Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lemmikki hiiret ja tuuletus?

Lähettäjä: hiiripiiri 
Päivämäärä:   12.10.24 18:18:15

Te joilla lemmikkinä hiiriä miten hoidatte tuuletuksen? Otatteko ne jotenkin erityisesti huomioon? Mulla on tavallisia ja nakuhiiriä, asuvat terraarioissa.
Asun yksiössä ja hiiret on kyllä asunnon toisessa päässä, ja voin siirtää myös terraariota helposti "nurkan taakse" mutta en toiseen huoneeseen ellen laita kantokoppaan ja siirrä vessaan tai vaatehuoneeseen tuuletuksen ajaksi.

Hiiret ei ole ollut mulla kauaa ja nää on mun ekat hiiret. Otatteko hiiret jotenkin huomioon, vai tuuletatteko normaalisti?

Re: Lemmikki hiiret ja tuuletus?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   12.10.24 18:23:46

Veto on kaikille jyrsijöille pahasta. Olisi parasta, jos saat ne siirrettyä vaikka kylpyhuoneeseen tuulettaessasi.

Lähettäjä: gw 
Päivämäärä:   12.10.24 18:26:27

Auttaisiko jos terraarion päälle laittaa paksun viltin tuuletuksen ajaksi?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.10.24 18:26:51

Ällö, voin tosiaan siirtää ne kantokoppaan ja laittaa kylppäriin ja oven kiinni tuuletuksen ajaksi (ja vähän ylimääräistä kun nyt viileä ilma).

Lähettäjä: Maalaisjärki 
Päivämäärä:   12.10.24 18:47:49

Paksu viltti terraarion päälle. Ei ilma nyt sen lasin läpi kulje joten, jos laitat paksu viltin kannen päälle niin eipä sinne mikään veto käy.

Päivämäärä:   12.10.24 18:48:32

Onhan niillä pesä ja lämmikettä? Kuin kauan oikein tuuletat? Sen että ilma vaihtuu niin ei tarvi hiiriä siirtää, tuskin huomaavat koko asiaa. Tuuletusta ei tehdä niin että asunnon lämpötila laskee merkittävästi pidemmäksi aikaa. Ja jos ne häkit on ikkunan alla niin ne on parempi siirtää muualle muutenkin.

Päivämäärä:   12.10.24 19:12:13

Viltti terran päälle riittää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.