Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kertokapa kammottavistatreffikokemuksista

Lähettäjä: Riikka 
Päivämäärä:   8.10.24 21:58:50

En tiedä onko tämä kammottava vai hauska. Sovin jonkun balettitanssijan kanssa treffit kahvilaan. Siellä sitten odottelin tovin. Myöhemmin kävi ilmi, että siskollani oli ollut aiemmin samana päivänä treffit saman tyypin kanssa. Olivat olleet ulkona, ja kaveri lähti hakemaan takkiaan kotoaan - ei tullut koskan takaisin.., eikä tullut kahvlle ikinä,

Re: Kertokapa kammottavistatreffikokemuksista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.10.24 17:31:51

Mies vaati suurieleisesti saada maksaa koko ravintolalaskun, vaikka ehdotin, että maksetaan itse omat laskumme. Kun tarjoilija lähti, hän ilmoitti että voin maksaa hänelle oman osuuteni mobilepayn kautta. :D

Lähettäjä: Riikka 
Päivämäärä:   20.10.24 19:00:43

Oisko lisää?

Lähettäjä: AC 
Päivämäärä:   20.10.24 20:01:51

Odottelin treffikumppania ravintolassa, emme olleet vielä koskaan tavanneet. Päälläni oli musta leninki ja olen vartaloltani hoikka ja pieni. Mies saapui paikalle ja istui viereen ja sanoi ”luojan kiitos että se olet sinä!” Luulin, että olet tuo ja meinasin lähteä!” ja käännyin katsomaan niin takanani seisoi hyvinkin kaunis nainen jolla oli myös musta leninki mutta hän oli hieman pullea. En vaan jotenki päässyt tästä yli, joimme oluet ja lähdin. Käsittämätöntä ulkonäkökeskeisyyttä!

Lähettäjä: Mieie 
Päivämäärä:   20.10.24 20:42:05

Mies oli äärimmäisen tarkka hygieniasta. Käski minuakin jatkuvasti pesemään käsiä. Kertoili myös koko ajan miten hän on minua älykkäämpi, kun on yliopiston käynyt (itse opiskelin AMKssa). Kertoi myös monesti kuinka katsoo vain dokumentteja, koska muu saastuttaa aivot.

Oli hämmentävää ja ei uudestaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.10.24 20:44:58

Tämä miesvihalanka poistuu pian.

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   20.10.24 20:48:19

Älä ole naurettava eikä hötölässä ole koskaan ollut lankoja. Eikä tule. Se termi ei tule tänne aitojen hötöläisten keskuuteen ikinä uppoamaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.10.24 20:56:47

"Tämä miesvihalanka poistuu pian"

Eikö sinullakaan reppanalla muuta elämää ole siellä hikikomerossasi?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.