Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaupassa ollessa kassalla....

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.10.24 17:29:51

Minun kohdalla vaihtuu myyjä. Ja näitä on ollut nyt useamman kerran. Onko nää kaupan kassat haluttomia myymään mulle ruokaa vai mikä tässä nyt on?

Re: Kaupassa ollessa kassalla....

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   13.10.24 17:34:55

Heillä on tietyt taukoajat ja tauottejat.

Ihan nyt turhaan kuvittelet itsestäsi kummallisia, aivan normaalia toimintaa on tuo.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   13.10.24 17:36:43

Tuuri vaan kohdallaan että just sattuu tauko kun aloittaja tulee...

Lähettäjä: Huono hetki 
Päivämäärä:   13.10.24 17:43:38

Aina voi kytätä sen verran että myyjä on just vaihtunut niin ei ihan heti vaihdu.

Päivämäärä:   13.10.24 17:47:09

Mistä minä voin tietää että kauanko se myyjä on ollu kassalla jos käynti on nopea 10 min? En todellakaan ala kyttämään että onkohan tuo nyt just tullu tuohon vai ei.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   13.10.24 17:48:27

Kaikesta sitä saakin ongelman väännettyä :D

Lähettäjä: Kaupan täti 
Päivämäärä:   13.10.24 18:06:26

Aloittaja voi olla aivan rauhassa. Kukaan ei taatusti ole Haluton myymään” sinulle, ellet nyt sitten ole aivan poikkeuksellisen huonokäytöksinen asiakas. Kuten Ällö sanoikin, se työvuoron päättyminen tai tauon alkaminen ei ile mitenkään sinusta riippuvainen.

Lähettäjä: xc v 
Päivämäärä:   13.10.24 18:07:18

Joo oot niin pirun ruma ja haiset pahalta että kassatkin juoksee karkuun!

Päivämäärä:   13.10.24 19:07:27

Olet niin uniikki surkea pas'ka ettei kukaan halua myydä sulle.

Tai olet niin ihanan hekumallinen että kaikki haluavat myydä sulle.

Riippuu katsotko tulijan vai lähtijän kannalta. Vaihtohan siinä tapahtuu, ei siitä myyjä kokonaan pois lähde.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.10.24 21:34:27

Meillä vaihtuu myyjä kassalla useimmiten tunnin tai kahden välein. Välillä työvuorot menee hassusti ja joku onkin vain 30min kerralla. Itse olen usein iltaisin vastuuvuorossa ja silloin käyn kassalla usein vain paikkaamassa kassavuorolaisia heidän taukojensa ajan eli olen vain n. 15min kassalla kerrallaan ja kassavuorolaiset vaihtelevat muuten keskenään. Tosi usein siis meilläkin vaihtuu myyjä eikä se johdu asiakkaista. Mielestäni työ on paljon mielenkiintoisempaa kun pääsee tekemään monipuolisesti eri töitä eikä olla pelkästään kassalla.

Lähettäjä: jees 
Päivämäärä:   13.10.24 23:26:27

Minulle tehtiin yhteen aikaan aina lentokentällä pistotarkastus "terrorismin nimissä". Olenko minä terroristi?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.10.24 23:39:49

Kassamyyjä joko lähtee tauolle tai palaa tauolta, jolloin taas tauottaja lähtee muihin tehtäviin. Tai vuoro päättyy ja lähtee kotiin, ja seuraava jatkaa. Tai siirtyy muihin työtehtäviin esim. hyllyttämään ja joku muu jatkaa kassalla.

Lähettäjä: ---------- 
Päivämäärä:   14.10.24 04:51:15

Aloittajan kannattaa katsoa elokuva Truman Show.

Lähettäjä: hahaha 
Päivämäärä:   14.10.24 05:02:03

Muista, että yksi tärkeimpiä tehtäviäsi asiakkaan roolissa on muistaa heittää se "no se on varmaan sit ilmainen kähähähä"-läppä siinä vaiheessa, kun joku tuote ei suostu piippaamaan skannerista läpi.

Lähettäjä: Elaine 
Päivämäärä:   14.10.24 06:22:14

Onko tää se sama jonka kohdalla ihmiset alkaa aina haukottelemaan / syljeskelemään tmv, tai sitten se, jolle vilkutellaan kun hän seisoskelee parvekkeella?

Päivämäärä:   14.10.24 06:53:47

Mä olen huomannut että autolla liikennevaloissa odottaessa jalankulkijat vilaisevat minua ohi kulkiessaan, miksi?

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   14.10.24 08:26:45

Tuttavani sanotaan nyt vaikka "aki" alkoi kirjoittelemaan Facebookissa vastaavaa.
Autoja oli tahallaan parkkeerattu hänen kulkureitilleen, kaupassa on aina rullakko tai lava pistetty hänen esteeksi jne.

Nykyisin "aki" huilailee psykiatrisessa sairaalassa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.