Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Saman sukupuolen edustajaan ihastuminen

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   9.10.24 09:09:55

Te, joilla on kokemusta samaan sukupuoleen ihastumisesta -kuinka lähestytte ihastuksenne kohdetta vai lähestyttekö?
Minua on riivannut jo kymmenisen vuotta ihastus erääseen naiseen, ei mene ohi, vaikka en ruoki ja aikaa kuluu. Emme ole
ystäviä, enemmänkin tuttuja. Jo heti ensimmäisellä tapaamisella tunsin sellaista vain elokuvissa tapahtuvaa välitöntä ihastumista, hyvä kun viulut eivät
soineet taustalla. Olin aistivinani jotain vahvaa kemiaa myös hänen puoleltaan, mutta on tietenkin on mahdollista, että luin viestejä väärin ja hän oli
ystävällinen vain työnsä puolesta. Sittemmin olen saanut häneltä erittäin ristiriitaisia viestejä. Ainakin jossain vaiheessa hänellä oli mies, mutta en tiedä
onko enää kuvioissa. Ainakin hän tekee 10-12 tuntisia työpäiviä eli parisuhde ei ole ykkösjuttu?

En tiedä miten samaa sukupuolta edustavaa ihmistä lähestyisi. En oikein viitsi lähestyä/seurata edes somessa, ettei olisi jotenkin outoa. Kun emme edes ole niin hyviä ystäviä, että voisin kiertoteitse tiedustella suhtautumista tällaisiin asioihin. Lisäksi tuo työnarkomaanius vähän epäilyttää.

Ajatuksia?

Re: Saman sukupuolen edustajaan ihastuminen

Lähettäjä: eräs 
Päivämäärä:   9.10.24 09:39:57

Riippuu varmaan paljon tyypistä: kuinka hyvä itsetuntemus ja itsevarmuus hänellä on? Jotkut voivat ahdistua saman sukupuolen osoittamasta kiinnostumisesta. Toisaalta ainakin naisilla tämä on ikuisuuskysymys: kumpikaan ei koskaan tuo kiinnostusta esiin, eikä tee aloitetta.

Viimeiseksi tärkein: älä tee niinkuin suomessa on tapana eli juo itseäsi känniin ja yritä pistää kiinnostusta kännin piikkiin.

Kannattaa mieluummin tutustua paremmin ja katsoa mihin se johtaa.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   9.10.24 10:40:01

Mulle työnarkomaani olis ehdoton ei. En halua jäädä työlle kakkoseksi ja muutenkin jos työ on elämän tärkein asia, prioriteetit ei ole kunnossa. Etenkin jos on vieraalla töissä eikä yrittäjä!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.10.24 10:47:02

Harrastaisin ihan perusflirttiä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   9.10.24 10:55:26

Jos hänellä ollut.mies ja ristiriitaisia viestejä niin anna olla. Ahdistuisin itse jos joku nainen laittaisi flirttiviestejä.

Päivämäärä:   9.10.24 11:04:00

Omaa päivää flirtti piristää aina. En tarkoittanut flirttiviestejä, vaan ihan liveflirttiä. Ei haittaa vaikka naiset flirttailisi, kohottaa itsetuntoa ja fiilistä.

Lähettäjä: Jes 
Päivämäärä:   9.10.24 12:41:35

Minulle saa tulla flirttailemaan. Sitä tarvitaan suomeen enemmän, etenkin tähän kaamokseen!

Päivämäärä:   9.10.24 17:23:57

Minullekin saa flirtata! Mikäs sen kivempaa.

Lähettäjä: Omalla 
Päivämäärä:   10.10.24 10:02:33

On totta, että etenkin n+n aloitteen tekeminen on vähän tavallista vaikeampaa kuin heteronormatiivisessa maailmassa. Itse olen ihan joutunut opettelemaan flirttailua naisille ja aloitteen tekemistä. Ja ikävä kyllä tosi usein käy niin, että vastakaikua on, mutta nainen päättää kuitenkin että turvallinen heteronormatiivisuus ei keikuta venettä ja tapailu jää, vaikka kemia olisi kuinka vahva ja yhteys toimiva.

Omasta kokemuksesta sanoisin, että ei kannata ehkä jäädä liian pitkäksi aikaa kiinni ihmiseen, joka lähettää ristiriitaisia viestejä, ei ole varma tarpeistaan, ei ole rohkeutta jne. Flirttaile menemään, harjoitus tekee mestarin. Ei kannata pitää flirttailua asiana, jota tekisi vain kun haluaa jotain vakavaa. Jos olet leikkisä ja huumorintajuinen, voit flirttailla vaikka tylsän päivän piristykseksi -ja kun puhun flirttailusta, puhun liveflirttailusta, en jostain viestittelystä.

Hymyile silmistä asti, ota katsekontaktia, ole paras versio itsestäsi. Kuuntele aidosti jne. Nämä asiat piristävät niin sinua kuin flirtin kohdettakin. Olet vastustamaton!

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   10.10.24 17:09:06

Käytä miesten tuoksuja, toimii ;)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.