Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  ANNA, ensi treffit alttarilla

Lähettäjä: Tiuku 
Päivämäärä:   8.10.24 21:35:39

Onpas hankalan oloinen naikkonen. Mahtaneeko tuo saada mistään miestä, tuskin.

Re: ANNA, ensi treffit alttarilla

Lähettäjä: ###### 
Päivämäärä:   8.10.24 21:39:54

Todella ärsyttävän oloinen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.10.24 21:42:41

Onkohan ollut jossain aiemmissa suhteissa kaltoinkohdeltu? Ottaa kaiken ihan hyökkäyksenä!

Lähettäjä: Viiva 
Päivämäärä:   8.10.24 22:02:43

Ai kauheeta miten raskas ihminen! Ja miten voi nähdä itsensä niin täysin päinvastoin kuin käyttäytyy. "Pienennän itseni, keskityn vain toisen tarpeisiin, en uskalla tuoda omia tunteita esille". Muija ei ole mitään muuta tehnyt kuin jyrännyt omilla tunteillaan ja mielipiteillään "minäminäminä". Käy todella sääli Haita, vaikuttaa ihan normaalilta ja sympaattiselta tyypiltä. Kuintenkaan mikään, siis mikään, mitä Hai sanoo tai tekee tai tuntee kelpaa Annalle. Hain kannattaisi juosta ja lujaa ennenkuin Anna saa uskomaan että hän on kaikessa huono, väärä ja syyllinen kaikkiin toisen ongelmiin. Miten noin epätasapainoinen ja haastava persoona on päästetty tähän ohjelmaan?

Päivämäärä:   8.10.24 22:08:22

Onko tuossa ohjelmassa mitään vanhempien haastattelua hakuvaiheessa? Pitäisi olla, sieltä se totuus tulee. Minulla on yksi intialainen tuttu jolla on järjestetty avioliitto ja kuulemma on siksi niin toimiva, kun sen ovat äidit järjestäneet eikä mies pääse esittämään yhtään parempaa kuin on :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.10.24 22:31:04

Ärsyttää Hain puolesta, vaikutti niin avoimelta ja myös mieheltä, joka kyllä saisi suhteen toimimaan jos olisi vähän yritystä toiseltakin puolelta. Ei mikään pönttö tunteidenkaan suhteen tms.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   8.10.24 22:37:24

Luoja miten voi olla rasittava ja tyhmä ihminen. En usko että on ollut kaltoinkohdeltu aikaisemmissa suhteissa, luultavasti on isin ja äidin pikku prinsessa joka on saanut kaiken periksi. Toivottavasti omat silmänsä avautuvat kun katsoo itseään tv:sta.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   8.10.24 22:45:51

Mä just tänään mietin, että oonko ainoa jonka mielestä tää on todella, siis todella, raskas. En selvästikään ole.

"Pienennän itseni, keskityn vain toisen tarpeisiin, en uskalla tuoda omia tunteita esille"

Tää aiheutti ihan huutonaurut, kuinka vääristynyt voikaan olla käsitys omasta itsestä (huomioiden että ohjelma on leikattu niin että draamaa saadaan)

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.10.24 23:00:16

Ensitreffit*

Päivämäärä:   8.10.24 23:02:42

"Tää aiheutti ihan huutonaurut"

Samoin. Tuossa olisi hieman tiukempaa psykologin seulontaa voinut käyttää. Harmi Hain kannalta, todella sympaattisen oloinen kaveri.

Päivämäärä:   8.10.24 23:03:07

Totta kai tuonne on pakko saada epäonnistunutkin pari, eihän tuota muuten kukaan katso.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   9.10.24 02:23:47

Olenko mä ainoa kun ymmärrän Annaa siinä että tuolla tyylillä ulkonäköä kommentointi itseänikin häiritsisi?

Lähettäjä: Y 
Päivämäärä:   9.10.24 04:09:37

Hain kommentit ON välillä tökeröjä. Aina ei tarvitse paukauttaa mielipidettä suoraan. Toisaalta Anna kaivelee kommentteja puoliväkisin. "Olisitko mun sijassani hakenut tähän ohjelmaan?" Kunnon miina ja Hai astui suoraan siihen "En olisi, pelkäisin kiusaamista oppilaiden taholta"
PUTUMMM!

Päivämäärä:   9.10.24 06:23:02

No ei ole, eikä ole mitään paukauttanut. Ihan normaalia arkista keskustelua. Mistä toinen vetää hernettä nenään tauotta. Raskasta. Mutta tuskin tuo mitään itselleen mahtaa.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   9.10.24 07:34:46

Siis mä ymmärrän kyllä Annaa Hain suhteen, kyllähän ne "viattomat" toteamukset ja kommentit ON tarkoitettu kritiikiksi. Siis esim. jos joku kaataa itselleen toista kahvikupillista ja kysyt tältä "Oletko koskaan ajatellut vähentää kahvin juomista?" niin ei se ole mikään neutraali kysymys ilman taka-ajatuksia. Ja Hai käyttää tuota "keskustelutekniikkkaa" koko ajan.

Lähettäjä: ' 
Päivämäärä:   9.10.24 08:04:49

Anna: "Oli kyllä haikea olo tästä viimeisestä työpäivästä. Kolme vuotta ollut näiden lasten kanssa ja nyt ne häviää elämästä... olis kiva keskustella näistä vaikeista fiiliksistä." Hai: "No... siis saiko kaikki kymppejä ja silleen?" :D

Oikeesti, kyllähän tässä nyt on paritettu kaksi niin väärää ihmistä toisilleen. En itse halua keskustella tunteista tai jaksa kuunnella kenenkään fiiliksistä mitään, mutta silti ymmärrän, että joku haluaa.

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   9.10.24 08:38:01

Jee, lempiharrastuksemme: Haukutaan naisia!

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   9.10.24 09:25:25

"Olenko mä ainoa kun ymmärrän Annaa siinä että tuolla tyylillä ulkonäköä kommentointi itseänikin häiritsisi?"

No siis mehän ei tiedetä niistä ulkonäköä koskevista kommenteista muuta kun Annan kertoma.

Lähettäjä: tiu 
Päivämäärä:   9.10.24 10:09:48

Voi ei, tulee paha mieli Annan puolesta. Joo, varmaan on oikeastikin vaativa persoona, mutta hänet on paritettu totaalisen väärän ihmisen kanssa. Ohjelmaan leikataan vielä nuo kaikkein hankalimmat ja kiusallisimmat tilanteet.

Yrittää kuitenkin parhaansa omilla sosiaalisilla taidoillaan eikä ole tahallaan ilkeä. Ei ole ansainnut tuollaista kölin ali vetämistä kuin täällä harrastetaan.

Lähettäjä: ****** 
Päivämäärä:   9.10.24 10:32:53

Heillä ei vaan kemiat toimi, kommunikointityyli on täysin erilainen.

Daami on yliherkkä ja mies töksäyttelee ja sanoo sammakoita, heille tulee jatkuvasti väärinkäsityksiä puolin ja toisin. Anna tarvitsisi todella tunneälykkään ja empaattisen miehen, jollaista voi olla vaikea löytää tosielämässä. (Yli)Analysointia voisi myös rajoittaa aika reippaasti.

Päivämäärä:   9.10.24 10:42:45

Annan ristinä on ylianalysointi, siitä on päästävä eroon jos ylipäätään kumppanin haluaa.

Hain ristinä on kulttuurinen taakka, jos haluaa länsimaisen puolison ei voi ajatella naisen olevan suhteessa altavastaaja, tyhmempi ja miehen määrättävissä.

Päivämäärä:   9.10.24 10:44:23

No ei toi Haikaan ihan täysillä käy, jotenkin tosi lapsellinen ja typeää kommentointia. Ja asuiko vielä vanhempiensa kanssa. En ymmärrä miten asiantuntijat ovat mokanneet näin pahoin. Tottakai väärä puoliso tuo ne negatiiviset puolet esiin.

Lähettäjä: epel 
Päivämäärä:   9.10.24 10:50:25

Tämän pelin voisivat asiantuntijat jo viheltää poikki.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   9.10.24 10:51:33

"En ymmärrä miten asiantuntijat ovat mokanneet näin pahoin."

Tarkoituksella nämä parit on valittu, että saadaan vähän draamaa aikaan. Eihän se ole ohjelma eikä mikään jos parit sopivat toisilleen ja korkeintaan kiittävät ja poistuvat jos ei kolahdakaan.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   9.10.24 11:09:40

"Voi ei, tulee paha mieli Annan puolesta. Joo, varmaan on oikeastikin vaativa persoona, mutta hänet on paritettu totaalisen väärän ihmisen kanssa. Ohjelmaan leikataan vielä nuo kaikkein hankalimmat ja kiusallisimmat tilanteet"

Melkein kuka vaan muu näistä miehistä Hain sijaan olisi ollut hänelle sopivampi. Kyllähän tuo epävarmuus paistaa kauas ja epäilys siitä että on saanut kuulla paljon paskoja kommentteja aiemmin koska on niin varpaillaan.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   9.10.24 11:54:47

Samaa mieltä sekä tiun että ******:n kanssa.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   15.10.24 21:50:38

Näin on

Lähettäjä: Oho! 
Päivämäärä:   16.10.24 08:19:33

Minäkin ihmettelin sitä, että siellä oli koko Hai-saappaan suku vastassa. Kuka kolmekymppinen asuu enää kotona? No Jeesus taisi asua.

Lähettäjä: Vol 
Päivämäärä:   16.10.24 11:13:38

Mun mielestä tää ohjelma on ihan pilalla, kun siihen valitaan ihmisiä, joilla on täysin vaillinaiset omat mielenhallinan kyvyt olla parisuhteessa.

Annan lävähtäessä ruutuun vaihdan kanavaa. Ei pysty yhtään.

Futarityttö on aika dominoiva, mutta siitä parista voi tulla jotain, koska ovat noin muuten järjissään.

Se kolmas pari voivat olla oikeita toisilleen tai jollekin muulle. Mut kyllä sen naisen täytyy ensin ratkaista omat seksuaalisuutensa lukot, lopettaa itsensä kokeminen vain antavana osapuolena ja ryhtyä itse ottaman ilo irti seksistä ja miehen sen verran ymmärrettävä, että laittaa viestin naiselleen silloin, kun siltä tuntuu eikä luimistella että saako laittaa ja koska. Sellaiset vaikeudet kuuluu sinkkuuteen, nyt olisi syytä näyttää toiselle, millainen on parisuhteessa. Tosin, jos parin välillä ei ole eroottista kemiaa, ni ei kannata räpiköidä siinä sen enempää. Ei kaverit pussaile.

Ois tosi mielenkiintoista, että asiantuntijat valitsivat minulle kumppanin. Kertoisin varmaan, että mulle on tärkeetä, että mies on vähän alfa, älykäs, saa mut nauramaan, hoitaa elämänsä velvollisuudet, on rehellinen ja haluaa suhteessa puhaltaa yhteen hiileen.
Mulle on tärkeää, että miehellä ei ole pieni pippeli. Keskikokoinen tai isompi, kiitos. Sen verran on elämää takana, että osaan sanoa, mikä mua kiihottaa sängyssä ja tämä on varma vaatimus. Mulle sama kuin vaikka se, että jotkut eivät halua kumppania, jolle ei saa antaa suuseksiä. Ainahan sitä uuden kumppanin kanssa on itse erilainen, mutta varsinkin suhteen aluksi, jolloin meinaan olla aika ujo niin miehellä tarvii olla tietyt ominaisuudet, että saa mut syttymään ja sit alkaa kyllä itteänikin kiinnostamaan sänkypuuhat ja homma toimii.
Osaisivatko asiantuntijat etsiä nämä ominaisuudet miehistä vai arvioisivatko he kuitenkin asiaa omana persoonanaan ja epäonnistuisivat?

Lähettäjä: hemmo 
Päivämäärä:   16.10.24 12:05:03

Se Anna on kyllä tosi raskas mutta myös epäsopiva pari on valittu hänelle. Hai on aika lapsen ja kokemattoman oloinen.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   16.10.24 12:28:01

"Tarkoituksella nämä parit on valittu, että saadaan vähän draamaa aikaan. Eihän se ole ohjelma eikä mikään jos parit sopivat toisilleen ja korkeintaan kiittävät ja poistuvat jos ei kolahdakaan."

Ei kai nyt sentään, nämähän menevät kuitenkin ihan oikeasti naimisiin, niin olisihan tuo nyt törkeää. Muuten vain asiaansa osaamattomia "asiantuntijoita", jotka käyttävät kriteereinä vääriä asiota.

Lähettäjä: westbest 
Päivämäärä:   16.10.24 12:46:55

Voi tsiisus että voi olla raskas ihminen toi Anna!

"Mä koen, mä tunnen, mulla on sellanen fiilis"

Hohhoijaa. Vetäis kännit ja alkaisi iloluontoiseksi edes vähäksi aikaa.

Päivämäärä:   16.10.24 12:53:47

En puolusta Annaa mutta töissä olen paljon tekemisissä virolaisten kanssa. Ja heillä on hyvin erilainen, töksäyttelevä tyyli kommunikoida eli varmasti jonkinlainen kulttuurishokkikin selittää tuota osittain.

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   16.10.24 14:27:37

Onhan se nyt mielensäpahoittava ja syyllistävä. Olevinaan hemmetin kipeä ja siivoaa.

Lähettäjä: Te 
Päivämäärä:   16.10.24 14:58:06

Kuudenkympin kokemuksella voin kertoa, että ihmisen pitää sietää elämässä epämukavuutta, eikä takertua johonkin mitättömään kritiikkiin kahvinjuonnista. Nykyihmiset ovat aivan järkyttävän yliherkkiä. Jos mies noin pienillä jutuilla haastaa, niin pitää pystyä puolustautumaan ja perustelemaan, miksi kahvi maistuu tai nauramaan ainakin koko jutulle. Ja jos mies ei hoivaa kun olet kipeä, niin pitäisi sanoa mitä haluaa. Jos oikeasti olisi kipeä, niin toivoisin vain että pysyisikin kaukana.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.10.24 15:03:43

"En puolusta Annaa mutta töissä olen paljon tekemisissä virolaisten kanssa. Ja heillä on hyvin erilainen, töksäyttelevä tyyli kommunikoida eli varmasti jonkinlainen kulttuurishokkikin selittää tuota osittain."

Onko tässä ohjelmassa virolainen?

Päivämäärä:   16.10.24 15:06:29

Viidenkympin kokemuksella voin sanoa, että tuollaisista mitättömistä asioista arvostelevista ihmisistä on syytä pysyä kaukana. He eivät ole koskaan tyytyväisiä ja arvostelu tulee vain lisääntymään.

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   16.10.24 16:23:28

"Kuudenkympin kokemuksella voin kertoa, että ihmisen pitää sietää elämässä epämukavuutta, eikä takertua johonkin mitättömään kritiikkiin kahvinjuonnista."

Montako kertaa kuudenkymmenen vuoden aikana olet mennyt naimisiin tuntemattoman ihmisen kanssa, joka "heti kättelyssä" on kritisoinut kahvinjuomistasi? Nii ja vielä samalla kun elämässäsi häärää kameraryhmä ympärillä.

Ai nolla kertaa? No sitten ei nuo sinun kokemusvuodet kerro yhtään mitään.

Päivämäärä:   16.10.24 17:22:39

"Nykyihmiset ovat aivan järkyttävän yliherkkiä. Jos mies noin pienillä jutuilla haastaa, niin pitää pystyä puolustautumaan ja perustelemaan, miksi kahvi maistuu tai nauramaan ainakin koko jutulle. "

Tätä mä en ole ikinä ymmärtänyt. Miksi kukaan haluaisi vapaaehtoisesti olla seurassa, jossa joutuu koko ajan haastetuksi, puolustautumaan ja perustelemaan? Olen totaalisen allergisoitunut kuvatulle käytökselle, enkä siedä sitä sukulaisilta, ystäviltä saati kumppaneilta tippaakaan. Töissä ja opiskeluissa tulee kyllä haastetuksi ihan riittävästi, en jaksa mitään omien tekemisteni perustelua ja puolustelua vapaa-ajalla.

Päivämäärä:   16.10.24 17:38:00

Hai on syntynyt Virossa.

Lähettäjä: Te 
Päivämäärä:   16.10.24 18:34:57

Todennäköisesti ihminen, joka ei kestä kritisointia, jää yksin. On hyvin opettavaista nähdä itsensä toisen silmin ja miettiä perusteluja omille tekemisille. Mutta onneksi me kaikki emme ole äärimmäisen herkkänahkaisia ja täydellisiä.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   16.10.24 23:29:41

Te on ihan oikeassa. Jos ottaa joka ikisen kommentin haastamisena ja tuntee siksi jatkuvaa tarvetta puolustautua niin yksin joutuu jäämään. Ihan oman ja läheisten mielenterveyden takia. Jos joku sanoo yksittäisen kommentin niin ei kaikkea pidä ottaa henkilökohtaisena iskuna. Elämässä 99% kerroista kohautetaan olkia ja vastataan että "tykkään kahvista/meikata/juosta maratooneja". Ja that's it. Ei sitä voi jäädä märehtimään tunteitaan ja toisen tunteita ja naapurin tunteita viikoksi joka ikisestä kommentista vaikka olisikin vähän tökerösti sanottu. Samaa mieltä että nykyään hirveän moni on yliherkkä ja ylianalysoiva, ja niin raskas että tekee mieli kirkua jos tällaista joutuu seuraamaan omassa ympäristössään.

Lähettäjä: ana-lyysi 
Päivämäärä:   17.10.24 00:43:52

"Anna tarvitsisi todella tunneälykkään ja empaattisen miehen, jollaista voi olla vaikea löytää tosielämässä."

Anna tarvitsisi miehen joka veis eikä kuuntelis vikinöitä eikä analyysejä. Kun nainen olis ihan umpirakastunut ja pähkinöinä niin kaikki kävis. Nyt kun ei ole niin mikään ei käy.

Lähettäjä: V 
Päivämäärä:   22.10.24 21:41:28

Vaikee varmaan löytää sopiva hänen

Lähettäjä: O.o 
Päivämäärä:   22.10.24 21:59:19

Ai vieläkö me jaksamme mollata, analysoida ja haukkua naista, josta emme näe kuin pienen pienen pintaraapaisun televisiossa?

Muistakaa, että te ette tunne tätä ihmistä ettekä voi tietää hänestä yhtään mitään jonkun editoidun telkkariohjelman kautta.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   22.10.24 22:10:43

Kyllä Anna ihan itse sanoo mitä sanoo. Ja niissä sanomisissa heiluu valitettavasti punaiset liput taustalla. Siinä ei auta yhtään vaikka olisi muun ajan kuinka mukava ja sympaattinen ihminen. Aika usein se pienen pieni pintaraapaisu riittää kyllä näyttämään mitä sisältä löytyy. Minun käy kyllä sääliksi niin Annaa kuin muitakin hänenlaisiaan. On varmaan hirveää kun parisuhde toisensa perään kariutuu ja tajuaa jossain vaiheessa jäävänsä lopulta yksin. Ei ymmärrä lainkaan miksi näin käy. Kun on täysin sokea omalle käytökselleen ja omille ajatusmalleilleen, on niitä mahdoton silloin lähteä muuttamaankaan.

Lähettäjä: Y 
Päivämäärä:   23.10.24 10:19:57

Kyllä on raskas ihminen tuo Anna. En jaksaisi päivääkään kuunnella tuon vinkumista.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.10.24 22:08:11

"Ei kai nyt sentään, nämähän menevät kuitenkin ihan oikeasti naimisiin, niin olisihan tuo nyt törkeää. Muuten vain asiaansa osaamattomia "asiantuntijoita", jotka käyttävät kriteereinä vääriä asiota."

Tosi-TV:tä tässä tehdään eikä pariterapiaa ja se on tuotannolla aina mielessä.

Lähettäjä: DocM 
Päivämäärä:   29.10.24 09:55:04

Sori, juonipaljastuksia... Katselin äsken katsomosta illan jakson ja nythän Anna ja Hai vaikuttaa lähes lupaavimmalta parilta! Sen sijaan rouva täydellisyys mielipiteineen alkaa todella ravisuttaa suhteensa perustuksia. Jos ei tajuan, että opettajat joutuvat työskentelemään usein määräaikaisuuksissa ja oikein vääntää puukkoa avoimessa haavassa, niin minä kyllä lähtisin tuona miehenä vauhdilla ja kauas.

Päivämäärä:   29.10.24 10:04:52

No mites se Taina sitten? Äärettömän laiska ihminen. Ai jumankauta sitä valituksen määrää. Menis johonkin terapiaan, ihmeellistä itkemistä koko ohjelma.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   29.10.24 12:24:56

S No Taina on kyllä toinen rasittava ahdistuja. Jos on niin solmussa itsensä kanssa ja ahdistuu kaikesta, niin ei ehkä kannattaisi lähteä tuollaiseen ohjelmaan mukaan. Joka vuosi tähän valitaan ainakin 1 rasittava ahdistuja. Ensin ajattelin että se Jenni vaikutti vähän ärsyttävältä, mutta siitä olen alkanut jo vähän pitää. Miehet ovat tällä kaudella vähän mitäänsanomattomia. Hai ja Matti eivät oikein uskalla sanoa mitään ja sekoavat sanomisissaan, kun pelkäävät ahdistuvien vaimojen reaktioita.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.