Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies pitää minua velvollisuutena?

Lähettäjä: Entäs 
Päivämäärä:   9.10.24 16:55:19

Meillä on todella vähän yhteistä aikaa miehen kanssa, ja eilen hän heitti ettei kerkeä kaikkea tehdä kun pitää käydä töissä, hoitaa lapset ja hoitaa minuakin. Tuli ihan kauhea fiilis kun itse kuitenkin viihdyn mieheni seurassa, enkä ota hänen kanssaan oloa yhtenä velvollisuutena. Onko nyt näin, että mies on vain niin velvollisuudentuntoinen, että viettää aikaa minun kanssa vain velvollisuudesta. Mitä ihmettä tässä pitäisi nyt tehdä. Perhettä en halua rikkoa..

Re: Mies pitää minua velvollisuutena?

Lähettäjä: huoh. 
Päivämäärä:   9.10.24 16:58:27

Pitääkö tuollaisesta heitosta ruveta hysteeriseksi. Älkää olko aina niin saakelin herkkänahkaisia ja alkako ylianalysoimaan. Jos tunnelma nyt ihan kerta kaikkiaan on koko ajan jotenkin outo ja jäätävä niin sitten jotain on vialla mutta tuosta en nyt vetelisi ihan mutkia suoraksi.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.10.24 16:58:44

Siis asutteko yhdessä? Onko teillä yhteiset lapset? Ehkä olisi hyvä keskustella siitä, minkälaista ja kuinka paljon parisuhdeaikaa kumpikin toivoisi. Tuli lähinnä olo, että mies pitää sinua itsestäänselvyytenä.

Lähettäjä: jees 
Päivämäärä:   9.10.24 17:11:09

On olemassa miehiä, joilla on vastuuntuntoa. Tuo on sitä. Varmaan voisit sanoa ihan samalla tavalla itse miehestäsi. Sitä kutsutaan myös välittämiseksi.

Päivämäärä:   9.10.24 17:12:54

Kyllä ja kyllä kysymyksiin. Joo ehkä pitää hieman itsestäänselvyytenä, olen aina saatavilla viettämään aikaa. Tai melkein aina. Mielestäni en mitenkään hysteerinen kyllä ole :D hieman yksinäinen vaan :D

Lähettäjä: Maria 
Päivämäärä:   9.10.24 17:37:07

Mun mielestä tuo on vaan hyvä heitto. Mies on vastuullinen ja ajattelee sinua, pittä huolen teidän yhteisestä ajasta.

Ei leiki sinulla vain silloin kun sattuu huvittamaan.

Päivämäärä:   9.10.24 17:43:20

No siis kun ei pidä, siitä tämä koko keskustelu lähti. Kun toivoin lisää yhteistä aikaa. Kun vähäisenkin ajan on vain tiuskinut jostain. Ja hän siis inhoaa työtään. Ja tämä lause ei tullut millään kivalla äänensävyllä. Itse ajattelin joskus tuskastuneena ex-miehestäni että lapsen lisäksi pitäis hoitaa häntäkin, silloin kun vaati huomiota. Mutta siis itse en todellakaan ole mikään huollettava, tai ainakin olen ajatellut niin.

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   9.10.24 18:03:04

Kyllä on nyt monella pemssit, kun näitä wacko-aloituksia tuppaa.

Lähettäjä: Höhö 
Päivämäärä:   9.10.24 19:05:48

Eli tiedät olevasi miehellesi taakka mutta toivot ettei hän kerro sitä koska et halua rikkoa perhettä... Ok.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   9.10.24 19:44:02

Eli siis teillä on ollut ongelmia kiireisyyden kanssa ja olet toivonut omaa aikaa, ja nyt mies heittää kavereille läppää siitä, kuinka lasten lisäksi on hoidettava vielä huomionkipeä vaimokin.

Päivämäärä:   9.10.24 20:04:48

No olet nyt kiinni siinä perheessä jonka halusit ja sait, joten tyydy osaasi. Odotat niin kuin muutukin, että lapset lähtee kotoa ja eroat ja sitten löydät miehen joka rakastaa sinua ja jolle et ole velvollisuus. Buhuu, aina sama tarina.

Päivämäärä:   9.10.24 21:29:29

eli mies haluaisi joskus omaa aikaa, mutta vaimo vaatii viettämään kaiken vapaa-ajan hänen ja lasten kanssa? pienten lasten kanssa joutuu joustamaan omista tarpeista. sun yksinäisyys ei oo miehen vika. sopikaa kummallekin esim yksi vapaa ilta tai joka päivälle oma hetki tiettyyn kellon aikaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.10.24 22:02:06

Mä olen aina parisuhteissa kokenut miehen velvollisuudeksi.

On tosi kuormittavaa elämä muutenkin, pitää hoitaa työt, lemmikit, omat asiat ja koti ja ikääntyvät vanhemmat. Sen lisäksi kotona mies mankumassa jatkuvaa seksiä, selän hierontaa, kyselee mitä syödään...

Mulla on ollut vain yksi poikaystävä nuorena joka ei ollut mulle velvollisuus ja joka aidosti ei vaatinut minulta palveluksia vaan riitti että oltiin yhdessä yhteisessä kodissa ja sovussa. Jos vaikka en jaksanut puhua ja rupatella just silloin kun olin kuormittunut niin se ei ollut mikään ongelma.

Sanoisin aloittajalle että vaikka vaikeaa, mene itseesi. Jokin sinussa on sellaista että mies kokee sinut kuormittavaksi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.10.24 23:11:11

Edelliseen vielä, pahoittelen että sanoin noin kärkkäästi. Ehkä et ole ollenkaan vaativa ja mies vain mielessään kuvittelee jonkin standardin jonka hänen pitäisi sinulle antaa.

Päivämäärä:   10.10.24 07:39:28

- tätä minäkin mietin, sinä puit sen sanoiksi niinkuin ajattelin.
Ja siis sitä yhteistä aikaa on se ehkä ilta viikossa, muuten omia juttuja tehdään kun mahdollista.
Mutta joku minussa on varmaan mikä kuormittaa

Lähettäjä: Almeera 
Päivämäärä:   10.10.24 12:47:03

Aloittaja kysyy, että mitä ihmettä pitäisi tehdä? No ole onnellinen että sinulla on puoliso joka välittää sinusta, äläkä mieti liikoja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.