Lähettäjä: xx
Päivämäärä: 14.10.24 10:47:25
Teen töitä kotona ja kissa haluaa usein olla minun seurana. Sehän on oikein mukavaa, mutta nyt tuo mokoma on keksinyt uuden huvituksen: revi ja pure tietokoneen ja näyttöjen johtoja. Eli nyt on aika kissan keksiä joku muu oleskelupaikka kuin tuossa minun näytön ja tietokoneen takana.
Onko ideoita, millä kissaa kannattaisi hätyyttää sieltä. Toki voin siis pitää työhuoneen oven kiinni, mutta olisihan se kiva, että kissa voisi olla tässä huoneessa kuitenkin halutessaan, kunhan ei menisi tuonne tietokoneen taakse.
Hajuvesiä kissa inhoaa ja joskus suihkautin tuonne hajuvettä. Se toki toimii, mutta itse saan päänsärkyä kun istuu voimakkaassa hajuveden tuoksussa monta tuntia... Moni kissa inhoaa foliota, kosak siitä lähtee inhottava ääni jos sen päälle astuu/ sitä puree. Kokeilin tuota ja toimi muutaman viikon, kunnes kissa tottui siihen.
onko jotain sellaista kissankarkotussuihketta, joka ei haisisi ihmisen nenään kovinkaan voimakkaasti? Suosituksia?
--
Ja ennen kuin joku valittaa siitä, että kissa on tylsistynyt tms. Kissaa totta kai huomioidaan pitkin päivää ja iltaisin enemmän. Mutta työpäivänä minun on pakko tehdä myös töitä, kissalla on yleensä aamupäivästä aktiivisuushetki, mutta silloin en voi sitä leikittää kun on työt. Kissalla on leluja, raapimispuu yms. tarpeisto.
|