Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 11.10.24 13:56:14
Olen ottanut velkaa velan päälle, enkä pysty enää maksamaan lyhennyksiä. Olen jäänyt työttömäksi ja siksi tulot on minimaaliset. Luottotiedot on toistaiseksi kunnossa, mutta ei kauaa. On oma asunto, jonka ajattelin myydä, mutta hinnat on nyt alhaalla ja todennäköisesti joutuisin myymään sen niin halvalla, etten siitä saamilla rahoilla pystyisi maksamaan edes kaikkia velkojani pois. Olen maksanut lainoista pelkkiä korkoja, siirrellyt maksuja yms. Helpottaisi kummasti jos saisin yhdisteltyä velat / lainat, mutta tuskin mikään pankki myöntää yhdistelylainaa, kun tuloni ovat niin pienet juuri nyt.
Minulla on takataskussa hyvä liiketoimintasuunnitelma, jolla pystyisin työllistämään itseni, mutta sen toteuttaminen ja alkuunsaaminen vaatii rahaa ja muutaman kuukauden aikaa, jotta hommasta alkaisi saada rahaa, mutta millä selvitä nämä muutamat kuukaudet ja millä maksaa edes korot, ettei luottotiedot mene ?
Kiitos jos jaksoit lukea pitkän ja sekavan tekstini, olisin kiitollinen jos joku osaisi antaa jotakin neuvoa vai onko tilanteeni niin mahdoton, että annan velkani mennä ulosottoon ja haen jatkossa toimeentuloni sossun luukulta.
|