Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tens-laite

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   8.10.24 21:05:03

Vaihdevuosi-ikäinen täällä kyselee. Onkohan kukaan tutustunut tuommoiseen lantionpohjan alueen tens-laitteeseen? Virtsaamiseen liittyviä ongelmia ei ole ja seksikin sujuu. Silti alkaa mietityttää pitäisikö tehokkaampaa treeniä tehdä, tällä hetkellä teen niitä peruslantionpohjajumppailuja.

Re: Tens-laite

Lähettäjä: Mh 
Päivämäärä:   8.10.24 21:09:33

Kiinnostaa!

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   8.10.24 21:47:09

Täällä myös kiinnostusta. Jumpat tympii.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   9.10.24 14:51:16

Eikö kukaan täällä ole kokeillut? Olen aivan tilaamaisillani mutta kiinnostaisi kuulla kokemuksia, toki käyttäjäkokemuksia on myyjien sivuilla mutta ne ovat yleensä aina pelkästään kehuvia.

Lähettäjä: gwg 
Päivämäärä:   9.10.24 14:57:11

Joo halauisi kuulla ihan faktaa tavallisilta ihmisiltä vailla myynti yritystä.

Lähettäjä: Wee 
Päivämäärä:   9.10.24 15:13:43

Jännä laite kun lääkäri mulle suositteli sitä SI-nivelen kipuun, kun taas hieroja sano että humpuukia, tekee sen että siirtää kivun huomion toisaalle eli siihen sykkimiseen mitä laite tekee. On kyllä villin tuntunen, jos laittaa hartioihin niin koko käsivarren mitalta sätkii kädet :D mutta hieroja sanoi myös että toki jos siitä jotain apua kokee saavansa niin hyvä.

Pitäs jaksaa käyttää aktiivisemmin että vois sanoa onko apua.

Lähettäjä: å 
Päivämäärä:   9.10.24 15:21:24

Mulla on se missä on ne lätkät just selkään ja hartioihin. ja olen useamman kerran saanut alkavan jumin laukaistua.

Muta tuota mikä auttaisi lantionpohjanlihaksiin en ole käyttänyt, kuinka paljon se eroaa tuosta omasta Omronista?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.