Lähettäjä: "väärin"?
Päivämäärä: 9.10.24 16:20:03
Tuttu nainen, keskimääräistä paremman näköinen (hoikka, pitkähiuksinen, liikunnallinen, ei liimattuja lisäosia tai kumihuulia) on jonkin aikaa tapaillut/seukannut/ollut vakituisesti miesystävänsä kanssa. Ei siinä mitään, mutta kuulostaa jotenkin oudolta kun nainen puhuu "en olisi uskonut että mä oon joskus ton näköisen miehen kanssa", "milläköhän mun näköinen nainen sai tollasen miehen", kun oikeasti asia on toisinpäin - mies ei ole lähelläkään naisen "tasoa" ja miehen pitäisi ihmetellä, miten hän on saanut sellaisen naisen.
Sama se minulle sinänsä, olkoon kukin millaisen kanssa haluaa, mutta hämmästyttää tuo "väärin" näkeminen. Onko naisella niin huono itsetunto, että pitää itseään jotenkin epäviehättävänä ja miestä, jolla on enemmän ei-hyvännäköisiä piirteita kuin hyvännäköisiä, on hänestä jokin komistus, jonka saaminen on ollut häneltä saavutus? Vai onko tuo joku uhteen alun hanimuun-vaiheen harha? Itse olen kyllä aina nähnyt kumppanieni ulkonäön oikein, on sitten ollut komea tai vähemmän komea; ei ole lyhyt näyttänyt pitkältä tai hörökorvainen valokuvamallilta.
|