Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suosittele untuvatakkia?

Lähettäjä: vyötärö must 
Päivämäärä:   12.10.24 00:58:13

Jokin nykyaikainen kaupunkitakki pikkupakkasille pitäisi saada ostettua. Noita (kevyt)untsikoita näkyy nykyään paljon, joten mietin sellaista. Moni näyttää kuvissa kuitenkin muodottomalta, ja tiedän että monella nuo menettävät muhkeutensa todella nopeasti.

Haluaisin suositusta pidemmänmallisista (kevyt)untuvatakeista, jotka ovat laadukkaita mutta järkevän hintaisia, ja joissa on jonkinlainen muotoilu, eli pitäisi kaveta vyötärölle. Olen isorintainen ja leveälanteinen, ja näytän lihavalta, jos vyötäröä ei vaatteesta löydy. Esim. Jott Laurie 2.0 takkia olen katsellut, kokemuksia siitä?

Koville pakkasille minulla on Rukkan perinteinen untuvatakki, sellaista överilämmintä en siis kaipaa.

Re: Suosittele untuvatakkia?

Lähettäjä: hh 
Päivämäärä:   12.10.24 01:02:41

Mulla on ollut vuosia IcePeakin kevytuntuvatakki. Oli aikanaan kohtuuhintainen ja pitänyt hyvin lämpimyytensä. Mulla on lyhyt malli, mutta eiköhän noilta löydy pidempäänkin.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   12.10.24 05:37:52

Mulla Calvin Klein. On hieno ja mukava käyttää. Ostettu Booztilta noin satkulla. Ovh oli jotain 250.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   12.10.24 07:45:58

Minulla on JOTT:n lyhyt kevytuntsikka ja olen ollut laatuun tyytyväinen.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   12.10.24 07:48:09

Icepeakilla laatu vaihtelee. Ostimme joskus vuosia sitten miehen kanssa molemmat joltain messuilta Icepeakin kevytuntsikat. Hänen takkinsa on edelleen jollain tapaan käyttökunnossa, omastani irtosi höyheniä alusta asti niin paljon että ei sitä voinut käyttää lainkaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.