Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten halaatte?

Lähettäjä: Tyhymä 
Päivämäärä:   8.10.24 19:57:58

Harvoin halaan muita ihmisiä mutta tuli juuri halattua yhden ulkomaalaisen miehen kanssa ja hän halasikin niin että meidän vasemmat puolet kasvoista "kohtasivat". Meni homma jotenkin väärin päin enkä muista, että koskaan olisin halannut noin päin vaan aina oikeat puolet kohtaavat . Ymmärtääköhän kukaan mitä yritän selittää. :D

Aloin nyt miettiä, että miten tää puoli asia menee. Miten te halaatte?

Re: Miten halaatte?

Lähettäjä: hhe 
Päivämäärä:   8.10.24 20:03:50

Enpä ole koskaan ajatellut enkä kiinnittänyt huomiota siihen, mikä puoli naamastani on lähempänä halattavaa. Oletko apsuli?

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   8.10.24 20:07:49

Aina vasemmat puolet kasvoista kohtaa jos itse tässä.mietin miten halaisin.

Vai johtuuko siitä että olen vasuri?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   8.10.24 20:18:32

Minä olen oikeakätinen ja halaan niin että vasemmat puolet vastakkain kasvoista.

Lähettäjä: HH 
Päivämäärä:   8.10.24 20:21:04

Aina oikeat posket vastakkain. Ei sitä tule itse tilanteessa ajateltua, mutta noin se aina menee. Vasemmat vastakkain tuntuu epäluontevalta.

Lähettäjä: Kädet? 
Päivämäärä:   8.10.24 21:27:27

Miten päin aloittajalla oli kädet? Minä halaan niin, että oikea käteni menee halattavan vasemman olkapään yli ja vasen käteni on halattavan vyötärön oikealla puolella. Silloin kasvojen oikeat puolet ovat vastakkain, koska tuntuisi typerältä tunkea päänsä oman oikean käden ja kaverin pään väliin.

Minulla on (vasenkätinen) sukulainen ja jos hän ehtii tehdä ”aloitteen” halaamisesta, halataan ”väärinpäin”, eli vasen käsi halattavan oikealla olkapäällä, oikea käsi halattavan vyötärön vasemalla puolella ja kasvojen vasemmat puolet kohtaavat.

Lähettäjä: Tyhymä 
Päivämäärä:   8.10.24 21:36:09

Tais mennä niin että mä leväytin kädet hätäpäissäni levälleen ja mies onneksi tajusi että nyt halataan ja laittoi kädet mun vyötärön ympäri ja mä laitoin mun kädet hänen olkapäiden ympäri tai jotenkin. Ei siis niin että kädet olisi menneet eri tasolle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.