikani, koska ne ovat minun. Lista on loputon, eikä tosiaan olla mitään teinejä enää. Ihminen, jolla on huono itsetunto ja jolle itsereflektio on liian pelottava asia, saa todellakin riidan pystyyn ihan yksinään kun tulee kiire kaataa epävarmuutensa jonkun muun niskaan ettei vahingossakaan joudu olemaan vastuussa negatiivisista tunteistaan itse saati sitten joudu kritiikin kohteeksi. Hyökkäys on paras puolustus -tila päällä sellaisissakin tilanteissa, kun kukaan ei ole hyökkäämässä...
|