Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suosittele kylpylää tms Suomessa tai lähellä

Lähettäjä: Vkloppukohde hauss 
Päivämäärä:   14.10.24 14:38:10

Haluan marras-joulukuussa lähteä viikonlopuksi jonnekin rentoutumaan, näillä näkymin yksin. Asun Uudellamaalla.
Suosittele jotain kivaa ja kohtuuhinaista kohdetta joku Suomessa tai lyhyen lentomatkan päässä. Etelään haluaisin, mutta ei varaa, joten kohtuuhintainen kohde nyt tosiaan haussa. Suomi, Ruotsi, Tallinna tms. Kohde voi olla kylpylä tai jokin muukin, jossa ei tarvitse olla säiden armoilla.

Re: Suosittele kylpylää tms Suomessa tai lähellä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.10.24 14:40:55

Pärnu on täynnä kylpylöitä, lähestulkoon valinnan vaikeus löytää se itselleen paras. Myös Saarenmaalla on kivoja kylpylöitä ihan Kuresaaren keskustassa. Sekä Pärnuun että Saaremaalle pääsee kätevästi bussilla.

Lähettäjä: meijju 
Päivämäärä:   14.10.24 15:52:16

Onks kokemuksia noista Pärnuun kylpylöistä? Keväällä ehkä tuonne 3 kaverin kaa ja olis kiva löytää joku mukava kylpylä.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   14.10.24 16:05:53

Itse olen ollut Pärnussa Hestia hotel strandissa, nyt olen seuraavaksi menossa Tervise paradiikseen. Strand oli vanha ja betoninen, mutta muuten ihan ok, tervise paradiis on enemmän lapsiperhekohde kun on kunnon liukumäet ja muut. Aikuisporukalla mun valinta olisi Wasa resort, suht uusi paikka.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   14.10.24 16:07:19

Olen haaveillut pitkään Tukholman Yasuragista. Saisi sellaisen rauhaisan retriitin...

Lähettäjä: Meri 
Päivämäärä:   14.10.24 17:54:23

Suomen kylpylöistä minun lemppari on ollut Bomba. Sieltä voi tehdä myös päiväretken Kolille patikoimaan, toki pitää olla auto käytössä.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   14.10.24 17:56:40

Oletteko kaikki jotakin treenattuja salikroppaisia vai kuinka te koette kylpylät niin rentouttaviksi paikoiksi?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   14.10.24 18:01:02

?, miksi pitäisi olla treenattu? Ei sinne ketään mennä tiirailemaan. Lisäksi elämä on paljon helpompaa, jos ei murehdi siitä,mitä muut ulkonäöstäai miettii. Ihan turhaa sellainen. Ei minua ainakaan kiinnosta, mitä joku satunnainen ihminen miettii ulkomuodostani. Enemmän ihmetyttää se, miten epävarmoja ihmiset ovat itsestään, jos tällaista ihmetellään. Kylpylöissä, uomahalleissa jne käy ihan kaiken ikäisiä, näköisiä ja kokoisia ihmisiä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.10.24 19:00:56

"Oletteko kaikki jotakin treenattuja salikroppaisia vai kuinka te koette kylpylät niin rentouttaviksi paikoiksi?"

Voi miten surullista, että joku aikuinen (?) on varustettu noin heikolla itsetunnolla. Itseäni ei kiinnosta pätkääkään, mitä mieltä jotkut random kylpylässäkävijät ovat minun kropastani.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.10.24 22:35:15

Kasnäs

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   14.10.24 22:38:11

Bomba Nurmeksessa, laadukas kylpylä ja kivoja luontoreittejä lähialueella

Lähettäjä: sk 
Päivämäärä:   14.10.24 22:38:16

Meidä suosikit ovat Peurunka ja Järvisydän
Molemmissa kylpylän lisäksi paljon muita aktiviteetteja, ja ihanat ulkoilumaastot.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.10.24 00:40:02

Teiltä katsottuen ehkä hieman kaukana mutta iste lähden Haaparannalle Cape eastiin marraskuun lopulla . En ole ennen käynyt mutta on vähän erilaisempi ja aikuisille profiloitu.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   15.10.24 00:50:25

Mitä te teette niissä kylpylöissä? Uitte? Saunotte? Kaikki kylpylät, joissa olen käynyt, ovat sellaisia lapsiperheille suunnattuja vesileikkipuistoja. Aikuiseen makuun (jos ei tarvitse lapsia vahtia) siellä on vain saunat, porealtaat ja allasbaarit.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.10.24 00:52:49

Uidaan, saunotaan, syödään, löhöillään, käydään hemmotteluhieronnoissa, ulkoillaan, jne...

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.10.24 01:02:21

Uidaan, lillutaan, syödään ja juodaan, saunotaan, lasketaan mäkeä tai otetaan hoitoja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.