Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Edullinen ja luotettava pikkuauto

Lähettäjä: Vinkatkaa 
Päivämäärä:   11.10.24 14:48:04

Tarve max. 25 000 e maksavalle (mielellään 10-15) pikkuautolle, joka on luotettava ja edullinen pitää (halvat verot ja vakuutukset, ei mikään maanantai-malli mitä saa koko ajan korjata), kulutus ehdoton maksimi 5 l/100 km, mieluiten bensa (tai hybridi).

Toyota Yaris?

Re: Edullinen ja luotettava pikkuauto

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   11.10.24 14:52:12

Toyotat on kyllä aika näppäriä ja luotettavia. Useammalla tutulla on, enkä ole kuullut valitusta. Itse ajan isomman kokoluokan autolla, jonka speksit ovat kaukana haluamastasi, joten en suosittele oikein muuta. Vag konsernin ajokit ovat myös tulleet tutuksi ja sinällään itse voisin ajaa volkkarills tai skodalla, mutten oikein noista uudemmista perusta. ( mulla on tallissa vm.1990 ja vanhempia volkkareita ;)

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   11.10.24 15:00:04

En minäkään "perusta" uusista Porcsheista. Hyvin voisin ostaa vaikka 3 että ei se tietenkään siitä ole kiinni, mutta en vaan "perusta" sellaisista.

Päivämäärä:   11.10.24 15:04:19

Joo: ilmajäähyt ovat paljon mielenkiintoisia. Itse kyllä mainitsin aloittajalle nimenomaan hänen tarkoittamiaan n.10-25te autoja. Ei saa uutta possua sillä rahalla ja vanhaa possua ei aloittaja taida kelpuuttaa ;)

Päivämäärä:   11.10.24 15:05:22

^jaha typo, siis mielenkiintoisempia^

Lähettäjä: tietotaito 
Päivämäärä:   11.10.24 15:05:42

Todellakin Toyota Yaris!

Pienikulutuksellinen, luotettava, katsastusihmisten läpihuutojuttu.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   11.10.24 15:10:11

Nissan Juke.
Ostin just aivan uuden, kaikilla herkuilla,
30 000 €.
Edellinen oli Micra, ostin uutena 2009, ei ikinä mitään vikoja. Kummipojalle siirtyi se.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   11.10.24 15:15:07

Minäkin tarvitsisin edullisen ja luotettavan auton, ideoita ? Minusta edullinen hintaluokka on kun hintalapussa on 4 numeroa.. autosta ja sen oletusiästä riippuen enssimmäinen numero voisi olla mitä vain 2 ja 9 väliltä, mutta kipuraja edullisuuteen on kyllä kympissä !

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   11.10.24 15:15:16

Fiat Punto on myös hyvä pieni tilaihme.
Edes vanhemmissa versioissa kulutus ei ollut (täysbensana) kuin 6l/100km, saati näissä uudemmissa.

Uutenakin menee tuohon hintahaarukkaan helposti, meillä olleissa puntoissa ei ainakaan ole ollut sanomista

Lähettäjä: kavio 
Päivämäärä:   11.10.24 15:25:24

Toyota Yaris. Ei kannata edes harkita muita. Menee myös Hmmm.....:lle.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.10.24 16:00:46

Mulla ei ole ollut Fordien kanssa ongelmia. Kulutus pientä. Toisilla sitten on ollut ongelmia, mutta taustalta on yleensä löytynyt huoltojen laiminlyöntiä.

Lähettäjä: Jj 
Päivämäärä:   11.10.24 16:13:37

Itse otin pienen leasingauton, enkä ole oman auton perään sen koommin haikaillut.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   11.10.24 16:24:22

Ostin 20 000 ajetun pienen Audin 15 000 eurolla. Kuluttaa alle 5 L bensaa. Suomesta. Olen ollut tosi tyytyväinen.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   11.10.24 17:36:39

Jos vielä Yarista pienempi riittää, niin Toyota Aygo. Mä ajan yksin käytännössä kehä III sisäpuolella ja on toinen Aygo menossa. Pitkän matkan ajoon toi ei tosiaan oo paras, mutta oon silti joskus käynyt joskus jotain n. 500 km suuntaansa reissuja ja niistäkin on selvitty ilman että jää moottoritiellä jalkoihin.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   11.10.24 17:45:27

Toyota Yaris tai Mazda 2. Muita en ostaisi.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   11.10.24 21:06:41

Toyota Yaris ehdottomasti.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   11.10.24 21:24:32

Erikoinen käsitys edullisesta. Mulla noin 2500 maksanut polo, 130 000 ajettu, vuosimallia vanha. Käy ja kukkuu ja on luotettava. En ikinä laittaisi kymmeniä tuhansia autoon. Tosin voin laittaa helposti satatuhatta veneeseen.

Päivämäärä:   11.10.24 21:26:23

Aivan varmasti.

Lähettäjä: Nämä 
Päivämäärä:   11.10.24 21:54:04

Nykyään on toyota corolla ja tätä ennen nissan micra. Molemmat lujia, edullisia ja kaikin puolin fiksuja käyttöautoja, joiden kanssa katsastuksetkin ovat sujuneet ilman ongelmia. Lähinnä kuluvia osia joskus vaihdettu. Ja minun autobudjettini on huomattavasti pienempi kuin aloittajalla. Micra maksoi vastakatsastettuna 600e ja nykyinen toyota corolla 3200e.

Lähettäjä: up 
Päivämäärä:   13.10.24 11:08:06

up

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.10.24 12:48:42

Toyota Yaris tai Honda Jazz. Muita ei kannata edes harkita.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   13.10.24 17:45:15

Mites neliveto-Swift?

Lähettäjä: Vexi 
Päivämäärä:   13.10.24 17:56:33

Ford Focus. Halpa ja hyvä, kaikki varaosat halpoja ja kestää hyvin maalaisteillä ajoa. Aika benspihi ja vakuutus ei ole kallis. Käytetyn hyvän saa kuuteen tonniin, että ei tarvitse maksaa paljon. Ihan auton näköinen ja kelvollinen kiesi käyttöön.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.