Lähettäjä: -
Päivämäärä: 14.10.24 13:20:03
"Riitaan kun tarvitaan aina kaksi."
Periaatteessa joo, mutta riittää että toinen riitelee.
Mun exä oli usein tosi riidanhaluinen ilman syytä. Aamulla heti huomasi sen käytöksestä ja ilmeestä, että tänään se haluaa riidellä. Homma meni esim. tälleen; liikennevaloissa oli vieressä jokin random auto, josta mies kysyi minulta, onko hieno. Jos vastasin, että ei minun mieleiseni, alkoi riitely "hommaa itse sitten parempi niin ei tarvitse toisten autoja haukkua, en paljon sinuna puhuis tojotas kanssa". Jos vastasin, että on tosi hieno "pitäiskö mullakin olla tollanen, kato onko toi äijäkin susta komea, ota se niin saat hienon autonkin samalla".
Saattoi myös kysyä mielipidettä esim. laulajasta televisio-ohjelmassa (nämä oli jostakin syystä aina naisia, joista halusi mun mielipiteen), että oliko A hyvä. Jos sanoin, että ei vaan B oli minusta parempi esiintyjä "oot sä kyllä kateellinen, mene ite tonne laulamaan kun kerran oot kaikkia muita parempi" ja jos sanoin, että oli A tosi hyvä "ootko tosissas, kamalan näköinen ja äänikin kamala, tietenkin se oli susta hyvä eikä B kun B on hyvännäköinen".
En kommentoinut sen enempää enkä sanonut enää mitään, mutta tämä jatkoi raivoamista ja minun nimittelemistä milloin mitenkin. Kun en vastannut kysymyksiinsä sitä enkä tätä, siitäkin alkoi riidellä "kun ei sun kanssa voi puhua mistään" ja "on se kumma kun et voi sanoa mielidettäsi" ja kun sanoin, että parempi etten vastaa, koska kaikki vastaukset on sulle "vääriä", niin ilmoitti, että se johtuu siitä kun MINÄ (siis minä) haluan aina riidellä. Kerro kysyttäessä mielipiteesi, jonka kysyjä on jo päättänyt olevan väärä on se mikä tahansa = SINÄ olet riidanhaluinen :D
Ihan sujuvasti ainakin tuo aikuinen mies riiteli itsekseen.
|