Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ripsiväriongelma

Lähettäjä: :)) 
Päivämäärä:   10.10.24 09:57:56

Ripsienpidennykset otin pari kk sitten pois usean vuoden käytön jälkeen. Otin ne alunperinkin kyseisen ongelman vuoksi, ja joudun hillitsemään itseäni etten varaa aikaa uusien ripsien laittoon. Nyt kuitenkin rahansäästösyistä yritän ainakin vuoden sinnitellä.

Mulla on siis aivan tikkusuorat lehmänripset. Ei kovin kummoiset pituudeltaan tai tuuheudeltakaan, mutta tuo suoruus tekee niistä todella vaatimattomat. On laadukkaat taivuttimet, vedenkestävä ripsari jne jne. Ripset suoristuvat kahden sekunnin kuluttua ripsivärin laitosta. Lisäksi se jättää päivän kuluessa tummia ”tahroja” ala- ja yläluomelle. Tulen hulluksi tän kanssa! Suurimman osan ajasta olenkin ilman ripsiväriä, mutta toisinaan sitä haluaisi vähän eloa silmiin.

Kärsiikö kukaan samanlaisesta ongelmasta ja olisi vinkata jotain supertoimivaa ripsiväriä? Ei huvittaisi maksaa satasia ja todeta joka putelin kohdalla, että vaikutus on täysin sama. Lashliftiä olen harkinnut, mutta kauankohan tuossa vaikutus kestää? Ovat melko hinnakkaita, joten jos 3-6vk välein täytyy uusia, mielummin sitten maksan vaikka niistä pidennyksistä.

Re: Ripsiväriongelma

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   10.10.24 10:13:18

Kokeilepas L'Orealin Lash Primer ja siihen saman merkin Bambi Eyes päälle. Ei tarvitse edes taivuttaa.

Lähettäjä: --+ 
Päivämäärä:   10.10.24 10:14:06

BBIA Never Die ripsari on ihan huippu!

Lähettäjä: kavio 
Päivämäärä:   10.10.24 10:16:42

Luomiin kunnon pohjustus, niin ei tule tummia jälkiä.

Lähettäjä: äm 
Päivämäärä:   10.10.24 10:39:22

Kokeile sitä lashliftiä, minulla se on kestänyt noin 2 kk.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   10.10.24 10:39:58

Mikä ripsari sulla on nyt käytössä?

Päivämäärä:   10.10.24 11:16:09

Sanna, nyt joku Essencen Princess Eyes tms. Ennen oli testissä Maybellinen Sky High, molemmat siis vedenkestävinä. Molemmilla sama efekti, ripset suoristuvat sekunneissa. Essence tuntuu tahraavankin enemmän, ripsari ei jotenkin "kuivu".

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   10.10.24 13:04:00

Oletko kokeillut kestotaivutusta?

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   10.10.24 15:25:31

Kokeile lämmitettävää taivutinta, se toiminut minulla samaan ongelmaan.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   10.10.24 15:33:42

Essencen princess tahraa minullakin, vaikka on vedenkestävä. Eli kokeile jotain toista vedenkestävää ripsiväriä!

Ja laita luomille aina niille tarkoitettu pohjustusaine, jonka kiinnität puuterilla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.10.24 15:48:36

Sama ongelma. Ja olen kokeillut kaikki yllä mainitut vinkit ja enemmän. Ainoat, jotka pysyy tahraamatta, on ne ripsarit, jotka lähtee vain tietyn asteisella vedellä. Niiden kanssa ei pysy taivutus, ellei laita pohjalle ensin vedenkestävää. Enkä myöskään ole löytänyt koostumukselta miellyttävää, vaan kaikki noista ovat todella "klimppisiä".

Niin paljon helpommalla pääsee ripsipidennysten kanssa, joten olen jatkanut sillä linjalla.

Lähettäjä: Lumene 
Päivämäärä:   10.10.24 16:40:09

Lumenen nordic berry curl veden kestävä pysyy ainakin itsellä sen verran hyvin ettei meinaa pesussakaan lähteä pois. Olen testannut nuo halppis veden kestävät ja ne tuhrii sekä varisee. Lämpimällä vedellä pestävissä en myöskään ole huomannut eroa. Pakko oli vaihtaa takaisin lumeneen monen huti ostoksen jälkeen.

Lähettäjä: 38 
Päivämäärä:   10.10.24 17:13:17

Tuosta taivutuspuolesta en osaa sanoa, kun itselläni on kaarevat ripset. Mutta tuon leviämisen osalta voin sanoa, että itselläni pysyy vain 38-ripsivärit (lämpimällä vedellä poistettavat), koska silmäluomeni ovat rasvoittuvat. Tällöin vedenkestävät leviävät myös, koska rasvoittuva silmäluomi vaikuttaa ripsiväriin osuessaan hieman samoin, kuin öljymäinen meikinpoisteaine.
Lähtisin siis etsimään jotain 38-ripsiväriä, joka tarjoaa myös taivutusta.

Lähettäjä: Sipsi 
Päivämäärä:   10.10.24 17:25:37

Yksi ainoa vastaus tässä ketjussa on oikein ja se on Bbia never die.

Olen 40v aikana kokeillut aika monta ripsaria, tämä on AINOA IKINÄ JOKA PYSYY vaikka viikon ripsissä. Oikeasti. Eikä murun murua tai hippusta irtoa.

Lisäksi jos taivutat ripset ja laitat tätä, ei todellakaan suoristu ennen kuin poistat ripsivärin.

En tiedä onko terveellinen tuote, ei minkään kuuluisi pysyä ripsissä noin hyvin mutta aivan sama. Ikinä en enää vaihda.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   10.10.24 17:29:37

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000009604518.html

Tässä on ainakin sanottu, että Bbian ripsari nimenomaan EI pidä ripsiä taivutettuna

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   10.10.24 19:32:09

Ääni 38-ripsareille. Esim Clinique high impact.

Vedenkestävien poisto on jotain aivan kamalaa. Nämä kestävät paremmin mutta ei tarvitse tärpättiä ripsarin poistoon. Olen tosin tehnyt huomion että vanhennettuaan alkavat sotkea nämäkin, mutta ekat 6kk toimii hyvin. En käytä muita ripsareita.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   10.10.24 19:34:03

Edelliseen: suosittelemani ripsari on siis high impact zero gravity.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   10.10.24 19:55:21

Ei ole ripsaria, joka tekisi ripset hyvien pidennysten veroiseksi. Tämä etenkin, jos ripset ovat suomalaisen vaaleat ja max. keskimittaiset.

Paras käyttämäni ripsari on ollut YSL:n False Lash Effect, ja hyvänä kakkosena Diorilta jokin vastaava. Käytän meikeissä kyllä halpismerkkejäkin, mutta eivät ne koskaan olleet samaa tasoa.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   10.10.24 20:38:14

Mikään kuumalla vedellä lähtevä ripsari ei ole ainakaan minun ripsissäni taivutusta pitänyt. Ja olen kokeillut monia. Nyt käytössä Maybellinen falsies surreal ja pitää taivutuksen tosi hyvin.

Päivämäärä:   18.10.24 08:20:59

--, Eli vika voisi olla ripsarissakin? Tuo Essence näyttää ripsissä ihan ok:lta, mutta tosiaan tuo tahraantuminen on ihan järkyttävää. Luomivärin pohjustaja + puuteri-kombolla olen saanut vähennettyä yläluomen tahraantumista, mutta alaluomella on aina mustat läikät jo parissa tunnissa, vaikka nekin puuteroin kevyesti. Ihan todella rasittavaa!

Tuosta BBIA olen kuullut paljon hyvää, tosin luin myös tuon IS:n artikkelin, missä sanottiin että ei pitäisi taivutuksia? Onko kellään oikeasti suoraripsisellä kertoa omakohtaisia kokemuksia? Myös tuosta Lumenesta olen kuullut hyvää. Uskaltaisikohan jompaa kumpaa näistä vielä testata, jos eivät niin tahraisi?

38-ripsareista Sensai testattu, ei vaan toimi noin muutenkaan, mutta taivutuksia ei tosiaankaan pidä. Lash liftin kanssa voisi ehkä joku toinen merkki toimiakin. Tuota liftiä aion kyllä kokeilla, mutta lueskelin siitä vähän ja melkoisen kallista siihen nähden, että vaikutus voi kestää vain kuukaudenkin, öljyjä pitää välttää (olen käyttänyt ripsiin risiiniöljyä ja öljyputsaria naamaan muuten), laadukas ripsiseerumi pitäisi ostaa... Eli ei se ehkä sitten sen autuaammaksi tee, kun ripsienpidennyksetkään. :D

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   18.10.24 08:27:46

Sama ongelma oli noiden sky high ja erityisesti tuon essencen ripsarin kanssa - sillä varsinkin tuli ihan piikkisuorat hetkessä!

Minulle toimii Catricen Lashes to Kill! Saa jopa varoa ettei taivuta liikaa valmiiksi ennen laittoa koska tämä taivuttaa niitä hieman lisää :D ja kyllä pysyy!
Nyt uutena otin testiin Ikilalon mascaran, yhden käyttökerran perusteella ihan hyvä. Ei paakkuunnu mutta yhdistää hieman ripsiä eli lopputuloksesta tykkään enemmän Catricella.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   18.10.24 08:32:01

Vedenkestävät aina tahraavat luomelle jollei siellä ole pohjustusta (jollei sinulla ole niin täydelliset luomet ettei ne roiku yhtään). Eli hyvä pohjustus luomeen ja puuteria tai luomiväriä niin ei tartu.
38 ripsarit ei tahraa, mutta ne paakkuuntuu helpommin sekä ei pidä niin hyvin taivutusta ripsissä.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   18.10.24 10:08:20

P, jotkut vedenkestävätkin tahraavat yläluomen ainakin minulla. Esim. tuo mainittu Essencen lash princess. Ei heti, mutta päivän mittaan, ja etenkin jos hikoilee :/ Ja pohjustan sekä puuteroin luomet aina. Ongelmahan on se, että ripset ovat sen verran pitkät, että osuvat tuonne yläluomeen kulmakarvojen alle. Tuo mainitsemani Maybellinen falsies surreal on onneksi toistaiseksi ollut tahraamaton.

Lash liftistä sen verran, että itselläni se meni ainakin pahasti pieleen molemmilla kerroilla :D Ekalla kerralla ripset olivat niin taivutetut, että olivat melkein puoliympyrän muodossa ja lähes koskivat silmäluomeen. Ne näyttivät todella oudoilta ja itse asiassa lyhyemmiltä, koska olivat niin kähärät. Tokalla kerralla taas osa ripsistä oli huomattavasti taipuneempia kuin toiset ja lopputulos oli yksinkertaisesti sotkuisen näköinen. En ota lash liftiä toiste, helpommalla pääsee kun taivuttaa.

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   18.10.24 10:59:02

Vedenkestävät leviää rasvaiselle luomelle. Sehän on niiden idea alunperinkin, liueta rasvaan eikä veteen. Kuumalla vedellä poistettavat, ns. tubing mascarat pysyy paremmin.

Taivutusta ei pidä mikään ripsiväri, jos ripset on tikkusuorat ja rakenteeltaan jämäkät. Tähän ongelmaan auttaa parhaiten aika. Jossain vaiheessa elämään tulee kuitenkin ihan riittävästi muutakin murehdittavaa kuin liian suorat ripset.

Päivämäärä:   18.10.24 11:06:41

Tavis, tässähän se dilemma onkin. Vedenkestävä, hyvä ripsiväri pitää taivutuksen edes jotenkuten, mutta leviää. 38-mascarat ei levähdä samalla tavalla, mutta taivutuksia eivät pidä.
Kumpa tosiaan elämän "murheet" aina olisivatkin tuotesuositusten kysymisiä netissä :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.