Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Parinvaihto/pettämisen salliminen

Lähettäjä: Kokemuksia? 
Päivämäärä:   10.10.24 22:54:48

Onko täällä pitkään seurustelleita jotka on ottaneet vauhtia seksielämään + parisuhteeseen vieraiden kautta? Eli esim sallitte kerran käydä vieraissa oli se sitten maksullinen tai parinvaihto… keinoja on varmasti monia. Jos kokemusta niin kannattiko? Vai johtiko jopa eroon?

Asiaa olen mietiskellyt. Mieheni kanssa 30v. Hänellä vain 1 nainen ennen minua, minä taas kokeneempi. Olen saanut hänet kiinni muiden katselusta somessa jne. Mietin että jos kerran tekee mieli mikä minä olen estämään? Mietin vaan että tuossa on vaaran paikat olemassa.. mies vaikka jää koukkuun siihen touhuun tai alkaa miettiä eroa. Olen itse todella vapaamielinen seksin suhteen.. voisin olla vaikka kimppaa 2 naista ja mies kokoonpanolla.

Kannattaakohan asialla leikkiä? Onko nämä viritykset koskaan toimineet??

Re: Parinvaihto/pettämisen salliminen

Lähettäjä: Hnm 
Päivämäärä:   10.10.24 23:16:52

Miksi vain yhden kerran?

Lähettäjä: juuli 
Päivämäärä:   14.10.24 15:37:47

up

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   14.10.24 15:58:35

Parinvaihto ja pettämisen salliminen ovat sitten ihan eri juttuja..vaikka kuinka yhdessä sovittuja. Kannattaa siis miettiä tarkkaan mitä haluaa ja varsinkin mitä ehdottaa ! Alkuun joka tapauksessa pitkät keskustelut, ensi ehdotus voi tulla vaikka tyrmätyksi ja jatkua vasta joskus aikanaan. Ja sellaisen jälkeen miehelle kannattaa tehdä selväksi, että tämä ei sitten vielä ollut mikään lupa vaan keskustelun avaus (ihan kokemuksena tuttavapiiristä).
Ehkä turvallisimmat ja helpoimmatkin lähteä liikkeelle ovat seksijuhlat/klubit. Niiden ideakin on se, että mikä siellä tapahtuu myös jää sinne ja kaikki ovat anonyymejä. Henkilökohtaiseen tutustumiseen ja pidempiaikaiseen tapailuun liittyy aina enemmän riskiä tunteiden kehittymisestä ja sitä myötä kaikenlaisista hankalista ihmissuhdekiemuroista.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   14.10.24 17:22:35

Ei se ole pettämistä jos siihen on lupa!

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   15.10.24 07:05:44

Eikös "pettämisen salliminen" ole vähän niinkun paradoksi? Jos se kerran on sallittua, niin eihän se silloin ole enää pettämistä. Vrt. onko keksin ottaminen keksipurkista varastamista, jos sen tekee luvan kanssa?

Lähettäjä: Kokemuksia? 
Päivämäärä:   28.10.24 14:18:01

lisää

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.10.24 15:41:44

Ei se ole pettämistä jos siihen on lupa.

Mitä jos puhuisit sen puolisosi kanssa ja kysyisit mitä hän haluaa.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   28.10.24 19:47:14

Meillä puolison kans avoin suhde. Saadaan molemmat mennä omia menoja jos halutaan. Minä en ole mennyt, en koe tarvetta toistaiseksi, miehellä tiedän olevan yhden vakituisen naisen jonka kans käy harvakseltaan pitämässä hauskaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.10.24 20:37:41

Kannattaa aloittaja miettiä oletko mustasukkainen. Menet kolmenkimppaan jossa mies painaa toista naista kiilto silmissä? Siitä voi hyvin helposti jäädä p#ska olo.

Toisekseen jos suhteen kerran avaa niin sitä voi sitten olla vaikea sulkea. Jos menette jonnekin seksi bileisiin missä kenenkään ei varsinaisesti tutustuta ja touhuatte siellä yhdessä niin se on eriasia kuin että mies saa käydä panemassa yksinään muita. Lisäksi sitten tautiriski kun kondylooman, herpeksen ja HPVn voi kyllä saada kumista huolimatta ja harva nuolee pillua kumin kanssa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.