Lähettäjä: Kps
Päivämäärä: 9.10.24 13:48:37
Paljon helpompi tuon toridiilin kautta on ostaa, kuin alkaa keskustella ihmisten kanssa ja sopia toimituksista, maksuista ynnä muista käytännön asioista aina erikseen. Ja tosiaan se "perinteinen" torikauppa on aina riski joko myyjälle tai ostajalle, yleensä ostajalle, joka maksaa tuotteen ja sit vaan koittaa luottaa siihen, että myyjä lähettää sen joskus.
Mulla kävi tuollainen "riitatilanne" yhden ostajan kanssa, joka ei hyväksynyt tuotetta, kun se hänen mielestään tuoksui homeelle ja oli "käyttökelvoton". Rahat oli siis varattu ostajan tililtä, mutta niitä ei maksettu heti minulle, koska ostaja riitautti kaupan. Kumpikaan ei suostunut toisen vaatimuksiin, joten pyydettiin apua Torin asiakaspalvelijalta joka ratkaisi asian niin, että käytetyllä tavaralla ei ole palautusoikeutta, ellei se poikkea täysin kuvista tms. Ja tommonen haju on niin henkilökohtainen asia, ettei sen perusteella kauppoja pureta. Rahat maksettiin mulle samana päivänä, kun asia oli ratkaistu. Ei siis todellakaan mitään viikkojen odottelua.
|