Lähettäjä: :))
Päivämäärä: 18.10.24 08:20:59
--, Eli vika voisi olla ripsarissakin? Tuo Essence näyttää ripsissä ihan ok:lta, mutta tosiaan tuo tahraantuminen on ihan järkyttävää. Luomivärin pohjustaja + puuteri-kombolla olen saanut vähennettyä yläluomen tahraantumista, mutta alaluomella on aina mustat läikät jo parissa tunnissa, vaikka nekin puuteroin kevyesti. Ihan todella rasittavaa!
Tuosta BBIA olen kuullut paljon hyvää, tosin luin myös tuon IS:n artikkelin, missä sanottiin että ei pitäisi taivutuksia? Onko kellään oikeasti suoraripsisellä kertoa omakohtaisia kokemuksia? Myös tuosta Lumenesta olen kuullut hyvää. Uskaltaisikohan jompaa kumpaa näistä vielä testata, jos eivät niin tahraisi?
38-ripsareista Sensai testattu, ei vaan toimi noin muutenkaan, mutta taivutuksia ei tosiaankaan pidä. Lash liftin kanssa voisi ehkä joku toinen merkki toimiakin. Tuota liftiä aion kyllä kokeilla, mutta lueskelin siitä vähän ja melkoisen kallista siihen nähden, että vaikutus voi kestää vain kuukaudenkin, öljyjä pitää välttää (olen käyttänyt ripsiin risiiniöljyä ja öljyputsaria naamaan muuten), laadukas ripsiseerumi pitäisi ostaa... Eli ei se ehkä sitten sen autuaammaksi tee, kun ripsienpidennyksetkään. :D
|