Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten pääsen eroon Hesarin myyjistä?

Lähettäjä: Hesari 
Päivämäärä:   9.10.24 12:31:39

Miten ihmeessä voi päästä eroon Hesaria kauppaavista puhelinmyyjistä? Tässä on tällainen hauska tilanne, että olen ollut Hesarin kestotilaaja viimeiset kahdeksan vuotta, mutta jostain syystä tämä ei heidän järjestelmissään näy, eikä asiakaspalvelusta ole ollut apua tilanteen korjaamiseksi. Soittavat pahimmillaan viisi kertaa päivässä ja myös viikonloppuisin ja aina kun estät jonkun numeron, niin soitot jatkuvat jostain muualta. Vaikka kuinka selität, että kiitos, mutta olen jo tilaaja joten voisitteko lakata soittamasta niin aina vain jatkuu sama puhelinrumba. Viimeisin myyjä jopa suuttui ja haukkui typeräksi, kun kerroin että en tilaa kun olen jo tilaaja ja että jostain syystä tilaukseni ei heillä näy ja asiakaspalveluunkin olen ollut yhteydessä silloin vuosia sitten kun ongelma alkoi. Ei kuulemma voi tällainen olla mahdollista.

Re: Miten pääsen eroon Hesarin myyjistä?

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   9.10.24 12:45:59

Mulla oli myös vastaava tilanne, että soittelivat päivittäin, joskus jopa useamman kerran päivässä. Olinkohan jonku sellaisen ilmaispätkän ottanut ja sitä kautta saivat puhelinnumeron. Kolme myyjää lupasi poistaa mun tiedot rekisteristä, kun napakasti kielsin, että en halua heiltä näitä puheluita. Neljäs sitten haukkui minut, että mitäs oon ottanut ilmaispätkän, et nyt he saavat soitella just niin paljon kun haluavat.

Aloin tehdä sitä, että aina kun puheluun vastasin ja kuulin, että Hesarilta, niin suorilta luurit. En enää viitsinyt selittää, enkä kuunnella sitä myyntiä. Nyt ei oo varmaan puoleen vuoteen Hesarilta soitettu.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   9.10.24 12:46:35

Robinson-kielto päälle. Ei oo kallis, ja se toimii!!!! 3 vuotta voimassa ja helppo ottaa käyttöön. Googlella löytyy.

Lähettäjä: Yäk 
Päivämäärä:   9.10.24 12:54:09

***: jos joku saisi minulle soitella niin paljon kuin haluaa, olisi minullakin oikeus vittuilla niin paljon kuin haluan.

Lähettäjä: 3 
Päivämäärä:   9.10.24 13:00:12

Minä olen olen ollut Sanoman asiakas, josta syystä myyjät soittelivat. Laitoin asiakkuuden päättyessä asiakaspalveluun viestin, jossa erikseen kielsin puhelinmarkkinoinnin. Minulla on kyllä muutenkin puhelinmarkkinointikielto. Eipä ole Sanomalta soiteltu. Oli tosi rasittavaa.

Aloittajan tilanteessa varmaan soittaisin asiakaspalveluun ja sanoisin, että jos ei turhat puhelut lopu niin irtisanon koko p*skan että pääsen niistä soitoista eroon. Kyllä on pakko saada nuo soitot loppumaan asiakaspalvelun kautta.

Lähettäjä: Vexi 
Päivämäärä:   9.10.24 13:03:49

Ei niin mitenkään. Minulle soittavat joka viikko. Vastaan ja kuuntelen, ajattelen että tätä yksi maamme suurimmista medioista tekee, pakkotuputtaa tuotteitaan puhelimitse. Ehkä se on iso business, asiakastietojen perusteella myynti joskus ostaneelle asiakkaalle? Toivoisin että lopettaisivat, mutta ei ja ei. Ainakin 40 numeroa olen estänyt.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   9.10.24 13:09:57

Hei kiitti, mun olikin just tarkoitus uusia tuo Robinson-kielto - nyt se tulikin tehtyä kun tässä tuli sopiva muistutus. Meni puoli minuuttia, suosittelen ihan ehdottomasti! Mulla toimi edellinen kerta oikein hyvin, mulla oli vielä hevonen kun sen viimeks tein, ja hevosen lopetuksesta yli 3v ja nyt vasta alkoi tulla mainospuheluita.

Lähettäjä: ,, 
Päivämäärä:   9.10.24 15:30:27

Miksi te vastailette niinhin soittoihin ?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   9.10.24 15:34:54

Haha, en siis ole ainoa, joka painii asian kanssa! Tilaan digihesaria ja SILTI mulle soitellaan jatkuvasti (nyt olen ihmeekseni saanut olla kuukauden rauhassa). Jokaikiselle myyjälle olen sanonut, että poistakaa tietoni rekistereistä ja pahimmillaan on soiteltu kolmasti viikossa ja yleensä silloin, kun nukun, eli herään noihin (vaikka kännykkä on äänettömällä).

Aivan järkyttävää.

Lähettäjä: C 
Päivämäärä:   9.10.24 16:07:25

Mä oon luvannu tilata heti ku hesari julkaisee sen Karin pilapiirroksen anteeksipyynnön kera. Tarjosivat Aku Ankkaa tilalle.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   9.10.24 16:15:59

Miksi vastaillaan soittoihin? No mulla on henk koht avustajat, eikä välttämättä aina soiteta samasta numerosta jos tulee äkillisiä muutoksia vuoroihin. Lisäksi mulle on kyllä soitellut joskus lääkäri sellasesta numerosta jne, joten kyllä vastaan kun puhelin soi. Ei mulla ole sen isompia ongelmia vastata, en vaan jaksa noita mainospuheluita ja hankin siksi tuon eston - se tosiaan ei paljoo maksa ja vie aikaa sen muutaman sekunnin, tehoaa sen 3v varsin hyvin. Paljon helpompaa on elämä, kun voi vastata silloin harvoin kun se puhelin soi ja ne puhelut on oikeasti silloin sellasia, millä on merkitystä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.10.24 16:19:44

"Robinson-kielto päälle. Ei oo kallis, ja se toimii!!!! 3 vuotta voimassa ja helppo ottaa käyttöön. Googlella löytyy."

Huonosti toimii, myyntipuheluita tulee kiellosta huolimatta.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   9.10.24 16:26:18

Lähetä tekstisi Hesarin yleisönosastoon.

Lähettäjä: Mutsi 
Päivämäärä:   9.10.24 16:30:59

Robinsonissa on se huono puoli että se on rekisteri. Ja kun kielto vanhenee niin sieltähän taas sun numero saadaan ja soitot alkaa taas.

Laitoin itse sähköpostia asiakaspalveluun Sanoma Medialle ja pyysin poistamaan kokonaan tietoni asiakasrekisteristä. Ei ole puhelin enää soinut! Enkä ota enää mitään kokeilupätkiä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.10.24 17:00:08

Minulla on salainen numero, enkä ole uusinut ikinä tuota kieltoa. Ei ole tullut soittoja.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.