Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi miehet pitävät kauhuelokuvista?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.10.24 17:58:21

Kirjaimellisesti joka kerta kun antaa kenen tahansa miehen valita elokuvan leffatreffeillä, saa varautua katsomaan elokuvan, joka on alusta loppuun täynnä yököttävää suolestamista ja kannibalismia. Onko kaikki muu tosiaan miehille liian tylsää? Eikö esim. laadukas komedia tai toimintaelokuva tarjoa riittävästi viihdettä?

Eikä edes riitä mikään psykologinen kauhu, jossa on hiipivän piinaavaa tunnelmaa ja oikeasti joku juonikin (esim. The Conjuring), vaan täytyy olla päämäärätöntä verellä ja sisäelimillä mässäilyä.

Re: Miksi miehet pitävät kauhuelokuvista?

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   12.10.24 18:12:54

Itsellä ihan päin vastainen kokemus. Haluavat katsoa komedioita tai sitten action elokuvia jotka taas itseä ei kiinnosta. Tykkään psykologisista trillereistä ja kauhusta.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   12.10.24 19:45:50

Mulla kans päinvastainen kokemus, yksikään tapailemisrani miehistä ei ole tykännyt kauhuelokuvista eikä ole suostunut niitä katsomaan. Itse taas tykkään :D

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   12.10.24 20:05:21

Itselle ei toimintaleffat ja gore uppoa.
Upposi kun olin kakara, mutta niistä kasvoi aika nopeasti pois.

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   12.10.24 20:23:13

Mun mies taas haluaisi katsoa aina jotain mafian huumediilausta, ammuskelua ja takaa-ajoa. Itse en jaksa noita yhtään. Kauhua tuo ei taas suostu katsomaan ollenkaan

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.