Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  seksiä kerran kuussa

Lähettäjä<33 
Päivämäärä:   11.10.24 00:47:18

Muita, jotka haluaa seksiä ehkä kerran kuussa? Ja silloinkin pehmeää, tunteellista, vähemmän yhdyntäkeskeistä....rakastelua.

Re: seksiä kerran kuussa

Lähettäjä: Almeera 
Päivämäärä:   11.10.24 08:42:54

Onneksi maassa saa useammin.

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   11.10.24 10:20:03

Hauska vitsi edelliseltä hehheh.

Meillä on seksiä ehkä kerran kuussa. Mua stressaa se välillä, koska koen että hyvässä suhteessa pitäisi olla useemmin (tiedän ettei tämä ole mikään todellinen hyvän suhteen mittari mutta silti se tunne mulla on) ja että meillä olisi siksi huonompi suhde. Teoriassa ehkä halauisin useammin, ainakin ajatuksen tasolla mutta sitten kun aika olisi niin väsyttää vaan liikaa. EHkä kerran kuussa torjun mieheni, joten kyllä hän varmaan vähän enemmän haluaisi seksiä, mutta ei nyt mitenkään radikaalisti. Me vaan ollaan molemmat niin kuolemanväsyneitä. Lähdetään aamulla töihimme klo 06 aikaan ja molemmat palaa klo 20.30-21 aikaan kotiin ja sillon toki vielä ruuan laitot, suihkut ym. Ja kun kello on 22-22.30 kun pääsee sänkyyn ja herätys soi klo 5.30, yleensä uni on ekana mielessä.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   11.10.24 11:20:03

Almeera, hauska, olis kyl kuussa hienoo!

Niin se kerta riittäs täällä kuukaudessa. Tai voi kun se menisikin parisuhteessa jus oman mielen mukaan.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   11.10.24 11:26:10

Haluaisin vaikka joka päivä, mutta harmi että mieheni ei halua kuin kerta viikkoon.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   11.10.24 11:34:56

No oma puoliso on viimeksi rakastellut kanssani kolme vuotta sitten -ja niin huonoa seksiä että en viitsi enää edes yrittää. Nyt kun tämä rajapyykki käytiin, aion hankkia itselleni hyvän seksielämän. Ei liene häneltä pois kun en häntä kiinnosta.

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   11.10.24 17:10:38

Vähän sama kuin N:llä. Itse haluaisin useamman kerran viikossa, mieheni vain kerran. Olen kuitenkin tilanteen hyväksynyt ja tällä mennään.
Kerran kuussa olisi kyllä niin vähän, etten kestäisi.

Lähettäjä: Nuorimies 
Päivämäärä:   11.10.24 17:14:07

En lähtisi kuuhun enkä marsiin. Aika tylsän näköisiä paikkoja.

Lähettäjä: Kerran 
Päivämäärä:   12.10.24 17:44:30

Kyllä, kerran kuussa, alkaen ekasta päivästä päättyen viimeiseen päivään.
Onneksi meillä sulhon kanssa halut ovat samanlaiset, joten rakastelemme vähintään kerran päivässä.
Kuussa emme ole rakastelleet, mutta monessa muussa paikassa kyllä ;)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.